قیمت دوربین مداربسته ⭐خرید دوربین مداربسته ⭐لیست قیمت دوربین مداربسته ارزان | arya-cctv

عملکرد یکسانی را در ضبط فیلم دوربین‌های امنیتی انجام می دهند، اما دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوتی هستند. بارزترین ویژگی دوربین تحت شبکه بی‌سیم نفوذ سیگنال از طریق موانع، رمزگذاری سیگنال و مقاومت در برابر تداخل‌های سایر دستگاه‌های 2.4 گیگاهرتزی است. لازم به ذکر است جهت انتقال تصویر روی موبایل نیاز به مودم و اشتراک فعال اینترنت دارید که باید از شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت مانند ایرانسل ، مبین نت ، شاتل و …

⚠️ نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ، تمام دوربین های مدار بسته فروشگاه دیده بان دارای دید در شب و انتقال تصویر روی گوشی موبایل هستند. این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های دیجیتال و دوربین‌های تحت مجله خبری دوربین مداربسته آریا شبکه تقسیم می‌شوند. امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید.

  • دوربین های کیوب یا Cube به صورت دوربین های پایه دار و رومیزی هستند.
  • محصولات سیماران قیمت منطقی و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند .دوربین مداربسته سیماران با گارنتی 24 و 36 ماهه در بازار ارائه می شوند .
  • آنها از کابل کشی شبکه مانند CAT5e یا CAT6 برای انتقال داده و توان با استفاده از فناوری Power over Ethernet استفاده می کنند که زیرساخت سیم کشی را ساده می کند زیرا کابل کشی شبکه در حال حاضر رایج است.
  • در هنگام خرید و نصب دوربین مدار بسته ، علاو بر دوربین و DVR/NVR یکسری تجهیزات دیگر لازم است که خریداری و نصب شود.
  • دوربین های مداربسته HDCVI با دوربین های استاندارد انالوگ D1 و رزولیشن 960 کاملا سازگار است.

این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های مداربسته آنالوگ، دوربین‌های مداربسته دیجیتال و دوربین‌های مداربسته تحت شبکه تقسیم می‌شوند. فروشگاه اینترنتی مالکد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته با برند معتبر میباشد،میتوانید اطلاعات کامل را درباره محصولات در وب سایت مالکد برسی کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان فروشگاه مالکد تماس بگیرید. نسل جدید و پیشرفته دوربین‌های مدار بسته بر بستر اینترنت و شبکه کار می‌کنند. دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین آنالوگ، برای انتقال تصاویر از امواج دیجیتالی و شبکه استفاده می‌کند.

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T220-P

کابل کشی دوربین کواکسی دوربین های امنیتی HD فناوری جایگزینی برای دوربین های مداربسته قدیمی هستند که از کابل کواکس برای ارسال سیگنال ویدیویی استفاده می کنند. دوربین‌های مداربسته از دهه 1970 مورد استفاده قرار گرفته‌اند و خانه‌ها و مشاغل زیادی وجود دارند که دارای کابل کواکسی هستند. برای کاهش هزینه ارتقاء به یک سیستم امنیتی HD، صنعت دوربین‌های نظارتی HD را روی دوربین‌های کواکسی توسعه داد تا امکان انتقال وضوح تصویر تا 4K را در زیرساخت‌های کابل کواکسی موجود فراهم کند. در مجموع می‌توان دوربین‌های مدار بسته را یک فناوری جدایی‌ناپذیر در زندگی امروز تلقی کرد.

http://66toolkit.ir

AWB یک ویژگی در دوربین های مدار بسته است که طی آن بالانس رنگ سفید در حضور منابع نوری مختلف تنظیم شده و رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی از تصویر حذف می گردند. فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است. برای سیم های طولانی تر، سیم مسی کامل برای حفظ سیگنال خوب کلیدی است.

Dahua DH-HAC-HDW1400EMP-A HDCVI IR Eyeball Camera