صفحه فروش دوربین مداربسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته

متداول ترین نوع حافظه مورد استفاده در این دی وی ارهای ضبط تصاویر دوربین های مداربسته هارد دیسک های معمولی هستند که با توجه به تعداد کانال های دریافتی دستگاه دی وی آر از تعداد مختلفی هارد دیسک پشتیبانی می کند. اما تقریبا 18سال طول کشید تا استفاده از دوربین های مداربسته در بین مردم رونق بگیرد. دوربین های مدار بسته به منظور جلوگیری از جرایم در محدوده نصب شد اما نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد؛ تا اینکه در سال 1980 در سطح گسترده ای از امریکا بخصوص در مراکز عمومی بکار گرفته شد.

همانگونه که اشاره گردید تعداد کانال DVRها از روی تعداد ورودی تصویر تعیین می‌شود؛ حال آنکه دی وی آر ها می‌توانند دارای تعداد کانال متفاوت ورودی برای صدا باشند. در بازار این دستگاه‌ها ممکن است هیچ ورودی صدا نداشته باشند و یا یک یا چند ورودی صدا در آنها تعبیه شده باشد. در سیستم‌های مداربسته آنجا که نیاز به کابل ارتباطی است دوربین‌های تحت شبکه می‌توانند با ارتباطات سِری و شبکه ای از افزایش تعداد سیم جلوگیری کنند.

دوربین مداربسته آی پی کم IPCam IHD-4310M – FHD

به طور خلاصه می توان گفت امکان ضبط صدا در تمام سیستم های نظارتی و انواع تجهیزات مداربسته وجود دارد. میکروفن ها در سیستم های نظارتی کاربرد های گوناگونی در مکان های مختلفی داشته و معمولا در محیط های داخلی نصب می گردند. البته در محیط های خارجی arya-cctv.ir نیز می توان از دوربین های مداربسته ای که دارای میکروفن های مقاوم نسبت به شرایط جوی هستند استفاده نمود. فوکوس این دوربین مداربسته ها بسیار هوشمند بوده و به سرعت تاری و محوی ایجاد شده از جابجایی بین نقاط را به صورت خودکار برطرف می نماید.

  • اکثر فروش Axis توسط منطقه تولید محصول تولید می شود؛ دوربین های شبکه، encoders ویدئو، لوازم جانبی و نرم افزار نرم افزار.
  • تمامی دوربین های مداربسته تحت شبکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین هنگام خرید دوربین مدار بسته در این نوع می توانید از کیفیت بالای تصاویر اطمینان داشته باشید.
  • هر چقدر دوربین در ارتفاع بالاتری قرار گیرد اطلاعات بیشتری از محیط پیرامون به شما می‌دهد.
  • یک دوربین مدار بسته خوب قادر است حرکات افراد، اشیا و وسایل نقلیه را شناسایی کند و به محض شناسایی شروع به ضبط کند و گفتنی است همه ی دوربین های مدار بسته این قابلیت را ندارند و برای داشتن این ویژگی باید سیستم امنیتی خود را ارتقا دهید.

در یک دوربین مداربسته Turbo HD بخشی قرار دارد که سیگنال های HD را پردازش می کند. تفاوت آن با دوربین های AHD در این است که اطلاعات را در بستر آنالوگ با استفاده از کابل کواکسیال انتقال می دهد. از انواع دوربین مداربسته توربو اچ دی می توان در جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند استفاده کرد. هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نصب دوربین مدار بسته و همچنین ارایه خدمات نصب دوربین مخفی مینیاتوری، بی سیم، گردان، دام،بولت، لامپی و ….

دستگیره هوشمند درب

از نیمه دوم سال 1990 پلیس دوربین های زیادی را در سطح شهرها بخصوص مراکز عمومی ، مدارس و پروژه های ساختمانی نصب کرد. حال که با دسته بندی انواع دوربین مداربسته آشنا شدید به اختصار نگاهی به عملکرد هریک از آن ها خواهیم داشت. در ابتدا دوربین های مداربسته را بر اساس تکنولوژی دسته بندی خواهیم کرد. این دوربین‌ها به دلیل قیمت پایین و کیفیت مناسب، برای ساختمان‌ها و موقعیت‌های با متراژ کم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قاب اورجینال ضدضربه Super Frosted Pro نیلکین iPhone 13 Pro