قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | arya-cctv

در سیستم های HDtvi و HDcvi نواقص AHD رفع شده و قابلیت های بیشتری به آن افزوده شده است. دوربین مداربسته ای که در فضای باز نصب می شود باید دارای ویژگی هایی مانند ضد آب و گرد و غبار بودن باشد. دوربین های مداربسته ضد آب به طور عمومی استانداردIP بالاتر از 65 دارند. معنی استاندارد و درجه IP65 مقاومت دوربین مداربسته دربرابر نفوذ آب باران است، یعنی این دوربین مداربسته قابلیت استفاده درمحیط های بیرونی را دارد. اما اگر بخواهید برای مکان هایی که بیشتر در معرض آب هستند استفاده کنید باید از استاندارد های بالاتر مانند ip67 و ip68 استفاده کنید.

  • دستگاه های ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRاین دستگاه ها تصویر دوربین های مورد نظر را با یک فرمت فشرده سازی مخصوص روی هارد خود ذخیره می کنند.
  • بنابراین در لیست قیمت دریافتی شما قیمت انواع دوربین های IP و دستگاه های NVR را مشاهده خواهید کرد.
  • دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند.
  • دوربین های مداربسته آنالوگ که اولین نوع از دوربین مداربسته ارزان می باشند دوربین های AHD بوده و وضعیت بهتری دارند.

بانک ها از دیگر اماکنی هستند که استفاده از دوربین های مدار بسته و ضبط کننده ویدئویی برای آنها ضروری به حساب می آید و در حقیقت بهترین راه حل امنیتی برای این کاربری همین نصب دوربین مداربسته است. از آنجایی که آمار سرقت در باجه های خودپرداز بسیار بالاست، وجود دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره کمک شایانی به کاهش جرایم می کند. بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست. برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IR

به طور معمول، دوربین ها می توانند تا فاصله 4 متر را به خوبی نشان دهند. امروزه، با پیشرفت تکنولوژی توانسته ایم امنیت را در بالاترین حد در محیط اطراف خود برقرار کنیم و می توانیم حتی زمانی که در محل حضور نداریم، از محیط به خوبی محافظت نماییم. بی شک، دوربین مدار بسته یکی از بهترین اختراع های قرن بیست و یکم است و به افراد اجازه می دهد حتی از راه دور تسلط کاملی بر محیط اطراف خود داشته باشند. همچنین مزیت سپردن پروژه های امنیتی خود به شرکت متخصص در نصب دوربین مدار بسته این خواهد مجله خبری دوربین مداربسته آریا بود که بعد از اتمام پروژه خیالتان از خدمات پشتیبانی فنی و همچنین رفع مشکلات احتمالی راحت خواهد بود. لازم به ذکر است که موثرترین راه برای محافظت از خانه یا محل کسب و کار شما استفاده از ترکیبی از اقدامات هماهنگ است که متناسب با نیازهای ملک شما طراحی شده است. اندازه یلنز دوربین مداربستهمعمولا بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر می تواند باشد؛ که به نسبت مکانی که دوربین در آنجا کار گذاشته می شود و میدان دیدی که برای دوربین مورد نظر است، این لنز ها انتخاب می شود.

دوربین بیسیم 4 مگاپیکسل آیمو مدل Ranger 2 4MP IPC-A42P-D

این دوربین ها تصاویر با کیفیتی را ثبت می کنند و جزییات تصاویر به خوبی مشخص هستند. برند یونی ویو یکی از برندهای محبوبی است که در تولید انواع دوربین مدار بسته فعالیت دارد. این برند در سال 2015 توانست رتبه دوم جهانی را در بالاترین سهم از بازار دریافت کند.

لیست قیمت هایک ویژن فراگستر

از مکان هایی مانند خانه گرفته تا مکان های عمومی همگی برای ارتقا سطح ایمنی محیط به دوربین مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی نیازمندند. علاوه بر نصب آسان و بدون نیاز به کابل کشی، این دوربین های مداربسته از امکاناتی نظیر دید در شب و انتقال صدای دو طرفه نیز برخوردارند. دوربین بیبی کم یا پرستار کودک برای مکان هایی مانند اتاق خواب یا دفتر کار که به تعداد دوربین کمی نیاز دارند مناسب است. دوربین مدار بسته های جدید بی سیم از انتقال تصویر دیجیتال به جای آنالوگ هایی که از سیم استفاده می کردند ، استفاده می کنند.شما باید نقاطی را پیدا کنید که کابل ها و سایر دستگاه ها بتوانند به وسیله سیم کشی با هم در ارتباط باشند. اما در نهایت، ممکن است احساس کنید که توسط هزینه های نصب سرقت شده اید. تقاضای فزاینده‌ای برای شرکت‌های دوربین‌های مداربسته وجود دارد که ویژگی‌هایی را در نظر بگیرند که به آنها اجازه می‌دهد یک امضای دیجیتالی را در حین ضبط فیلم، فریم به فریم، به فیلم اضافه کنند.

http://66toolkit.ir