فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته واردکننده دوربین مداربسته | arya-cctv

در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌توانید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد. از جمله پرفروش‌ترین انواع دوربین‌های آی‌پی می‌توان به دوربین‌های دام اشاره کرد. در بررسی قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه ارزان، می‌توانید این مورد را در نظر بگیرید. دوربین‌های مداربسته دام کاربرد بسیار زیادی را در مقایسه با سایر دوربین‌های مداربسته تحت شبکه دارند. دوربین IP دام بیشتر برای کارهای تجاری پیشنهاد می‌شوند و دلیل آن این است که چون دوربین دام نسبت به بولت‌ها که در برابر خرابکاری و شرایط آب‌و‌هوایی بسیار مقاوم‌تر هستند.

  • دوربین حرارتی یا ترمال همانطور که از نامش پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش می‌دهد.
  • این کار را می توان توسط یک کنترلر جوی استیک، NVR یا حتی یک گوشی هوشمند انجام داد.
  • شناسایی موثر و دقیق این وسایل نقلیه، اجازه ورود و خروج وسایل نقلیه ثبت نام شده و دریافت هزینه پارکینگ، به راحتی با این تجهیزات قابل انجام است.
  • این وسایل همه از موارد ضروری و مهم دوربین تحت شبکه است که در ابتدا باید مهیا باشد.
  • زوم دیجیتال با دستکاری فیزیکی لنز ایجاد نمی شود، مانند چیزی که می توان از دوربین با لنز زوم اپتیکال به دست آورد.

دوربین ها با مانیتور ها مرتبط هستند و تصاویر فقط برای افرادی که برای مشاهده آن تعیین شده اند (اپراتور) نمایش داده می شوند. علاوه بر این در سیستم های تحت شبکه شما می توانید تصاویر را از سیستم کامپیوتری خود یا تلفن همراهتان مشاهده کنید. در بسیاری از دوربین ها احتیاجی به تهیه دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR وجود ندارد. در این میان برخی از افراد سودجو با فروش دوربین‌های تقلبی و بی‌کیفیت، به‌دنبال درآمد بالایی هستند. همین امر نیز سبب شده تا افراد جهت خرید دوربین تحت شبکه مورد نیاز خود به دنبال فروشگاه‌های شناخته شده و معتبر باشند. از مهم‌ترین کاربردهای مربوط به دوربین‌های مداربسته تحت شبکه می‌توان به استفاده از آن در ساختمان‌های مسکونی، مراکز تجاری، مدارس غیرانتفاعی، کارگاه‌های مختلف، ترافیک شهری، بیمارستان‌ها و مراکز درمانیاشاره کرد.

دوربین مداربسته داهوا مدل HAC-HFW1200CMP

دوربین‌های IP به‌راحتی می‌توانند تصاویر 360 درجه را از محیط اطراف خود ثبت کرده و آن‌ها را در اختیار کاربران قرار دهند. بنابراین می‌توانند باکیفیت‌ترین و واضح‌ترین تصاویر را به ثبت برسانند. در هنگام خرید و نصب دوربین مدار بسته ، علاو بر دوربین و DVR/NVR یکسری تجهیزات دیگر لازم است که خریداری و نصب شود. برای منازل بزرگ از جمله ویلاها کاربردی‌تر است، چون در صورت نبود دوربین مداربسته در این مکان‌های بزرگ، دیر یا زود به صاحبخانه خسارت‌های جبران ناپذیری وارد می‌شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه 2 مگاپیکسل برایتون مدل IPC75261B1AR

DVR – یک ضبط کننده ویدئوی دیجیتال یک سیگنال ویدئویی آنالوگ را می گیرد و آن را به صورت دیجیتالی رمزگذاری می کند تا در هارد دیسک داخل خود ذخیره کند. دستگاه‌ ضبط دی وی آر قبلاً مخصوص دوربین‌های امنیتی بودند که سیگنالی را از طریق کابل پایانه‌ای BNC مانند کواکس یا کابل شبکه با استفاده از کانکتورهای balun ارسال می‌کردند. از سال 2013، دستگاه‌های DVR نه تنها دوربین‌های مداربسته با وضوح آنالوگ سنتی، بلکه دوربین‌های امنیتی HD را نیز در خود جای داده‌اند که ویدیو را از طریق کواکس ارسال می‌کنند. هر سال مدل‌های جدید DVR از ویدیوهای با وضوح بالاتر در مقایسه با سال قبل پشتیبانی می‌کنند. در این زمان دستگاه‌های DVR می‌توانند ویدیوهای 4K را از طریق کواکس پشتیبانی کنند. نکته بعدی که در تعیین قیمت دوربین مداربسته باید به آن توجه داشته باشید این است که دوربین‌های مدار بسته در دو نوع لنز ثابت fix و متحرک varifocalموجودند.

قیمت دروبین گردان 2 مگاپیکسل Ip TVT SpeedDome-PTZ

با به‌کار گرفتن PoE دیگر نیازی به کابل‌کشی اضافه برای تغذیه الکتریکی نیست و از همان کابل شبکه استفاده می‌گردد. بهره گرفت، ویلاها هستند که در بستر شبکه اینترنت می‌توان از هر مکان و موقعیتی به آن دسترسی داشت. با این کار امنیت ویلاها چندین برابر افزایش می‌یابد و افراد متفرقه با خیال راحت نمی‌توانند وارد فضای ویلا شوند، در نتیجه استفاده از مجله خبری دوربین مداربسته آریا تا حدود زیادی احتمال سرقت و دزدی را در این مکان‌ها کاهش می‌دهد. امروزه اکثر دوربین های مدار بسته دارای دید در شب هستند و داشتن این قابلیت آپشن خاصی به شمار نمی آید که بخواهید به آن توجه نمایید. سابقه حضور یک برند در بازار و کیفیت ساخت دوربین مدار بسته آن، معمولاً یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت است و نیاز به توضیح خاصی ندارد.

http://66toolkit.ir