فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته و دزدگیر کیوسی

بنابراین این سیستمی است که مدارها بسته هستند و همه عناصر مستقیما به هم متصل می شوند. این از پخش تلویزیونی متفاوت است زیرا سیگنال ها از طریق امواج پخش نمی شوند. سیستم های امنیتی احتمالا شناخته شده ترین کاربرد برای این تجهیزات امنیتی هستند.

مدل‌های دام به طور کلی گنبدی شکل بوده و به طور کلی باید روی سقف نصب شوند. همچنین این دسته از دوربین‌های مداربسته عملکرد بهتری در فضای بسته از خود نشان می‌دهند. به همین دلیل اگر قصد خرید دوربین برای مراقبت داخلی از پارکینگ، دفاتر اداری، خانه‌های مسکونی، آسانسور، راهروها، مکان عمومی را دارید، سری دام بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

  • این دوربین های امنیتی برای تحمل همه عناصر در داخل و بیرون طراحی شده‌ اند.
  • ارتباط دوربین‌های مداربسته بی‌سیم از طریق IP بسیار مطمئن‌تر و امن‌تر است.
  • بر خلاف یک تصور غلط رایج، پهنای باند مبنایی برای اندازه گیری سرعت شبکه نیست.
  • از جمله دوربین های ایندورمی توان به دوربین های مداربسته بولت، اسپید دام یا PTZ و از نمونه های اوتدور نیز می توان به دوربین های چشم ماهی، دوربین مداربسته دام و غیره اشاره نمود.
  • آموزش ریست دزدگیر سایلکس، خیلی از مواقع پیش میاد وقتی میخواهیم تغییری در دزدگیر اماکن سایلکس ایجاد کنیم با مشکل فراموش کردن رمز ادمین دستگاه مواجه می شویم.
  • استفاده از دوربین‌های دید در شب امکان تصویربرداری در شب را فراهم کرده ایمنی بسیار مطلوبی دارد.

از آنجا که سایر دوربین ها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربین ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس مطلوب باشد. لازم به ذکر است جهت انتقال تصویر روی موبایل نیاز به مودم و اشتراک فعال اینترنت دارید که باید از شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت مانند ایرانسل ، مبین نت ، شاتل و … همکاری با شرکت ایمن تصویر امرتات همواره، همراه با تجربه های خوب توام با پیشرفت در کسب و کار مجموعه ی ما بوده و این امر به دلیل ارائه خدمات خوب و محصولات با کیفیت این شرکت می باشد.

صدا و تصویر این دوربین ها هر یک توسط کابل دور رشته ای جداگانه منتقل می شوند. کیفیت این دوربین ها همانگونه از نامشان پیداست بستگی به امواج آنالوگ دارد ، امواج آنالوگ همواره در معرض نویز قرار دارد به همین دلیل استفاده از کابل ها و تجهیزات با کیفیت روی کیفیت تصویر این دوربین ها تاثیر عمده ای دارد. برای ضبط تصاویر آنالوگ باید تصاویر آنالوگ به دیجیتال تبدیل شوند به همین دلیل از دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال استفاده می شود. دی وی آر ها دستگاه های مخصوص ضبط و کنترل تصاویر دوربین های آنالوگ هستند.

دوربین مداربسته تحت شبکه لامپی مدل V380

البته دوربین های بی سیم قیمتی کمتر از یک میلیون تومان دارند و نیاز به تجهیزات جانبی ندارند و به راحتی توسط خودتان نصب و راه اندازی می شود. شما می‌توانید تمام تجهیزات را به‌صورت جدا خریداری کنید، اما خرید پک آماده و کامل دوربین مداربسته که شامل تمام تجهیزات مورد نیاز می‌باشد، ارزان تر و آسان تر است. سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد. در واقع دوربین مدار بسته عنصر مهم یک سیستم حفاظتی و نظارت تصویری می‌باشد که این سیستم ها معمولاً شامل دوربین، دستگاه ضبط، هارد دیسک و غیره هستند.

در هر نقطه و به آسانی میتوان آنها را نصب و راه­ اندازی کرد با این حال نباید آنها در نقطه­ ای با دسترسی آسان نصب کرد. هر سوالی که در مورد نحوه arya-cctv.ir خرید کتاب ها و دوره های آموزشی دارید، بنده درخدمتم. اگر می خواهید پاسخ سوالتان را از طریق ایمیل هم برایتان ارسال کنیم، این را تیک بزنید.

مهم ترین مشخصات فنی دوربین های مدار بسته

لازم به ذکر است که دوربین های وایرلس که انتقال تصویر را با امواج وای فای انجام می دهند بر خلاف دوربین های سنتی به کابل و رکورد یا DVR و همینطور هارد دیسک نیاز ندارند و از لحاظ اقتصادی در تعداد کم به سود مصرف کننده می باشد. برای دیدن انواع مدل های دوربین های وایفای به لینک داده شده در بالا مراجعه نمایید. تصاویر این نوع از دوربین های مدار بسته کیفیت پایینی داشتند و سیگنال ها به صورت آنالوگ و با سرعت کم ارسال می شدند. شهر “نورفولک” انگلستان نخستین جایی در این کشور بود که دوربین‌ها در آن نصب شدند.

دستگاه DVR ویزیترون مدل VZ-K5216