قیمت دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته دوربین مارکت

دوربین های مداربسته تکنولوژی های ویژه ای را می توانند داشته باشند که می تواند در انتخاب شما بسیار موثر باشد. پکیج 16 کاناله شامل یک دستگاه ضبط کننده 16 کانال و 16 دوربین مداربسته است که همراه با سایر اقلام دوربین مداربسته عرضه می شود. پکیج 8 کاناله شامل یک دستگاه ضبط کننده 8 کانال و 8 دوربین مداربسته است که همراه با سایر اقلام دوربین مداربسته عرضه می شود.

دوربین مداربسته زومیکس مدل zo-p827

هر دیود موجود بر روی چیپ CCD ولتاژی را تولید می‌کند که دقیقا با نوری که دریافت می‌کند نسبت مستقیم دارد. دیودی که در معرض نور قرار نگیرد ولتاژی تولد نخواهد کرد و این عدم وجود ولتاژ به عنوان رنگ سیاه تلقی خواهد شد. مشابها بیشترین نور بیشترین ولتاژ را تولید خواهد و این بیشترین وتالژ به عنوان رنگ سفید تلقی می‌شود.

شما بالاخره یک سیستم دوربین امنیتی خریداری کرده اید و اکنون زمان نصب آن فرا رسیده است. پس از خرید دوربین مداربسته این روش ساده برای نصب راهنمای دوربین امنیتی، روند کار را ساده می کند. در گذشته، پیچیدگی سیستم های امنیتی خانه اغلب به نصب و راه اندازی حرفه ای دوربین مداربسته نیاز داشت. با رشد امنیت خانه، صاحبان خانه، اجاره کنندگان و صاحبان مشاغل کوچک می توانند به راحتی یک سیستم امنیتی اضافه کنند. نیازهای نصب بسته به پیچیدگی سیستم متفاوت است، از دوربین های امنیتی بدون سیم و بستن مستقل، تا سیستم های امنیتی پیچیده چند دوربین. تیم متخصصان امنیتی ما به شما کمک می کنند تا نحوه نصب دوربین مداربسته، از جمله مکان قرار دادن دوربین های مداربسته و همچنین نکات کلی نصب را یاد بگیرید.

در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد. همان طور که می دانیم دوربین های مدار بسته به دو نوع اصلی آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند. کیفیت تصویر در هر یک از این دوربین ها به صورت جداگانه تعریف می شود. در دوربین مدار بسته آنالوگ، رزولوشن تصویر با پارامتر “TV Line” بیان می شود.

آموزش بازیابی اطلاعات و ریکاوری هارد دوربین مداربسته

کاربردهای متنوع دیگری برای دوربین های مداربسته وجود دارد و موارد کاربرد آن در کشورهای مختلف دنیا گسترده شده است. آموزشگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جملهآموزش نصب دوربین مدار بستهمی باشد . در دوربین های مدار بسته ضد آب از قاب یا پوشش بیرونی استفاده arya-cctv.ir شده است که باعث می شود از نفوذ آب به داخل لنز دوربین جلوگیری شود. از دوربین های مدار بسته ضد آب باید در مواردی که دوربین ها در فضای خارجی ساختمان نصب می گردند استفاده کرد تا قطرات آب و باران به داخل دوربین وارد نشده و بر کیفیت تصاویر تاثیر منفی نداشته باشد.

همچنین دسته ای از آن ها می توانند از کارت حافظه جانبی پشتیبانی کنند. انواع دیگری از دوربین ها نیز به وای فای متصل می شوند و قابلیت هایی همچون ضد نوری، تشخصی چهره، ضد نفوذپذیری و قابلیت پلاک خوان دارند. شرکت های بسیار زیادی در سراسر دنیا به تولید و ساخت محصولات امنیتی و نظارتی می پردازند. در این بخش از مقاله انواع دوربین مدار بستهبه بررسی برندها می پردازیم.

به همین دلیل این دوربین‌ها از سادگی زیادی برخوردارند و بسیار کم هزینه هستند. در این نوع دوربین‌ها لامپ تشدید کننده نور وجود دارد که نور موجود اعم از نور مرئی و نور مادون قرمز را جمع می‌کند و آن را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. انرژی الکتریکی جمع شده بسیار کم و ضعیف است بنابراین در این سیستم تقویت می‌شود و تصاویر را برای ما نمایش می‌دهد. به سیستم محل تبدیل نور به الکتریسیته که مقابل لامپ تشدید کننده قرار دارد فتوکاتد میگویند و قطر آن در دوربین‌های مدار بسته دید در شب ۲۵ میلی‌گرم می‌باشد. ضمنا قابل ذکر است که دوربین مداربسته بولت قابلیت دید در شب را با بهره گیری از مادون قرمز دارد و میتواند در شرایطی با نور بسیار کم نیز به خوبی تصویر برداری کند. دوربین مداربسته دیگری که میخواهیم مورد بررسی قرار بدهیم ، دوربین مدار بسته بولت نام دارد که به صورت استوانه و مخروطی است که شکلی همانند گلوله تفنگ دارد.

  • شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد.
  • دوربین مداربسته دید در شب یا مادون قرمز (فروسرخ) یکی از پر کاربردترین انواع دوربین مدار بسته است.
  • برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و .
  • از آنجا که این سیستم بطور خاص برای ذخیره و کنترل دوربین های مداربسته طراحی شده است استفاده از آن در مقابل نوع کارت کامپیوتر دی وی آر ترجیح داده شده و توصیه میگردد.
  • با توجه به ضد آب بودن بدنه (IP66 بودن) این دوربین ها و شکل خاصشان این دوربین های برای محیطهای بیرونی یا شرایط سخت آب و هوایی مناسب هستند.

هزینه‌های راه‌اندازی یک سیستم امنیتی تحت شبکه و استفاده از دوربین IP، به مراتب بیشتر از دوربین آنالوگ است. سوئیچ شبکه، ارتباط بین دوربین‌ها و سایر سیستم‌های اتصالی شبکه را برقرار می‌کند. همانطور که از نام دوربین مداربسته دید در شب پیداست، آن ها قابلیت فیلمبرداری در شب را دارا هستند و عموما برای مکان های باز که حفظ امنیت در شب برای آن ها اهمیت دارد، مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع دوربین مدار بسته سیم کارت خور با قابلیت انتقال تصویر از طریق اینترنت سیم کارت داخل دوربین، بدون نیاز به وای فای و مودم. دوربین مدار بسته صنعتی یا باکس، از دیگر انواع دوربین مدار بسته محسوب می شود. این مدل از دوربین های نظارتی، معمولا به شکل مکعب مستطیل ساخته می شوند. مهم ترین کاربرد دوربین های باکس در محیط ها و فضاهای صنعتی صورت می گیرد. دوربین مداربسته آندوسکپی از انواع دوربین مداربسته می‌باشد که قابلیت حرکت در مسیرهای غیر قابل دسترس را دارد. کاربرد دوربین های مداربسته آندوسکپی معمولا در صنایع و پزشکی می‌باشد.