فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته واردکننده دوربین مداربسته | arya-cctv

ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد. در ادامه به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته و مزیت های هر یک از آن ها آشنا خواهید شد. دوربین مداربسته یک ابزار امنیتی و حفاظتی است که از اموال و اشیای باارزش شما مراقبت می کند .

  • در این شرایط دوربین مداربسته مینیاتوری به علت اندازه کوچکی که دارد گزینه مناسبی برای آن قسمت از فرایند می باشد.
  • این امر باعث شد که دوربین های تحت شبکه در پردازش اطلاعات سرعت بیشتری داشته باشند و با مجهز نمودن این دوربین ها به سنسورهای پیشرفته بتوان بهترین عملکرد را از یک دوربین مداربسته پیشرفته دریافت نمود.
  • دوربین های مداربسته فروشگاهی در اولین گام به عنوان یک نگهبان هوشیار برای کسب و کار شما هستند.
  • این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید.

اگر زمان یا منابع لازم برای نظارت مداوم بر سیستم امنیتی خود ندارید، دوربین‌های IP بی‌سیم حتی می‌توانند اعلان‌های فشاری یا هشدارهای ایمیلی را مستقیماً به تلفن هوشمند یا رایانه شخصی شما ارسال کنند. این دوربین ها دو ویژگی خوب دارند که زیاد مورد بررسی قرار می گیرد و از این جهت محبوب هستند. ابتدا اینکه قیمت بالایی ندارند و با کمترین قیمت ممکن، می توان به این دوربین ها دسترسی داشت؛ سپس اینکه نحوه راه اندازی و نصب مجله خبری دوربین مداربسته آریا دوربین های آنالوگ، بسیار ساده است. اسپیددام قابلیت گردش دارد از این رو می‌تواند منطقه وسیعی مانند سوله، کارخانه، چهار راه‌ها، کنترل ترافیک و میدان‌های بزرگ را کنترل و پایش کند. چرخش این دوربین‌ها بسیار مناسب است و معمولاً از آن برای خواندن و تشخیص پلاک خودرو از فاصله زیاد استفاده می‌شود. دوربین‌های بولت در صنایع تولیدی، محیط‌های بیرونی منازل ویلایی، کارخانجات، محیط‌های وسیع مانند انبارها بسیار اثربخش هستند.

آیتم‌های موثر در قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه

همچنین به نوسانات برق نیز در ایجاد نویزهای دوربین را در نظر داشته باشید. این نوع دوربین ها در سقف نصب می شوند و می توانند تصویری 360 درجه از مکان را در اختیار کاربر قرار دهند. مزیت این دوربین ها نداشتن نقطه کور است و تمامی فضا را تحت پوشش قرار می دهند. این نکته هم حائز اهمیت است که کیفیت پایین و محدود بودن کارایی های این دوربین ها، از ضعف های دوربین های آنالوگ هستند. البته این را هم باید بگوییم که با پیشرفت تکنولوژی، نسل جدیدی از دوربین های مَداربسته آنالوگ ساخته و وارد بازار شد.

خرید دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HDW1100EP

دی وی آر دستگاه ضبط تصاویر است که تصاویر آنالوگ و فول اچ دی را از دوربین های مداربسته دریافت کرده و پس از تبدیل آن ها به داده های دیجیتال ضبط می کند. متداول ترین نوع حافظه مورد استفاده در این دی وی ارهای ضبط تصاویر دوربین های مداربسته هارد دیسک های معمولی هستند که با توجه به تعداد کانال های دریافتی دستگاه دی وی آر از تعداد مختلفی هارد دیسک پشتیبانی می کند. برای ضبط تصاویر دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP نیاز به دی وی ار یا دستگاه ضبط تصاویر دوربین های مداربسته نیست. بلکه یک دستگاه که تنها ارتباط شبکه را ایجاد کرده و داده های دوربین IP را ذخیره می کند کافی ست.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE16D0T-ITF

دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود. از نظر قیمت می توان گفت AHD از ارزان قیمت های بازار است و دوربین های fULL HD 1080P در بازار ایران بین 20 تا 50 دلار فروحته می شوند. مشتریان عزیز می توانند قبل از خرید با کارشناسان ما مشاوره انجام دهند . با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . یک نوع کارت ضبط و پخش تحت سیستم عامل است که بر روی رایانه نصب می شود.

http://66toolkit.ir