فروشگاه اینترنتی هایپرآلارم-فروش تجهیزات دوربین مداربسته دزدگیر اماکن،یو پی اس،هارد،کابل،

در صورتی که قصد تهیه دوربین مداربسته برای کار و محل زندگی خود را دارید ما برای شما مهم ترین ویژگی ها و البته برترین شرکت های تولید کننده این محصولات را معرفی کرده ایم. در چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است.به همین خاطر پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته و امنیتی را به شما معرفی میکنیم. این نوع دوربین ها در سقف نصب می شوند و می توانند تصویری 360 درجه از مکان را در اختیار کاربر قرار دهند. با توجه به نوع لنز آن ها، تصویر ارائه شده توسط آن ها دایره ای است.

اینجا نخستین سکونتگاه بشر اولیه ایران است

اما در مدل‌های تنظیم دستی که با نام وریفوکال مشهور هستند، امکان تغییر زوم و فوکوس وجود دارد. همچنین در سری اتوماتیک، می‌توان به راحتی روی تصویر زوم اتومات انجام داد. به طور معمول، یک سیستم نظارت تصویری IP شامل یک ضبط کننده ویدیوی شبکه یا NVR و دوربین های IP است. با مطالعه این مقاله می توانید در رابطه با دوربین های مدار بسته دیجیتال و ساختار و عملکردی که دارند به طور کامل آشنا گردید. نکته دیگر در مورد انتخاب دوربین آنالوگ مداربسته برای منازل هست، که به دلیل پیچیدگی کمتر نسبت به دوربین‌های هوشمند امروزی، برای آپارتمان و خانه گزینه ایده آلی هست. قرارگیری درست دوربین مداربسته در ورودی منزل، باید کاملاً حرفه‌ای باشد.

ضرر بعدی و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است. بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد. نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد . نویز نمک و فلفل وقتی که سنسور CCD داغ می‌شود و یا توسط ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید می‌شود.

در برخی از این اماکن احتمال خرابکاری،‌ حملات و دیگر جرایم وجود دارد. در برخی از موارد نیز به‌دلیل وجود شرایط سخت و دشوار از جمله دمای بسیار زیاد و یا خطر مواد رادیو اکتیو و شیمیایی، امکان نظارت مستقیم توسط نیروی انسانی فراهم نیست. در صورتی که در هرکدام از قسمت ها میز یا صندوقی، با اهمیت نظارتی بالایی وجود داشته باشد؛ میتوان برای پوشش دهی آن از یک دوربین با لنز واید و رزولوشن بالا و یا از تعداد دوربین های بیشتری استفاده کرد. داشتن مجوز از اصناف و اتحادیه ها ازجمله اتحادیه صنف تولید کنندگان و تعمیر کاران تجهیزات الکترونیک و حفاظتی الزامی است. من داهوا dh-xvr5108hs-4kl-x خریدم با 2 دوربین داهوا 2 مگاپیکسل و 2 تا 5 مگا پیکسل . لازم به ذکر است که برای دانلود فیلم های آموزشی موجود در همین صفحه ، ایمیل خود را در فرم پایین صفحه وارد کنید تا لینک دانلود براتون ارسال بشه.

در سیستم های HDtvi و HDcvi نواقص AHD رفع شده و قابلیت های بیشتری به آن افزوده شده است. دوربین های مدار بسته سیم کارتی از جدیدترین نوع دوربین ها هستند که دارای انتقال تصویر با سرعت بالا هستند. این نوع دوربین ها برای انتقال تصویر دیگر نیازی به تهیه مودم ندارند. بلکه از طریق سیم کارتی که استفاده می کنند این انتقال صورت می گیرد.

  • اینها استاندارد های ورودی تصاویر هستند گرچه ممکن است برخی از شرکت ها خصوصا شرکت های چینی تعداد ورودی های متفاوتی برای محصولات خود در نظر بگیرند.
  • منظور از سیستمهای آنالوگ، دوربین و دی وی آری است که بر پایه کابل کواکسیل نصب میگردد و ممکن است تصاویری با کیفیت پایین TVL و یا تصاویری با کیفیت بالا مثلا ۶ مگاپیکسلی ارائه دهند.
  • افراد زیادی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه می کنند یک سهل انگاری ساده ممکن است منجر به حوادث ناگوار و غیر قابل جبران شود.
  • برای خرید دوربین های مداربسته برند داهوا می توانید از فروشگاه آیس پلاس، نمایندگی دوربین های داهوا در ایران کمک بگیرید.

arya-cctv.ir هایک ویژن طیف کامل و جامعی از روش‌های امنیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. می خواهید ۸ دوربین در خانه خود نصب کنید ، می توانید یک نصاب حرفه ای استخدام کنید که بتواند همه چیز را برای شما نصب کند. یا اگر می خواهید کیت را خودتان نصب کنید می توانید مقداری پول پس انداز کنید. دوربین های آنالوگ فیلم را مستقیماً به تلفن همراه ارسال نمی کنند ، بنابراین برای تبدیل سیگنال ها از آنالوگ به دیجیتال به یک دستگاه اضافی نیاز دارید. فیلم زیر را تماشا کنید که در مورد برخی از انواع دوربین های امنیتی و مفهوم ضبط سیستم آنالوگ صحبت می کنم … هنگام خرید دوربین امنیتی آنالوگ ، می توانید انواع قدیمی و جدیدی از فناوری ها را پیدا کنید که وضوح متفاوتی دارند. این شرکت از سال 1996 آغاز به کار نموده و در زمینه گسترش و پیشرفت تکنولوژی تحت شبکه فعالیت می کند.

دوربین گردان آیمو کروزر Imou Cruiser 2MP با لنز 2MP