فروشگاه اینترنتی هایپرآلارم-فروش تجهیزات دوربین مداربسته دزدگیر اماکن،یو پی اس،هارد،کابل،

کیفیت تصاویر دوربین HD بسیار بالاتر از دوربین های آنالوگ قدیمی بود به همین علت قابلیت نصب برخی سنسورهای هوشمند بر روی آن ممکن گردید. مدتی بعد از ساخت دوربین HD شرکت های مختلفی توانستند دوربین های مداربسته آنالوگ با فناوری Full HD که کیفیت آن به مراتب بیشتر از دوربین های HD بود بسازند. برای خرید بهترین دوربین مدار بسته، یکی از اصلی ترین مواردی که مشتریان عزیز باید به آن توجه کنند تا بتوانند بهترین دوربین مدار بسته را تهیه نمایند انتخاب به یک شرکت معتبر می باشد.

  • در حال حاضر پیشنهاد من استفاده از دوربین های مداربسته با لنز فیکس هستش که زاویه دیدش حدوداً ۸۰ درجه هست که برای بیشتر پروژه ها کافیه.
  • جهت دریافت پشتیبانی فنی تلفنی لازم است کد اشتراک خود را هنگام برقراری تماس وارد کنید.
  • با وجود این موضوع، اجازه دهید لیست مختلفی از ویژگی هایی را که باید در سیستم دوربین امنیتی خود داشته باشید، بدون ترتیب اهمیت خاص، بررسی کنیم.
  • محصولاتی را مانند دوربین مدار بسته، مانیتور صنعتی و ویدئو وال، دوربین وای فای، دستگاه ضبط تصویر، آیفون تصویری و تشخیص چهره بومی در سبد کالایی خود دارد.

لنز دوربین های برند سونی کیفیت فوق العاده‌ای داشته و افت کیفیت و تغییر رنگ کمتری نسبت به سایر لنزهای موجود در بازار دارند. برند یونی ویو اولین بار با دوربین مداربسته IP وارد بازار شد و رهبر جهانی در صنعت نظارت تصویری است. در سال های اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران بسیار افزایش پیدا کرده است. برندهای مختلفی در بازار موجود است که هر یک ویژگی‌ها و امکانات خاص خود را دارند.

پکیج دوربین مداربسته بندانگشتی 2 عددی

۲- تا سال ۱۹۹۸ حدود ۳۰۰۰ سیستم مدار بسته فقط در شهر نیویورک نصب گردید. ۱- پس از آنکه انگلستان توانست بوسیله دوربین مدار بسته جرم و جنایت را کاهش دهد، محبوبیت دوربین مدار بسته به شدت در انگلستان افزایش یافت. ۱- در سال ۱۹۶۸ با اختراع فناوری VCR محبوبیت تکنولوژی دوربین های مدار بسته در آمریکا در بین مسئولین و مردم به شدت افزایش یافت. اما اگر زیر ساخت arya-cctv.ir انالوگ دارید، بودجه ی محدودی دارید، تعداد دوربین مداربسته کم تر از هشت عدد دارید میتوانید از دوربین مداربسته AHD هم استفاده بفرمایید.

دستگاه ضبط NVR داهوا مدل DH-NVR4216-16P-4KS2

شما در سایت سایت آیس پلاس می توانید مشخصات و قیمت این دوربین ها را به تفکیک ببینید، تا خیلی راحت بتوانید دوربین مداربسته مورد نیاز خود را انتخاب کنید. حسن بزرگی که این نوع دوربین های مداربسته داشتند قیمت ارزان و اقتصادی آنها بود ولی از از لحاظ کیفیت، از کیفیت مطلوبی برخوردار نبودند و بیشتر برای محیط هایی کاربرد داشتند که از حساسیت بالایی برخوردار نبودند. در واقع استفاده از بستر کابل های شبکه و به دنبال آن دوربین های مداربسته ip مزایای زیادی برای ما به ارمغان می آورد. علاوه بر این دوربین های مداربسته ای که روی این بستر قرار می گیرند از دوربین های مداربسته ip که روی بستر کابل های شبکه قرار می گیرند، ارزان تر هستند. قبل از نوشتن این مطلب چند دقیقه در مورد راهنمای خرید دوربین مداربسته در وب فارسی سرچ کردم. برای پرهیز از این گونه ریسک ها با مقاله “ راهنمای خرید دوربین مداربسته ” از بازرگانی آیس پلاس با ما همراه باشید.

IPC-HFW3441EP-AS

در هر دو حالت پارامترهای تاثیرگذار قیمت و کیفیت، پیش شرط خرید دوربین مداربسته خواهد بود. اکثر سیستم های دوربین مدار بسته دیجیتال دارای رمزگذاری داخلی هستند که از دسترسی غیرمجاز به فیلم های ضبط شده شما جلوگیری می کند. همچنین از داده ها معمولا روی یک آرایه اضافی از دیسک های مستقل نسخه پشتیبان تهیه می شود که در صورت خرابی هارد دیسک های پشتیبان تهیه می کند. ضبط کننده های دیجیتال ویدئو سیگنال های آنالوگ را از یک دوربین مدار بسته به قالب دیجیتال تبدیل می کند ، اطلاعات را در یک هارد ذخیره می کند و همچنین جریان ویدئویی زنده را به سایر دستگاه های شبکه ارسال می کند. اگر می خواهید فضای روبروی مغازه ، خانه یا هر فضای بیرونی دیگری را زیر نظر داشته باشید باید به دنبال دوربین های مداربسته ضد آب باشید.