قیمت دوربین مداربسته ⭐خرید دوربین مداربسته ⭐لیست قیمت دوربین مداربسته ارزان | arya-cctv

امروزه با افزایش آمار سرقت از منازل بخصوص منازل ویلایی نصب مجله خبری دوربین مداربسته آریا به جهت حفظ امنیت و نظارت بر محل زندگی پیشنهاد کارشناسان حوزه امنیت در سرتاسر دنیا می باشد. دوربین دام بهترین دوربین مداربسته برای استفاده در منازل می باشد زیرا در صورت نصب در زاویه و ارتفاع مناسب، تصاویری بدون نقطه کور در اختیار شما می گذارد و هم با ابعاد کوچکی که دارد توجه کمی را به خود جلب می کند. دوربین های مداربسته امروزی با قابلیت هایی نظیر وصل شدن به شبکه می توانند برای شما این امکان را فراهم آورند که با استفاده اینترنت محل زندگی خود را از راه دور نیز تحت نظر داشته باشید. یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) . سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد . دوربین های مجهز به مادون قرمز در تاریکی مطلق می توانند تصاویر شفافی از محیط ارائه کنند.

  • وقتی هزینه نرم افزار و سخت افزار قابل اعتماد را در نظر بگیرید، یک دستگاه ضبط دوربین مداربسته مستقل مبتنی بر لینوکس مقرون به صرفه تر و کاربردی تر خواهد بود.
  • دوربین مداربسته به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت بوده و قابلیت جابجایی ندارد و نام اختصاری آن CCTV می باشد.
  • این محصولات با افزایش امنیت محیط می‌توانند خیال افراد را تا حدود زیادی راحت کنند.
  • دوربین آی پی با کیفیت فول اچ دی بدون نیاز به سیم کشی و حتی بدون نیاز به برق و شبکه!
  • این نکته را هم باید بدانید که تغییر زاویه دید، به صورت دستی انجام می شود.

این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود 3 در 3 سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود. امروزه دوربین لامپی جزو دوربینهای مداربسته پرطرفدار محسوب می شود و این به دلیل مزایای شگفت انگیز آن است. دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید.

دوربین لامپی 360 درجه Tuya smart

با این حال، زمانی که کامپیوتر به دلیل نامعلومی هنگ می کند یا توسط یک به روز رسانی ویندوز قطع می شود، احتمال خرابی وجود دارد که در زمان نامناسب می تواند پرهزینه و ناامید کننده باشد. برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته مهم است که از خود بپرسید چرا به دوربین مداربسته نیاز دارید. هنگامی که این سوالات را از خود بپرسید، میتوانید با توجه به نیازتان بهترین دوربین مداربسته را انتخاب و خریداری کنید. بعضی از آنها قابلیت‌های هوشمندی مانند تشخیص چهره، تعقیب سوژه، شمارش افراد و… دارند که وجود هر یک از این امکانات باعث بالا رفتن قیمت دوربین مداربسته می‌شود.

پکیج دو دوربین مداربسته Full Hd کیفیت رنگی

کارپیما با سال ها تجربه در صنعت سیستم های امنیتی و نظارتی و با داشتن نمایندگی برند های معتبر داهوا ، هایک ویژن ، یوشیتا و … توانسته تا بزرگترین هایپر سیستم های امنیتی و نظارتی در سراسر کشور شود . و با بیش از 400 مدل تنوع در دوربین های مداربسته هم اکنون جز برترین فروشگاه های اینترنتی در این حوزه می باشد. سیستم دوربین های مداربسته از قسمت ها و تجهیزات مختلفی تشکیل شده است. دوربین مداربسته، دستگاه ضبط کننده تصاویر دوربین های مداربسته یا دی وی ار یا NVR، یا هارددیسک، کابل اتصالات جانبی و آداپتور(منبع تغذیه) دوربین مداربسته. آنالوگ یا دیجیتال و تحت شبکه در سیستم های دوربین های مداربسته آنالوگ یا دیجیتال از دی وی ار یا کارت های نرم افزاری برای ضبط و پردازش اطلاعات استفاده می شود. اما تقریبا 18سال طول کشید تا استفاده از دوربین های مداربسته در بین مردم رونق بگیرد.

اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان نازی برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد. حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است. قیمت دوربین مداربسته(بدون تجهیزات)، از 300 هزار تومان شروع می شوند و با افزایش و بهبود کیفیت، نوع و لنز های آنها، این قیمت افزایش می یابد و به مثبت یک میلیون تومان می رسد. امروزه بسیاری از ماموران پلیس در سرتاسر دنیا از جمله کشورمان ایران بر روی لباس های خود از دوربین مداربسته کوچک بر روی جلیقه هایشان استفاده می کنند تا از مجرمین در هنگام وقوع جرم مدرک قضائی داشته باشند. فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند.

http://66toolkit.ir