قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور

شما با کیفیت تصویری که از دوربین انتظار دارید، می توانید از بین نوع دوربین ها یکی را انتخاب کنید. این که خرید کدام دوربین برای شما به صرفه تر است یک بحث کاملا مهم است که در مطالب بعدی سعی می کنیم تا به آن اشاره کنیم. برای ضبط تصاویر دوربین های آنالوگ از دستگاه های ضبط آنالوگ و برای ضبط تصاویر دوربین های دیجیتال از دستگاه های ضبط دجیتال استفاده میشود. هرچه این عدد بیشتر باشد تصویر ما به اصطلاح زوم تر و بسته تر و هرچه این عدد کمتر باشد تصاویر بازتر و وایدتری داریم. دوربین هایی که دارای این لنز هستند در محیط هایی استفاده میشود که زاویه، شعاع و میزان دید دوربین ثابت بوده و نیاز به تغییر ندارند.

  • دوربین مداربسته پایه دار کوچک در زمینه ارائه آپشن‌ها، بدون در نظر گرفتن قابلیت مانور، از همتایان خود پیشی می‌گیرند.
  • دوربین مداربسته آنالوگ سیگنال ها را مستقیما بر روی دستگاه DVR ضبط می‌کنند.
  • 30 روز یک عرف متداول شده است، در سیستم های ذخیره ساز مبتنی بر کاست در آن زمان از 31 نوار کاست بهره می‌گرفتند و این نوار ها بر مبنای شماره روز بود.
  • مانیتورها می توانند منفعلانه ( از طریق نرم افزا ر) یا به طور فعال ( توسط افراد ) کنترل شوند.

دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند. برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود. از جمله مزایای آن نیز می توان به قیمت پایین با توجه به کیفیت مناسب آن اشاره کرد. بنابراین اگر اطلاعات کافی در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری ندارید، جای درستی آمده اید.

قبل از تعیین قیمت اریا سی سی تی وی، لازم است نوع دوربین خود را که می‌تواند به لحاظ شکل ظاهری و مشخصات فنی نظیر رزولوشن و تکنولوژی متفاوت باشد را در اولین قدم انتخاب کنیم. پس از تعیین این موارد نیز بایستی توجه داشت که بسته به برند و کیفیت ساخت یک دوربین، قیمت دوربین مداربسته می‌تواند متفاوت باشد. دوربین مدار بسته از عبارت انگلیسی closet circuit television گرفته شده که در برخی موارد به‌صورت اختصاری cctv نامیده می‌شود. این دوربین در محلی ثابت بوده و از قابلیت ارسال تصاویر به چند نقطه مختلف برخوردار است. این دوربین‌ها غالبا در سیستم‌های حفاظتی و مانیتورینگ به کار می‌روند.

زمان آغاز ثبت نام کنکور ۱۴۰۲

توجه داشته باشید که برد دید در شب نوشته شده در کاتالوگ دوربین‌ها به بالاترین برد پرتاب نور دوربین اشاره دارد و الزاما مشخص کننده برد مفید دید در شب دوربین نیست. در روش نصب دوربین‌های مداربسته بی سیم دیگر نیازی به کابل‌کشی نیست و تغییر مکان دوربین به راحتی انجام می‌شود. برای این منظور دوربین را در محل مورد نظر قرار داده و آن را به پریز برق یا هر منبع تغذیه دیگری متصل می‌کنیم. این تصاویر از طریق سیم از دستگاه DVR به مانیتور منتقل شده و نمایش داده می‌شوند. نصب مدل بی‌سیم آن بسیار آسان است که تصویر آن را در ادامه می‌بینید. دوربین مداربسته یا CCTV، مخفف کلمات Closed Circuit Television است.

ببینید | لحظه دستگیری اغتشاشگران عامل شهادت آرمان علی‌ وردی | حرف‌های مهم فرمانده گردان امنیتی نیروهای مردمی

دوربین هایی که با کمک کابل کواکسیال نصب می شوند، دوربین های آنالوگ نام دارند. حال برای انتخاب یک سیستم دوربین مداربسته برای یک ساختمان باید در نظر داشت که بر اساس­ نیازهای مختلف سیستم­ های متفاوتی نیز باید اجرا شوند. مثلا در صورت نیاز به امکانات هوشمندسازی، مشاهده تصاویر با اتصال گوشی تلفن همراه به خود دوربین، کیفیت بالای تصویر، امکان تشخیص چهره با کیفیت بالا و … بهتر است از دوربین­ های مداربسته تحت شبکه استفاده کرد. قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه معمولا از دوربین های آنالوگ بیشتر است.

نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی ساختمان از نظر اخلاقی و قانونی زمانی مجاز است که همه اعضای خانواده از وجود دوربین مداربسته در خانه اطلاع داشته باشند. به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند. به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد. در دنیای امروز، کاربرد دوربین های مداربسته بسیار افزایش پیدا کرده است. اکثر افراد با هدف نظارت و افزایش امنیت، در ساختمان تجاری و یا مسکونی خود، دوربین مداربسته نصب می کنند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2643G0-IZS با قابلیت 50 متر دید درشب… نحوه زمانبندی پروژه و اجرای عملیات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته چگونه است ؟… علاوه‌بر حفاظت از امنیت ساختمان‌های مسکونی یا محل کار، دوربین‌های مداربسته نقش کاربردی و مهمی در سیستم مکان‌های عمومی، اداره پلیس، نظارت همگانی، شغل‌ها و مکان‌های مختلف دارند.

برای مثال، تصاویر این دوربین‌ها واضح‌تر است، رزولوشن بالاتری دارند و ویژگی‌هایی از جمله بزرگنمایی و تغییر موقعیت را در آنها می‌توان از راه دور انجام داد. کابل شبکه را به دستگاه DVR وصل کرده و آن را به اینترنت متصل کنید. هر قدر شاتر بیشتر باز بماند، امکان ایجاد تصاویری با نور بیشتر فراهم خواهد شد. در واقع فیلمبرداری در عمل یک نوع عکسبرداری رگباری و متوالی است؛ لذا دوربین فیلمبرداری برای دریافت نور بیشتر باید سرعت شاتر را کاهش دهد. هر تصویری که شما در یک رایانه یا تلویزیون می‌بینید، در واقع از هزاران نقطه نورانی تشکیل شده است.

دوربین های مداربسته به دلیل اینکه دارای تنوع بسیار زیادی در محصولاتشان می باشند در نتیجه برای انتخاب سیستمی که متناسب با کارایی شما باشد، مقداری گیج کننده می باشد. ما در ادامه ی این متن قصد داریم تا عواملی که بر قیمت دوربین مداربسته موثرهستند به شما توضیح داده تا بتوانید بهترین انتخاب را قبل از خرید داشته باشید. این نکته را هم نباید فراموش کرد که دوربین مداربسته تحت شبکه به دلیل پیچیدگی های زیادی که در ساخت آن ها به کار رفته از قیمت بالاتری نیز نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردار می باشند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE10DF3T-F