فیلم تصاویر دوربین‌های مدار بسته زندان اوین از آشوب سارقین خبرگزاری حوزه

این نوع دوربین های امنیتی (مدل های حرفه ای) معمولاً به ضبط کننده داخلی خارجی نیاز دارند که با نام NVR (ضبط ویدیو شبکه) شناخته می شود. تصویر زیر یک دوربین تحت شبکه IP حرفه ای را نشان می دهد که به یک NVR و یک مانیتور برای ضبط و نظارت محلی متصل است. مینی دی وی پرو یکی از پیشگامان در ارائه انواع دوربین فیلمبرداری اعم از دوربین های ارزان قیمت مینی (کوچک و مخفی) بوده که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ به صورت تخصصی بر روی این دوربین های فیلمبرداری ریز و مخفی شروع کرده است. خوشبختانه در این سال های توانسته ایم نظر خریداران محترم مجموعه خود را همواره مثبت نگاه داریم و هرگونه کمبودی را جبران کنیم . فروشگاه ما اکنون لیستی بیشماری از دوربین های فیلمبرداری و عکسبرداری اورجینال برای خرید مطمئن شما عزیزان فراهم نموده است. در فروشگاه مینی دی وی پرو امکان خرید دوربین های ورزشی و اکشن ، مداربسته و مخفی ، انواع دوربین خودرو و ماشین ، فلتی و …

3- سیستم نظارتی برای عملکرد بی وقفه، به هاردی نیاز دارد که در برابر گرما پایدارتر است و عملکرد بهتری دارد. برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است. به این ترتیب امکان برداشت، ضبط و ارسال تصاویر HD و Full HD در بستر کم هزینه کواکسال (کواکسیال)، با کمترین پیچیدگی میسر شد. سپس دوربین های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند. یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است.

  • در اماکنی خاص نصب دوربین های مداربسته حرارتی کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر مجاز و افراد خرابکار و سارقین می‌کند.
  • این دوربین‌ها انتخابی مناسب برای دزدگیر ویلا و مکان‌های خارج از شهر هستند که معمولا اکثر اوقات خصوصا در شب‌های متوالی خالی از سکنه هستند.
  • 6 میلی متر و یک سازش خوب بین حداکثر فواصل قابل دستیابی (حداکثر 266 متر) و برای انتقال سیگنال ویدئویی مناسب است.

۱۰- تنها شرکتی هستیم که تمامی برندهای معتبر جهانی را فعالیت داریم و بعد از مشاوره نظر کارشناسی خودمان را ارائه میدهیم. ۵- تنها شرکتی هستیم که محصولات خودمان را با ۵ سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نامحدود ارائه می دهیم. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و …

نمایندگی دزدگیر و گیت فروشگاهی دزدگیر اماکن آژیر دزدگیر اماکن

سپس از طریق کابل یا به صورت بی‌سیم (بسته به نوع سیستم انتخابی)، به دستگاه ضبط و سپس به مانیتور صفحه نمایش منتقل می‌شود. به شما کمک میکنیم که امنیت و آرامش بیشتری داشته باشید؛ شرکت کیانام ارتباط تولید کننده تجهیزات نظارت الکترونیک و دوربین مداربسته با برند اسفیورد در ایران می باشد و با تمرکز بر خدمات پس از فروش شایسته و آموزش های قبل و بعد از خرید است. و اصلی ترین دلایلی که افراد از دوربین مداربسته برای امنیت منزل و محل کار خود استفاده نمی کنند، قیمت بالا و عدم اطمینان به خدمات پس از فروش است که دوربین مداربسته اسفیورد یک تجربه متفاوت را برای شما ایجاد می کند. یکی از انواع دوربین مداربسته بر اساس فرم و شکل ظاهری، دوربین دام است.

دوربین مداربسته پین هول دید در شب ندارد و برای نصب آن کافی است یک کابل RG59 و یک سیم برق برای آداپتور 12 ولت بکشید و به دوربین مداربسته سوزنی یا پین هول متصل نمایید. یکی از کامل ترین انواع دوربین مداربسته، نوع اسپید دام است که در واقع کامل شده ی دوربین دام می باشد و قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کیبورد دارد. از ویژگی های اصلی این دوربین ها می توان به سرعت بالای چرخش آنها اشاره کرد که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه هم برسد. دوربین مداربسته گردان یا PTZ نام دیگر این دوربین ها است که روی پایه ای با قابلیت چرخش نصب می شوند و امکان زوم اپتیکال و دیجیتال دارند همچنین به علت قابلیت چرخش با سرعت بالا در جاهایی که نیاز به امنیتی خاص و ویژه دارید قابل استفاده می باشند.

کابل شبکه وظیفه ی انتقال تصاویر مداربسته را به دستگاه NVR بر عهده دارد. در صورت POE بودن دوربین های مداربسته و یا انتقال تغذیه به وسیله ی کابل شبکه، انرژی برق مورد نیاز دوربین را نیز از طریق این کابل میتوان تامین نمود. بنا بر نیاز مکان شما دوربین مداربسته تحت شبکه متناسب با کارایی که شما در نظر دارید در تعداد و نقاط مختلف نصب میشود. نخستین استفاده از سیستم دوربین مداربسته در سال ۱۹۴۲ میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان نصب شد.این کار به منظور مشاهده پرتاب موشک های v2 بود.

چشمی دزدگیر پایرونیکس پلاس payronix+

برای خرید مطمئن هیچ چیز بهتر از مقایسه ی کالا های موجود بصورت یکجا نمی باشد. در لینک زیر شما میتوانید جزئیات فنی و همچنین قیمتی دوربین های تحت شبکه را مشاهده نمایید. با این حال، برخی از دوربین‌های امنیتی بی‌سیم با باتری کار می‌کنند و این دوربین‌ها واقعاً بی‌سیم می باشد.

همکاران محترم جهت خرید عمده، فرم در خواست لیست قیمت را تکمیل نموده و این فرم پس از بازدید توسط مدیریت فروش پاسخ داده خواهد شد. الف- در محیط نور مورد نیاز برای دید دوربین تامین کنید و پروژکتور نصب کنید. متریال برد دوربین، سنسور تصویر، پردازنده دوربین، کیس دوربین، فیلتر ICR دوربین، کابل دوربین، میزان گارانتی دوربین و… تمام این موارد قابل بررسی هستند. پس صرفا مگاپیکسل دوربین را در نظر نگیرید و در حین خرید باید اطلاعات کاملی از این موارد نیز داشته باشید. کشورچین و ششمین شرکت در رده بندی جهانی در تمامی بخش های مربوط به صنعت سیستم های نظارت تصویری می‌ باشد.

اریا سی سی تی وی به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید. در صورت وقوع سرقت در محل کار یا زندگی، شما به راحتی می توانید با قرار دادن فیلم ها در اختیار پلیس آگاهی به راحتی و در کمترین زمان ممکن آنها را دستگیر و اموال خود را بازیابی کنید. به گفته پلیس آگاهی حتی سرقت هایی که به صورت تشکیلاتی و سازمان یافته انجام شده نیز با الگویابی و کنار هم قرار دادن فیلم های ضبط شده قابل شناسایی هستند.