قیمت دوربین مداربسته ⭐خرید دوربین مداربسته ⭐لیست قیمت دوربین مداربسته ارزان | arya-cctv

با خرید مجله خبری دوربین مداربسته آریا ارزان از مجموعه ایران دزدگیر، امنیت منزل‌تان را ارتقا دهید. پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد. چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد. اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند. اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفته شود.

  • از نظر نوع فیلمبرداری دقیقا مانند دوربین های 360 تصاویر را ضبط می کنند.
  • که مدل های باسیم در دو نوع دوربین های AHD و iP در بازار فروخته می شوند.
  • دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود.
  • در غیر این صورت، استفاده مجدد از کابل های کواکسی موجود و استفاده از دوربین های امنیتی HD خود را به کواکس توصیه می کنیم.
  • تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند.

اولین دسته، دوربین‌ مدار بسته آنالوگ است و دسته دوم، دوربین مدار بسته تحت شبکه نام دارد. در این بخش قصد داریم تا با این 2 نوع دوربین آشنا شویم و ویژگی‌های هر یک را به طور مختصر و مفید مورد بررسی قرار دهیم. از این نوع دوربین ها معمولا در فضاهای دارای نورکافی بهره می گیرند زیرا دارای دید در شب نیستند. در باکس این سیستم های مداربسته لنز وجود ندارد و امکان نصب لنز از مهم ترین ویژگی های این مدل ها است و می توان لنز ثابت یا وریفوکال را روی آن ها نصب کرد. همین امر یکی از مهم‌ترین مزایای دوربین‌های مداربسته تحت شبکه به‌شمار می‌رود.

سیم و کابل

این اطلاعات شامل تعداد حدودی دوربین های مورد نیاز، نوع سیستم مداربسته انتخابی، برند مورد نظر و حدودی از کیفیت آن است. تعداد دقیق دوربین ها پس از نظر کارشناسی و بازدید از محل نصب مشخص خواهد شد اما در مرحله اول شما می توانید برآورد حدودی از تعداد دوربین های مورد نیاز خود به دست آوردید. در این محاسبه نوع مکان مورد نظر از جهت مسکونی، اداری یا تجاری بودن ، فضای تحت پوشش مورد درخواست و… نیز موثر هستند. طبیعی است با تغییر نوع دوربین مداربسته هزینه نصب نیز تغییر کند چرا که نوع تجهیزات مورد نیاز آن نیز متفاوت است.

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A51P

دوربین چشم ماهی یا Fisheye به دلیل ساختار ظاهری که شبیه چشم ماهی دارد به این اسم نام گذاری شده است. دوربین چشم ماهی دارای لنز ثابتی است و باید بر روی مرکز سقفی با حداقل 3 متر ارتفاع نصب شود تا تصویر کلی از محیط تحت پوشش ارایه دهد. به دلیل شرایط اقتصادی حال حاضر کشور تمامی اماکن ها نیازمند دوربین مدار بسته می باشند .

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I

بسته‌های نرم‌افزاری حرفه‌ای که عملکردهایی مانند تجزیه و تحلیل ویدیویی را ارائه می‌دهند به دلیل ساختار مجوزی که دارند بسیار گران هستند و برای عملکرد به رایانه‌های چند هسته‌ای اختصاصی نیاز دارند. وقتی هزینه نرم افزار و سخت افزار قابل اعتماد را در نظر بگیرید، یک دستگاه ضبط دوربین مداربسته مستقل مبتنی بر لینوکس مقرون به صرفه تر و کاربردی تر خواهد بود. سوکت RG 45بسیار مهم است که انتهای کابل متصل به دوربین مداربسته به درستی محصور شده و از عوامل محافظت شود. دوربین های تحت شبکه IP دارای کابل های مقاوم در برابر آب و هوا هستند تا از دوربین در برابر خوردگی محافظت کنند. انتهای دوربین BNC را می توان در یک جعبه اتصال یا با نوار الکتریکی ضد آب برای پوشاندن انتهای کابل محصور کرد.

http://66toolkit.ir