صفحه اصلی دوربین مداربسته قیمت دوربین مداربسته اسمارت بیست زندگی امن و هوشمند

برای استفاده از دوربین مدار بسته در تهران توصیه می‌کنیم که محصول مناسب را با توجه به بودجه نیاز ساختمان خود انتخاب کنید. برخی برندهای ایرانی بسیار معتبری در بازار وجود دارند که قدرت رقابت با برندهای معتبر جهان را داشته و از کیفیت و وضوح تصویر بسیار بالایی برخوردارند. برند بی‌تِک یک برند ایرانی بسیار معتبر در حوزه تولید انواع دوربین‌های حفاظتی است. در دوربین‌های مدار بسته مجهز به تکنولوژی WiFi از سیم استفاده نشده است. استفاده از این نوع دوربین در مکان‌هایی که محدودیت برای سیم کشی دوربین وجود دارد مناسب می‌باشد.

در حال حاضر سیستم های مدار بسته آفلاین یا آنلاین کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر شده است. ظهور دوربین های مداربسته باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است. دوربین های مدار بسته مدرن امروزی با بهره گیری از هوش مصنوعی و مجهز بودن به سنسورهای هوشمند قادر به ثبت پلاک خودرو، تشخیص چهره، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و غیره هستند. بنابراین شما می توانید به راحتی به دوربین های مداربسته خود مانند یک نگهبان هوشیار اعتماد نمائید که به صورت 24 ساعته و بدون خستگی از محیط کار یا محل زندگی شما حراست می نماید.

  • در کل ، در معرفی برند دوربین مدار بسته خوب می توان گفت کیفیت و کارایی و رقابت در این حوزه به علت حضور مشتری باید به گونه ای باشد که بتواند تمام نیازهای هزینه و کارایی را برای مشتریان برطرف نماید.
  • در صورت ایجاد هر گونه مشکلی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هفته روز هفته با ما تماس بگیرید.
  • در مراجع بین المللی از عبارت Closed-Circuit TeleVision با عنوان“دوربین مداربسته” یاد شده است.
  • این موضوع بیشتر سلیقه ایست، اما مسلما استفاده از دوربین های ایرانی هزینه تمام شده پروژه را کاهش میدهد.

مطمئن باشید بعد از یک مدت زمان به مشکل می خورید و باید اون ها رو عوض کنید . فیلم ویدئویی برای مراجعات بعدی در دستگاه ضبط (DVR یا NVR) ذخیره می شود. رکورد را می توان برای نظارت در زمان واقعی به تلفن همراه، تبلت یا رایانه از راه دور ارسال کرد. مجموعه محصول شامل نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل و کنترل دسترسی است. سیستم های حرفه ای صوتی و کنفرانس برای ارتباط صدا، صدا و موسیقی طیف وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد. و تولیدکننده انحصاری CCD و CMOS در دنیا است که حدود 70 درصد از تولیدکنندگان دوربین مداربسته از CCDهای سونی یا از CMOSهای سونی استفاده می‌کنند.

دوربین بولت تحت شبکه داهوا مدل Dahua HFW2431TP-AS-S2

پردازنده تصویر یکی از مهترین بخش ها در تعیین کیفیت تصویر دوربین مداربسته می باشد. در دوربین های مداربسته AHD معمولا از ۳ نوع پردازنده استفاده می شود. هر کدام از این پردازنده ها خود شامل چند نوع چیپ تصویر متفاوت می باشند.

دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ تامین می کنند . دوربین های آنالوگ برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد و کم نور مناسب نیستند . تیم پلیسی در این مرحله دوربین های مداربسته جلوی در ساختمان را مورد بازبینی قرار دادند که مشخص شد قبل از ورود دزدان به خانه، پرستار جوان به داخل خانه رفته و پس از خروج از ساختمان دزدان که دو زن بودند برای سرقت وارد عمل شده اند. فیلم های arya-cctv.ir نشان می داد که دو زن وارد خانه شده اند و دست به سرقت عتیقه جات زده اند.

دستگاه DVR داهوا مدل XVR1B08

از قابلیت WDR در دوربین های مداربسته نسبتاً گران قیمت استفاده می شود به همین دلیل سازندگان دوربین مداربسته قابلیتی را توسعه دادند که هزینه کمتری به نسبت WDR دارد. تفاوت اصلی WDR با DWDR در این است که DWDR بر خلاف WDR که به سنسور تصویر وابستگی دارد، تنها به چیپ DSP تکیه دارد. همانطور که میدانید دوربین مداربسته به منظور نظارت بر هر چیزی که در دیدش قرار دارد ، عکس و فیلم و در برخی مدل ها صدا را هم ضبط میکند. در دسامبر 2014 برند سامسونگ تکوین توسط شرکت هنوها که یکی از بهترین برند های دوربین مداربسته در جهان است خریداری شد. از آن پس شرکت هانوها توانست دوربین‌های مداربسته خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند. همه‌ی دوربین‌های امنیتی و مداربسته، لنزهای واید (عریض) دارند؛ اما زاویه‌ی همه‌ی آن‌ها برابر نیست.

برای استفاده و نصب آنها احتیاج به مجوز از پلیس و نهادهای مربوطه وجود دارد. همچنین بیشترین مورد استفاده از آنها در عملیات پلیسی و یا برای نظارت بر پرستاران و افرادی­ست که با کودکان سر و کار دارند. همچنین قابلیت اتصال دوربین مداربسته به گوشی را دارا بوده و میتوانند تصاویر را در حافظه­ خود ذخیره کنند. دوربین‌های چرخشی یا Speed Dome و یا PTZ دوربین‌های مداربسته ای گفته می‌شوند که قابلیت چرخش دوربین در جای خود به وسیله کنترل‌کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد. از این دوربین‌ها بیشتر در مواقعی استفاده می‌شود که نیاز است فرد تصاویر دوربین مداربسته را همزمان نظارت کند.

این دوربین ها در حال حاضر به دلیل قیمت بالا در جهان محبوبیت چندانی ندارند اما قطعاً آینده دوربین های مداربسته هستند. با استفاده از سنسورهای حرکتی و صوتی ، دوربین مدار بسته با ارسال اعلانی به برنامه تلفن همراه خود ، صداها و حرکات غیرمعمول را تشخیص داده و به آنها هشدار می دهند. اگر به یک سیستم امنیتی درجه یک نیاز دارید و می خواهید از خانه یا محل کار خود به بهترین شکل محافظت کنید ، خرید یک دوربین مداربسته با سنسورهای حرکتی و صوتی ارزش پولی را دارد. یک مانیتور به شما امکان می دهد مهمترین عملکرد دوربین مدار بسته – در واقع مشاهده فیلم ، را انجام دهید. مسلماً مانیتور انتخابی شما بیشتر به دوربین و نرم افزار ضبط شما وابسته خواهد بود. به عنوان مثال ، اگر دوربین هایی با رزولوشن ۱۰۸۰p یا ۴k نصب کرده باشید ، فقط یک مانیتور با کیفیت بالا به شما امکان می دهد از جزئیات کامل تصویر دوربین ها بهره مند شوید.