قیمت دوربین مداربسته خانگی امروز چقدر است؟ فروشگاه آنلاین مینی بیاب

دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند . به کمک تکنولوژی انتقال تصویر (P2P و IP Static) میتوان تصاویر ضبط شده یا زنده دوربین مداربسته را با کمترین میزان latency دریافت کرد. امروزه جوامع بشری در حال رشد و پیشرفت هستند و اعضای حاکمیت همواره برای نظارت در اماکن حساس نیاز به سامانه های نظارت تصویری و دوربین مدار بسته دارند. از اینجای مقاله به بعد نظرات شخصی من رو در مورد انتخاب یک دوربین مداربسته خوب برای یک پروژه و نصب کوچک تا حدود ۱۰ دوربین هست و براساس تجربیات چندین ساله ی من هست.

۳- و سپس کشور چین با نصب ۲۷ میلیون دوربین مدار بسته در رتبه سوم جهان قرار داشت. ۲- سپس کشور انگلستان با نصب ۹۱ میلیون دوربین مدار بسته در رتبه دوم جهان قرار گرفت. ۱- کشور آمریکا با نصب ۱۲۵ میلیون دوربین مدار بسته در رتبه اول جهان قرار گرفت. ۲- سپس خیابان اصلی محله اولان شهر نیویورک به عنوان اولین شهر در جهان به دوربین مدار بسته مجهز گردید. ۱- در سال ۱۹۶۰ یا همان ۱۳۳۹ اولین دوربین مدار بسته در جده کرج نصب شد. ۲- اولین دوربین مدار بسته در ایران مربوط به دوربین کنترل سرعت می‌باشد.

دوربین مداربسته لامپی مدل FV-A3608D-1080PH-L

با تهیه‌ی دوربین مدار بسته به صورت پکیجی می توانید خرید مقرون به صرفه‌تری داشته باشید و چندین دوربین موردنیاز خود را به صورت پکیجی دریافت کنید. دوربین مارکت بسته به نیاز شما عزیزانپکیج دوربین مدار بستهرا به صورت های متفاوت همراه با نصب ارائه می کند . همچنین نصب دوربین مدار بسته در دوربین مارکت همراه با خرید و مشاوره صورت می گیرد.

این پکیج برای مناطق نسبتا بزرگتر مانند پارکینگ ساختمان ها که بتوان جلوی در و داخل پارکینگ را پوشش دهید، مناسب می باشد. در ادامه به بررسی بارز ترین ویژگی های محصولات شرکت های سازنده‌ی اریا سی سی تی وی متفاوت تجهیزات امنیتی می پردازیم تا بتوانید خرید درستی را از دوربین مارکت داشته باشید. این نوع از دوربین­ ها در انواع با سیم و بی سیم و در ابعاد و اندازه ­های متفاوت موجود هستند.

دوربین های امنیتی احتمالا شناخته شده ترین کاربرد برایدوربین مداربستههستند. شرکت رهاورد نیرو مهرگان به صورت تخصصی در زمینه هوشمندسازی ساختمان و خدمات نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی ، ایمنی و امنیتی از جملهدوربین مداربستهودزدگیر اماکنفعالیت می کند. برای اجرای یک پروژه نظارت تصویری، شما علاوه بر خرید دوربین مداربسته باید اقلام زیر را نیز تهیه نمایید. منظور ما از تکنولوژی HD، دوربین های AHD، HDCVI یا HDTVI می‌باشد که درصد بالایی از حجم فروش و نصب دوربین های مداربسته به آن‌ها تعلق دارد.

دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400EMP-A – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – دارای میکروفون جهت ضبط صدا -… امروزه بازارهای جهانی تمایل زیادی به دوربین های دیجیتال نشان داده است. این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست از امواج کاملا دیجیتال برای تحلیل و ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. یعنی برخلاف دوربین های آنالوگ، این دوربین ها از همان ابتدای دریافت تصاویر امواج را دیجیتال می کنند. ضمن بکارگیری از امواج دیجیتال ، آنها تحت بستر شبکه کنترل و مرتبط می شوند.

دوربین مداربسته دام HD فالکن 2 مگاپیکسل FC-2120-mic

به دلیل کیفیت بالای دوربین‌های مدار بسته فلزی و مقاومت ان‌ها در مقابل رطوبت، تغییرات آب و هوایی و ضربه نسبت به نوع پلاستیکی قیمت بالا‌تری داشته و مناسب نصب در محیط‌های خارجی هستند. به همین دلیل می‌توان گفت که جنس بدنه دوربین مدار بسته یکی از فاکتور‌های تأثیر‌گذار در خرید و قیمت دوربین مداربسته است. یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت دوربین مدار بسته، لنز و کیفیت تصویر در دوربین مدار بسته می‌باشد.

  • کیفیت تصویر در دوربین مدار بسته بر حسب مگا پیکسل مشخص شده و از ۱ مگا پیکسل شروع شده تا ۸ مگاپیکسل و Full HD وجود دارد.
  • استفاده از دوربین مدار بسته خانگی برای افزایش ایمنی محیط‌های مسکونی بهترین گزینه خواهد بود.
  • این دوربین ها از لحاظ کاربرد تفاوت چندانی با دوربین مداربسته دام ندارد.
  • بسته به فاصله و اندازه جسم مورد نظر می توان از لنزهای مختلف برای مجهز کردن دوربین های باکس استفاده نمود.