فقط با 35 دلار با استفاده از هوش مصنوعی کتاب الکترونیکی خود را بسازید

فقط با 35 دلار با استفاده از هوش مصنوعی کتاب الکترونیکی خود را بسازید

myaiebook-stack-social

فقط با 35 دلار کتاب های بی پایان با هوش مصنوعی بسازید.

StackSocial

آیا همیشه آرزوی نوشتن یک کتاب را داشته اید، اما زمان و ایده ای ندارید که از کجا شروع کنید؟ به لطف پیشرفت‌های هوش مصنوعی، اکنون می‌توانید با استفاده از My AI eBook Creation Pro، کتاب الکترونیکی خود را از ابتدا تنها با سه کلیک ساده ایجاد کنید.

در حال حاضر اشتراک مادام العمر فقط با 35 دلار در دسترس کاربران جدید است که بیش از 90 درصد صرفه جویی در مصرف شما می کند.

My AI eBook Creation Pro از هوش مصنوعی در ChatGPT پشتیبانی می‌کند، بنابراین هیچ نرم‌افزاری برای دانلود و نصب وجود ندارد. شما نیازی به تجربه نوشتن یا هوش مصنوعی ندارید و رابط کاربری بسیار شهودی است. زندگی را در داستان خود دم کنید، سپس اجازه دهید ChatGPT AI به سرعت و یکپارچه آن را به یک کتاب الکترونیکی جلا تبدیل کند.

این برنامه همچنان امکان شخصی سازی و سفارشی سازی را فراهم می کند، در حالی که کاربر پسند است. با اصلاح هر جنبه ای از آن که می خواهید، کتاب خود را جذاب و فریبنده کنید.

اگر فکر تکمیل یک کتاب کامل را سخت می‌دانید، My AI eBook Creation Pro می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. اکنون می‌توانید همه آن پلتفرم‌های پیچیده نوشتن هوش مصنوعی را کنار بگذارید و تلاش خود را صرف توسعه ایده‌هایی برای داستان خود کنید.

با اشتراک مادام العمر، هر چند بار که دوست دارید ایجاد کنید، بفروشید و سود ببرید. برای دسترسی به پلتفرم و به‌روزرسانی‌ها به رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ نیاز دارید.

اشتراک مادام العمر My AI eBook Creation Pro را تا زمانی که هنوز برای کاربران جدید با قیمت 35 دلار در دسترس است، دریافت کنید.



منبع: https://www.zdnet.com/article/create-your-own-e-book-using-ai-for-just-35/#ftag=RSSbaffb68