فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته واردکننده دوربین مداربسته | arya-cctv

امروزه سازندگان دوربین مداربسته قابلیت های متفاوت و پرکاربردی را به دوربین های مدربسته اضافه می کنند .شما با توجه به نیاز خود و اینکه چه دوربینی را با چه قابلیت هایی می خواهید ،دوربین مداربسته مورد نظر خود را انتخاب می کنید . این قابلیت ها همچنین بر روی قیمت دوربین مدار بسته ارزان یا گران نیز تاثیر می گذارند .در ادامه به قابلیت هایی که قیمت دوربین را افزایش می دهند می پردازیم. شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند.

  • دلیل استفاده از کابل‌های با فیت با دوربین‌های مداربسته آنالوگ همین است.
  • کاربردهلایی از قبیل دوربین های مداربسته پلیسی، دوربین های مداربسته نظامی، دوربین های مداربسته صنعتی، دوربین های مداربسته فضایی، دوربین های مداربسته کنترل ترافیک ارتباطات ویدیویی و تصویربرداری نامحسوس.
  • همچنین تغییر زاویه دید مرکزی این لنز ها، به صورت دستی انجام نمی شود.
  • سرانجام به تدریج بسیاری از حرفه ها و مشاغل نیز به استفاده از دوربین های مداربسته روی آوردند.
  • در بررسی قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه ارزان، می‌توانید این مورد را در نظر بگیرید.

این دوربین به صورت استوانه ای بلند است و در موقعیت‌های مختلفی قابل نصب است. دید بالا و مشاهده مسافت‌های طولانی از ویژگی‌های اصلی این نوع دوربین‌ها است. بسته به کاربرد و بودجه می‌توان دوربین‌ها را به صورت ثابت یا وایر فوکال نصب و استفاده کرد. این دوربین‌ها داخل یک محفظه قرار گرفته از این رو از آسیب‌های محیطی مانند گرد و غبار و باران مصون هستند. Coppyright © 2023 الرت ایران | فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن. همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند.

فروش دوربین مداربسته

در ابتدا CCD سرعت پایین (با مدت زمان نوردهی زیاد) و سپس CCD سرعت بالا (با مدت زمان نوردهی کم) تصویر را پیمایش میکنند. این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود دارد. این دوربین می تواند در رزولیشن ۷۲۰P تصاویر را با حداکثر فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه نمایش دهد.

انواع دوربین مدار بسته

با ups دیگر احتیاجی به منبع تغذیه برای دوربین های مداربسته نبوده و این دستگاه به عنوان منبع تغذیه قوی ، پایدار و بدون نوسان برای دستگاه ضبط کننده و دوربین ها محسوب می مجله خبری دوربین مداربسته آریا شود . اگر برق ساختمان رفت بدون لحظه ای درنگ یا حتی کوچکترین افت در جریان برق،… دوربین آی پی با کیفیت فول اچ دی بدون نیاز به سیم کشی و حتی بدون نیاز به برق و شبکه!

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل:DH-HAC-HFW1200THP-A

دستگاه‌های NVR می‌توانند وجود دوربین‌های سازگاری را که تشخیص دهند و بدون نیاز به دخالت کاربر، آن‌ها را در یک شبکه داخلی در داخل NVR پیکربندی کنند. این امکان را برای یک سیستم دوربین IP PoE plug-and-play فراهم می کند که هر کسی می تواند آن را راه اندازی کند. از آنجا که نمی‌توان هیچ‌وقت جلوی پیشرفت تکنولوژی را گرفت، یکی از بهترین کیفیت تصویر‌های موجود در جهان یعنی 4K نیز، پا به این عرصه گذاشت. کیفیت تصویر 4k در دوربین تحت شبکه، نویدبخش دنیایی مدرن‌تر و پیشرفته‌تر است.

http://66toolkit.ir