فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته واردکننده دوربین مداربسته | arya-cctv

یعنی مجله خبری دوربین مداربسته آریا در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند. شرکت داهوا از بزرگترین کمپانی های تولید کننده دوربین و تجهیزات مداربسته است. در سال 2020 مقام دومین تولید کننده را در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته دنیا بعد از شرکت هایک ویژن را کسب کرد. تولید محصولات با کیفیت، ارائه راهکارهای مناسب برای هر نوع کاربری از دلایل محبوبیت این برند در دنیا شده است. ضمن این که به دلیل قابتی که در این صنعت وجود دارد، همواره سعی شده است از فناوری های روز در تولیدات خود بهره مند شوند. قبل از اقدام به خرید دوربین مداربسته لازم است اطلاعات مهمی را در ارتباط با دوربین مداربسته جمع آوری کنید.

  • معمولاً دستگاه های DVR و NVR معمولی و پرفروش موجود در بازار کیفیت ضبط تصویری بین 1.3 الی 2 مگاپیکسل دارند.
  • پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید.
  • نسل جدید و پیشرفته دوربین‌های مدار بسته بر بستر اینترنت و شبکه کار می‌کنند.

البته ناگفته نماند که دستگاه DVR از تجهیزات جانبی دوربین مدار بسته است و آن را باید به صورت جداگانه تهیه کنید. همانطور که از نام دوربین مداربسته دید در شب پیداست، آن ها قابلیت فیلمبرداری در شب را دارا هستند و عموما برای مکان های باز که حفظ امنیت در شب برای آن ها اهمیت دارد، مورد استفاده قرار می گیرند. در نظر داشته باشید با صرف هزینه‌ای کاملا معقولانه می‌توانید سطح پایه‌ای از برخی دوربین‌های آی‌پی را پیدا کنید. بنابراین برای انجام کار مشابه دوربین‌های آنالوگ، می‌توانید با صرف کمی هزینه بیشتر دوربین تحت شبکه را تهیه کنید که به‌نسبت امکانات و قابلیت‌هایی که دارد، قیمت خرید آن‌ها معقولانه است. در واقع می‌توان گفت که قابلیت‌های اضافی دوربین‌های تحت شبکه جای مابه‌تفاوت دوربین‌های IP با دوربین‌های آنالوگ را می‌گیرد و باعث می‌شود کاربر راحت‌تر این مسئله کنار بیاید. این نوع دوربین قیمت بالاتری نسبت به دوربین‌های مداربسته تحت شبکه دیگر دارد.

انتخاب پکیج دوربین مداربسته مناسب

اقدام درست این است که دوربینی را بخرید که بتواند زمستان نقطه سکونت شما را تحمل کند. برای مثال لزومی ندارد که دوربینی بخرید که تحمل دمای سرد آن تا منفی 60 تا 80 در جه است زمانی که سردترین دمای منطقه سکونتتان تنها تا منفی 5 درجه است. کیفیت تصویر اولین گزینه ایست که بسیاری از مشتریان در زمان انتخاب دوربین به آن توجه می کنند.

دستگاه DVR (AHD) مدل T200

چنین دوربین هایی طرفداران بسیاری را در بین مخاطبان دوربین مدار بسته پیدا کرد. قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست. اولین نسل دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته انالوگ می باشد که برای دریافت و ارسال اطلاعات صدا و تصویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند.در این نوع دوربین های مداربسته، صدا و تصویر هر یک توسط کابل دورشته ای جداگانه منتقل می شوند. کیفیت این نوع دوربین های مداربسته همانطور که از نامشان پیداست از امواج انالوگ طبعیت می کنند و لازم به ذکر است که امواج دوربین های مداربسته آنالوگ همواره در معرض نویز قرار دارد. برای ضبط تصاویر دوربین های مداربسته آنالوگ باید از سیستم های دیجیتال کمک گرفت.

است که عملیات ارسال و دریافت داده‌ها را در بستر شبکه محلی یا اینترنت انجام می‌دهد. کاربران احرازهویت‌شده می‌توانند تصاویر ویدئویی را به‌طور زنده از هر گوشی هوشمند، تبلت یا کامیپوتر مشاهده نمایند. و نصب آن می‌توانید تصاویر واضح و دقیقی را ثبت کرده و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید. برای کاربردهایی که به زوم سریع مانند تشخیص شماره پلاک در شب و روز، کنترل خودکار دیافراگم توسط دیافراگم متغیر موتور بسیار سودمند است. پس زمانی که دو قیمت مختلف را با هم مقایسه می کنید حتماً به قیمت نصب و متراژ و اجرت کابل کشی توجه نمایید. هرچقدر ظرفیت هارد و همچنین سرعت گردش آن بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می باشد.

http://66toolkit.ir