قیمت دوربین مداربسته خانگی امروز چقدر است؟ فروشگاه آنلاین مینی بیاب

از طرفی شما با وجود هزینه های اولیه بالا هزینه های دوره ای خود را به شدت کاهش داده و همچنین سرعت انتقال تصاویر هم برای شما به شدت زیاد خواهد شد. پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید. پس از به روزرسانی امنیتی دستگاه ها ، اکثر محصولات DVR / NVR اکنون نمی توانند از طریق روش شبکه مانند دستور telnet هک شوند. اگر نمی توانید روش دستیابی را پیدا کنید ، دستگاه شما بی فایده خواهد بود.

در مورد چیزی که دوربین را برای آن اتتخاب و خریداری کرده اید، فکر کنید. هستند که در کنترل تردد انواع وسایل نقلیه به محوطه پارکینگ به کار می‌روند. به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید. به صورت کلی مدت زمان اجرا پروژه به عواملی مانند متراژ کابل، تعداد دوربین ها، ارتفاع نصب، راه های کابل کشی و سرعت عمل و دقت نصاب بستگی دارد. در دوربین هایی که از این نوع لنزها استفاده شده است، امکان زوم اوپتیکال (زوم به وسیله تغییر فاصله کانونی) وجود ندارد. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد موسسه محافظین نور سماء امین محفوظ است.

کانال تلگرام نگهبان سیستم

مهاجرت به دوربین های IP به دلیل قابلیت وضوح بالاتر و همچنین قابلیت ها افزایش یافته است. با نزدیک شدن یا دورتر شدن از دوربین، این وضوح دستخوش تغییر خواهد شد. برای اینکه در عملکردهای ضبط و انتقال از راه دور قابل مدیریت باشد، فیلم باید در مقیاس های مشخص فشرده شود.

در این دوربین ها امکان انتقال تصویر از طریق کابل RG59 نیز فراهم شده است. همچنین ویژگی اصلی آن امکان دسترسی به رزولوشن 1080 و 720 پیکسل می باشد. تفاوت اصلی میان سیستم HDTVI با سیستم TVL یا آنالوگ در ضبط اطلاعات است. اطلاعات پس از گد گذاری از طریق کابل کواکسیال یا کابل دو زوج منتقل می شوند.

از اینرو فرد می‌تواند با استفاده از قابلیت PTZ سیستم‌های مداربسته، دوربین را به هر جهت که می‌خواهد بچرخاند و در هر جا که می‌خواهد زوم کند. این دوربین‌ها معمولاً دارای بدنه دام (گنبدی) شکل و یک پایه، با توجه به شرایط نصب آن هستند. دی وی آر ها دستگاه‌های مختص ضبط و کنترل تصاویر دوربین‌های آنالوگ هستند. این دستگاه امکان کنترل و ارتباط دیجیتال با شبکه را نیز فراهم می‌کند. قیمت کم، سیستم کوچک و نصب آسان، سه مزیت مهمی هستند که دوربین‌های آنالوگ را به بهترین انتخاب برای کاربران خانگی و کسب و کارهای کوچک تبدیل کرده‌اند.

لیست و قیمت خرید دوربین مداربسته

امروزه هایك ویژن در دو دسته كلی پرفروش دوربین‌های خود را در اختیار می‌گذارد. دوربین‌ مدار بسته توربو HD سازگار با سیستم آنالوگ و دستگاه‌های DVR كه قیمت بسیار مناسبی در نسبت با خدماتی كه ارائه می‌دهد، برخوردار است. اساساً برای افزایش حفاظ امنیتی خود، دوربین‌ مدار بسته به كمك شما خواهد آمد. تفاوتی ندارد مكانی كه می‌خواهید مانیتور كنید خانه مسكونی باشد یا محل كسب و كار، بسته به نیاز خود می‌توانید اقدام به خرید كنید. بارها مشاهده می‌شود كه افراد بعد از تحمل چندین خسارت اقدام به تهیه چنین دوربین می‌كنند و اثر موفق آن تازه بعد از نصب برای آن‌ها آشكار می‌شود.

با توجه به این که شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا محسوب می شود. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی توانسته عملکردی عالی و رضایت بخش داشته باشد. قیمت ارزان نسبت به دوربین های دیجیتال ، تنوع گسترده در بازار ایران ، نصب آسان نسبت به دوربین های دیجیتال.نکات مهم در هنگام خرید دوربین های مداربسته ارزان قیمت.

روش اتصال دوربین مدار بسته آنالوگ به دی وی آر به این صورت است که می بایست از هر دوربین یک کابل کواکسیل تا دی وی آر کشیده شده و در هر سمت آن یک فیش BNC نصب گردد. برای تغذیه دوربین ها می توان کنار هر دوربین یک آداپتور ۲ آمپر مجزا به کار برد و یا اینکه در کنار دی وی آر، یک درایو تغذیه آمپراژ بالا برای تمام دوربین های مداربسته استفاده شود و از یک کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد. مدل‌های دید در شب برای بانک‌ها مراکز دولتی و اداری مناسب هستند، در صورت بروز هر گونه مشکل و سرقت می‌توان از قابلیت ضبط تصاویر آن استفاده و فیلم‌های گذشته را بررسی کرد.

arya-cctv.ir آنالوگ از بدنه ، لنز، کارت آنالیز و تولید تصویر و کابل ارتباطی تشکیل شده است. دوربین مداربسته از تجهیزاتی است که امروزه در بسیاری از فضاها شاهد آن هستید. دوربین مداربسته با اهداف مختلف نصب می‌شوند، از ایجاد امنیت گرفته تا کنترل انجام وظایف کارمندان یک شرکت. آنچه مسلم است دوربین مداربسته نقش مهمی را در زندگی مدرن ایفا می‌کند. این دوربین توانایی ذخیره کردن وقایع در مدت زمان طولانی را دارد در حقیقت یک نگهبان دائم و بدون خستگی است.

  • قابلیت زوم و تشخیص دقیق چهره از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های دوربین مداربسته است.
  • این نوع از دوربین­ ها در انواع با سیم و بی سیم و در ابعاد و اندازه ­های متفاوت موجود هستند.
  • این نوع از دوربین ها اندازه نسبتاً کوچکی دارند (2 تا 2.5 اینچ) و به خاطر لنز ثابت شان، میدان دید محدودی دارند.
  • دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند.
  • در برخی موارد، ممکن است به چندین دوربین برای گرفتن مناطق خاص نیاز داشته باشید.

این دوربین‌ها بیشتر برای نصب در محیط‌های داخلی و بر روی سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی و متفاوتی در بازار موجود است. صرف نظر از قابلیت دید در شب و یا نوع لنز یا نوع امواج به کلیه دوربین‌های سقفی گنبدی شکل دوربین دام گفته می‌شود. پاساژ علاالدین 2 که در تقاطع خیابان شیخ هادی و جمهوری واقع شده است، حدوداً در سال 1391توسط آقای رضا علاالدین افتتاح گردیدو از ابتدا کاربری آن برای دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی امنیتی تعیین گردید. یک کابل BNC از یک طرف به بخش خروجی دوربین و از طرف دیگر به بخش ورودی دستگاه DVR متصل می‌شود. سپس یک کابل BNC دیگر، بخش Output دستگاه DVR را به بخش Input مانیتور متصل خواهد کرد.

داهوا