قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | arya-cctv

نقاطی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده‌اید را مجدداً چک کرده تا مطمئن شوید مانعی در دید دوربین مدار بسته وجود نداشته باشد و همچنین دوربین بهترین زاویه دید را داشته باشد. خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد. دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مجله خبری دوربین مداربسته آریا مقاومت بالا برخوردار باشند. دوربین Cube با تکنولوژی تحت شبکه و HD در بازار موجود است و به راحتی می توانید آن را در فضاهای داخلی نصب کرده و علاوه بر تصویر محیط، صدا را از طریق میکروفون موجود در آن دریافت کنید. از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت، وجود کارت حافظه داخلی برای ضبط و امکان اتصال به wifi در برخی از آن ها اشاره کرد.

  • دستگاه دی وی آر 32 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 32 عدد دوربین توربو HD را دارد.
  • تمامی این برند ها جز محصولات با کیفیت در عرصه نظارت تصویری و دوربین مدار بسته می باشد.
  • با یک جستجو ساده لیست کاملی از این نمایندگی ها در اختیار شما قرار می گیرند.
  • هدف از نصب این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است.
  • سیستم های دوربین امنیتی خانگی را می توان به دو دسته اصلی داخلی و خارجی طبقه بندی کرد.

در ادامه برای شناخت بهتر هرکدام از انواع دوربین ها به معرفی مختصری از آنها می پردازیم تا شما بتوانید با توجه به فضای مورد نظرتان دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب نمایید. دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400MP – دارای لنز 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد IP67 – دارای منوی OSD چند زبانه – مجهز به خروجی HD و SD… فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم. شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد.

نصب دوربین مداربسته در ویلا و باغ

همانطور که می دانید ، در طراحی سیستم های مداربسته پاناسونیک باید قیمت قطعات شامل دوربین های مداربسته پاناسونیک و ذخیره ساز ها و …را هم در نظر داشته باشید . دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و… نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد. قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید. NVR از دیگر اصطلاحات دوربین مدار بسته است که احتمالا زیاد آن را خواهید شنید.

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-B1A41P

پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید. ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

پرداخت آنلاین با کارت های عضو شتاب

با توجه به این موضوع که جزییات زیادی در این تصاویر نمایش داده میشوند رزولوشن آنها بسیار بالاست. دوربین مدار بسته کیوب یکی از دوربین هایی است که دقیقا بر اساس شکل انواع دوربین مداربسته نامگذاری شده است. قیمت این دوربین در مقایسه با دوربین های مدار بسته مقرون به صرفه است و همین امر باعث شده است افرادی که می خواهند امنیت محیط را با قیمت مناسبی برقرار کنند خرید این دوربین را مد نظر قرار دهند. این دوربین ابعاد کوچکی دارد و معمولا در فضاهای مسقف مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی صحبت را در مورد شکل انواع دوربین مداربسته ادامه می دهیم باید به دوربین مدار بسته اسپید دام اشاره کنیم.

http://66toolkit.ir