قیمت دوربین مداربسته ⭐خرید دوربین مداربسته ⭐لیست قیمت دوربین مداربسته ارزان | arya-cctv

هایک ویژن و داهوا به عنوان پرفروش ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته همواره محصولات خود را با کیفیت و تنوع بالا تولید می کنند. دوربین hdtvi، دوربین استارلایت و دوربین colorvu از جمله دوربین های مداربسته شرکت هایک ویژن با تکنولوژی های خاص است. خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد.

تکنولوژی Exir در دوربین مدار بسته

سلام جناب دوستی عزیز، با موردی که شما فرمودید تا کنون مواجه نشده ایم، اما می توانید از برندهای مطرح داخل بازار مانند داهوا یا ایکس ویژن استفاده کنید که همگی در صورت نصب، عملکرد بدون مشکل خواهند داشت. دوربین های آنالوگ به وسیله پورت BNC مستقیما و دوربین های تحت شبکه به واسطه یک سوئیچ به دستگاه متصل می شوند. دوربین اسپید دام به شکل گنبد بوده و دارای موتور حرکتی در داخل قاب خود بوده و اکثرا بر روی پایه نصب می شود.

پک دوربین مداربسته بیسیم 4 کانال 2MP

اولین دوربین مداربسته IPیا تحت شبکه در سال 1996 توسط کمپانی AXIS معرفی شدند. در نقل و انتقالات عمومی از دوربین های مداربسته برای جلوگیری از حوادثی که ممکن است در اثر از خارج از دید بودن محل بوجود بیاید استفاده می شود. بطور مثال در متروها از دوربین های مداربسته برای کنترل درب های ورود و خروج مسافران به منظور اطمینان از اینکه مسافر از در عبور کرده است و یا موارد مشابه آن در اتوبوس ها و یا قطارهای داخل شهری استفاده می شود.

http://66toolkit.ir

چندین روش مختلف برای ضبط و ذخیره ویدیو از دوربین امنیتی وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است. مطمئن شوید که دوربین شما دور از دسترس عابران است تا نتوان آن را دستکاری کرد. اگر دوربین باید در دسترس کسی باشد، لطفاً از دوربین‌های مقاوم در برابر خرابی و ضربه ما استفاده کنید.

  • فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است.
  • از بین انواع مختلف دوربین های مداربسته امروزی که راهی بازار می شوند نمی توان گفت که بهترین دوربین مداربسته کدام است زیرا هر کدام از این دوربین ها برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند.
  • به لطف براکت 3 محوره در اکثر دوربین های امنیتی گلوله، تنظیم دستی جهت دوربین پس از نصب آسان است.
  • در اکثر موارد پاسخ منفی است و کیفیت ضبط حداکثر 1 تا 2 مگاپیکسل می باشد.
  • دوربین‌های آنالوگ در بازار کشور ما در دسترس بوده و نصب آنها بسیار ساده‌تر و قیمت آنها بسیار ارزانتر از دوربین‌های دیجیتال است.

تا زمانی که محدودیت سیم‌کشی در نظر گرفته شود، مجله خبری دوربین مداربسته آریا تحت شبکه IP به راحتی می‌توان از طریق یک شبکه رایانه‌ای موجود یا به عنوان یک سیستم مستقل با PoE NVR راه‌اندازی کرد. در حالی که اگر با مفاهیم شبکه کامپیوتری آشنایی ندارید، راه اندازی از طریق شبکه می تواند یک کار دلهره آور باشد، سیستم های دوربین IP با دوربین های plug-and-play و PoE NVR حتی برای مبتدی ترین کاربران به راحتی قابل راه اندازی هستند. از آنجایی که چنین سیستم هایی دارای یک PoE NVR در سیستم هستند تا همه چیز را به هم متصل کند، به آنها دستگاه ضبط دوربین مداربسته nvr نیز می گویند.

تجهیزات جانبی و سایر هزینه ها