قیمت دوربین مداربسته ⭐خرید دوربین مداربسته ⭐لیست قیمت دوربین مداربسته ارزان | arya-cctv

در کشور انگلستان از دوربین های مداربسته در تیراژ بالایی استفاده می شود و توسط دولت انگلستان استفاده از سیستم امنیتی دوربین مداربسته به شدت در دستور کار قرار داده شده است. بسته‌های نرم‌افزاری متعددی در اینترنت وجود دارد که امکان ضبط انواع دوربین‌های امنیتی را در رایانه فراهم می‌کند. ممکن است ایده خوبی به نظر برسد که رایانه خود را روشن بگذارید و دوربین ها را روی رایانه ضبط کنید و با عدم خرید دستگاه دیگری در هزینه صرفه جویی کنید.

  • چرا که اجرا و راه اندازی پروژه های بسیاری را در ابعاد مختلف در کارنامه خود با موفقیت به ثبت رسانده است.
  • و نصب آن می‌توانید تصاویر واضح و دقیقی را ثبت کرده و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.
  • زوم دیجیتال را می توان روی ویدیوی زنده یا ضبط شده انجام داد – زیرا بزرگنمایی دیجیتالی تصویر است که می تواند در هر نقطه ای انجام شود.
  • دوربین های مداربسته IR به دوربین هایی گفته می شود که از نور مادون قرمز و تعدادی ال ای دی که در اطراف لنز قرار می گیرد و با تاریک شدن هوا و یا در محوطه های تاریک بطور اتومات فعال شده را دوربین های مداربسته IRیا ال ای دی دار می گویند.
  • دوربین مداربسته با تکنولوژی آنالوگ موجود در بازار با نام های دوربین توربو اچ دی، HDCVI, HDTVI و AHD وجود دارند.
  • پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید.

عدم وجود محدودیت فاصله از مزایای مهم و کاربردی دوربین‌های تحت شبکه است. هزینه‌های راه‌اندازی یک سیستم امنیتی تحت شبکه و استفاده از دوربین IP، به مراتب بیشتر از دوربین آنالوگ است. سوئیچ شبکه، ارتباط بین دوربین‌ها و سایر سیستم‌های اتصالی شبکه را برقرار می‌کند. یک تکنولوژی کاملا پیشرفته که می‌تواند امکانات و ویژگی‌های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. هر دوربین تحت شبکه دارای یک IP خاص است که به مرکز کنترل مورد نظر متصل می‌شود.

دوربین بالت داهوا مدل DH-HAC-HFW1200TLP

البته با در نظر گرفتن ویژگی های دوربین های یونی آرک و نصب آسان انتظار می رود که در مدت زمان کمی هدف شرکت یونی ویو (تسخیر بازار) تحقق یابد. محصولات این برند برای انواع پروژه های متوسط و کوچک در کسب و کارهای مختلف مناسب هستند. برای دریافت قیمت فروش مجله خبری دوربین مداربسته آریا یونی آرک و مشاوره رایگان تماس بگیرید. برای خرید دوربین‌های مداربسته در ابتدا باید طراحی مناسبی را برای جانمایی دوربین‌ها در نظر داشته باشید. در صورت کمی نور از دوربین‌های مناسب نور کم و در محیط‌های بیرونی باید از دوربین‌هایی مقاوم با زوم بالا استفاده کرد. دوربین‌های دارای تکنولوژی دیجیتال قیمت بسیار بالاتری از دوربین‌های نوع آنالوگ دارند.

بازرگانی دوربین مداربسته فرزاد

ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید. برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند. دوربین پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا زوم شود، حتی می‌تواند بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که این به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد. 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند. 1- هارد نظارتی به گونه ای طراحی شده است که میتواند در حالت “بدون وقفه” کار کند، این امر باعث عملکرد بهتر در پردازش اطلاعات می شود. داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید.

در حالی که اکثر سیستم‌های دوربین مداربسته، به‌ویژه در مقوله‌های صنعتی حیاتی، رویکرد ترکیبی را پذیرفته‌اند، ترکیب فناوری‌های سرور داخلی، ابر و لبه از این روش پیروی خواهند کرد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد. UPS دوربین مداربستهکوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند. این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . اما تصاویری که در شب توسط دوربین های مداربسته پاناسونیک روی مانیتور نمایش داده می شد ، معمولا همراه با برفک هایی بود و از طرفی تصویر کیفیت و شفاویت مورد نیاز را نداشت . نویز نمک و فلفل وقتی که سنسور CCD داغ می‌شود و یا توسط ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید می‌شود.

http://66toolkit.ir