قیمت دوربین مداربسته ⭐خرید دوربین مداربسته ⭐لیست قیمت دوربین مداربسته ارزان | arya-cctv

شاید این اهمیت بیش از انتخاب محصولات مداربسته نیز باشد، چگونه می توان یک مجری و نصاب مناسب را انتخاب کرد. در نصب سیستم های مداربسته دو گروه فعالیت دارند شرکت ها و افراد نصاب به صورت متفرقه، سوال این است که انتخاب از کدام گروه بهتر است. ذکر چند نکته به شما کمک می کند تا بتوانید از هر گروهی که می خواهید آگاهانه تر انتخاب کنید. با توجه به این که اجرای یک سیستم مداربسته هزینه های جانبی زیادی دارد از جمله هزینه نیروی انسانی، هزینه حمل و نقل تجهیزات، هزینه ابزارالات، گاهی مجری بخشی از هزینه های خود را با فروش تجهیزات به کارفرما جبران می کند.

http://66toolkit.ir

اگر دنبال بهترین مدل هستید در فروشگاه کارپیما انواع سیستم های امنیتی وجود دارد . آداپتوریا منبع تغذیه دوربین های مداربسته برق 220 ولت را به 12 ولت تبدیل می کند. برای استفاده از دوربین های مداربسته باید مجله خبری دوربین مداربسته آریا از برق 12 ولت استفاده کرد. مشکلات سازگاری حتی در خانواده دوربین های مداربسته HDSVI نیز مشاهده می شود. به عنوان مثال دوربین های 720P با دوربین های 1080P سازگار نبوده و در اصل دو نسل مختلف می باشند.

دوربین اسپیددام وای فای 4G

این مورد یکی از عوامل بسیار مهم در هنگام خرید دوربین مدار بسته می باشد و اکثر افراد از آن آگاهی ندارند. لنز های ثابت، دارای فاصله مرکزی ثابتی هستند و بعد از اینکه روی دوربین، یک لنز ثابت بسته می شود، زاویه دید ان، دیگر قابل تغییر نیست. دوربین های مداربسته ای که برای آن ها از لنز ثابت استفاده شده است، طبیعتا از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

لوازم ریموت

دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و اغلب جنس بدنه آنها فلزی می باشد. شرکت نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تارتن دژ آریانا علاوه بر فروش دوربین مدار بسته و تجهیزات حفاظتی، تجهیز و نصب و اجرای آنها را نیز در مجموعه فعالیت های خود قرار داده است. در اکثزر کشورهای جهان از دوربین های مدتاربسته برای کنترل ترافیک وسایل نقلیه در سطح گسترده ای استفاده می شود.

  • دوربین‌های IP از نوع PoE می‌توانند ویدیو، صدا و کنترل‌های PTZ را به عنوان سیگنال داده ارسال کنند که امکان انتقال تا 100 متر را فراهم می‌کند، مگر اینکه از یک سوییچ شبکه PoE برای تکرار سیگنال داده استفاده شود.
  • همچنین این مدل از دوربین‌های مداربسته تحت شبکه مجهز به اسپیکر داخلی و میکروفون است.
  • چرا که از این طریق می‌توانید با کمترین هزینه ممکن، باکیفیت‌ترین دوربین مداربسته را تهیه نمایید.
  • در حالی که اکثر سیستم‌های دوربین مداربسته، به‌ویژه در مقوله‌های صنعتی حیاتی، رویکرد ترکیبی را پذیرفته‌اند، ترکیب فناوری‌های سرور داخلی، ابر و لبه از این روش پیروی خواهند کرد.

یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است. از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند. دوربین مداربسته پلاک خوان یا سیستم های ANPR قادرند تا با تشخیص پلاک خودرو ها به راحتی شخص خاطی را شناسایی کنند.