صفحه اصلی دوربین مداربسته قیمت دوربین مداربسته اسمارت بیست زندگی امن و هوشمند

برای جلوگیری از ارتکاب جرائم استفاده از دوربین های مداربسته بسیار تاثیرگذار بوده بطوری که طبق اخرین تحقیقات آماری از کلان شهرهای امریکا و انگلیس نشان داده شده. بعد از نصب دوربین های مداربسته در پارکینگ ها 52% از جرایم کاسته شده است. برای اولین بار دوربین مداربسته در سال 1942 میلادی بابت مشاهده عملکرد پرتاب موشک های V2 توسط شرکت زیمنس آلمان طراحی و نصب شد. مسئول نصب این پروژه دوربین مداربسته یک مهندس آلمانی بنام والتر بروچ می باشد. نخستین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط مهندس آلمانی به نام “والتر بروچ” به منظور مشاهده پرتاب موشک V2 در ایستگاه نظامی ارتش نازی نصب شد. در آمریکا نیز اولین دوربین مدار بسته تجاری محصولی با نام “وریکون” بود و در تبلیغات گفته می شد؛ استفاده از این دوربین‌ها به مجوز دولتی نیاز نداشته ‌است.

همین امر دلیلی شده است که شما عزیزان بتوانید دوربین مداربسته قیمت مناسب‌ را به سادگی تهیه کنید. برای خرید و کسب اطلاعات درباره دوربین های مداربسته آنالوگ علاوه بر مطالب این مطلب میتونید با کارشناسان مجموعه ما برای مشاوره کامل تر تماس بگیرید. با این حال، ما این مسئله را تقریباً از ۴۰۰ نانومتر تا ۷۰۰ نانومتر برای به خاطر آوردن آسان به دست می‌آوریم.

عروس بی‌شرم در خانه صاحبکار چکار می‌کرد؟ دوربین‌های مداربسته افشا کرد+جزییات

دوربین تحت شبکهبرخلاف دوربین های قدیمی که برای انتقال تصویر دوربین به کابل نیاز داشتند. به اینصورت است که این اطلاعات از طریق شبکه اینترنت به سایر تجهیزات مانند موبایلانتقال داده می شوند. دوربین مداربسته تحت شبکه صدا ی دوطرفه را از طریق شبکه وایفای جابجا می کند. به عبارت دیگر راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه برای طرفینمانند یک تلفن است. استفاده از شبکه های اینترنتی مانند وایفای و شبکه های موبایلییکی از الزامات استفاده از این تکنولوژی است.

  • این دوربین ها مناسب دید در شب نیستند و برای تصویربرداری در شب باید از منبع نور مادون قرمز جداگانه ای استفاده نمود.
  • یک سیستم دوربین مداربسته از یک ضبط کننده (DVR یا NVR)، دوربین ها و یک مانیتور تشکیل شده است.
  • ارزانترین دوربین مداربسته و تصاویر پایین به شما کمک می‌کند تا نیازها و خواسته‌های خود را از خرید دوربین، شفاف‌تر در نظر بگیرید.
  • دومین نکته مهم برای افزایش طول عمر دوربین‌ها با توجه به نوع مکان نصب انتخاب برند و مدل دوربین مورد نیاز شما است.

شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید. در حال کلی کارفرما باید حقوق انسانی را در استفاده از دوربین مداربسته رعایت کند و به صورت مناسب آن را به کار گیرد؛ نظارت توسط دوربین مداربسته نباید برای کارمندان ایجاد مزاحمت کند.

هر تصویر ویدئویی کامل در NTSC / PAL (فریم) از دو فیلد تشکیل شده است. یک قسمت از خطوط عددی فرد در فریم تشکیل شده و قسمت دیگر از خطوط عددی زوج تشکیل شده است. این خطوط وقتی پشت سر هم مشاهده می‌شوند ، یک فریم تصویر کامل را تشکیل می‌دهند. فرمت های NTSC و PAL با استفاده از اسکن دوگانه فیلدها برای کاهش لرزش بینایی که در مانیتورهای اولیه تلویزیون معمول بود، کاربرد دارند.

از دوربین های مداربسته ایرانی استفاده کنیم یا برندهای خارجی؟

زندگی بدون امنیت معنی ندارد، امروزه صیانت از حریم منازل مسکونی مهم ترین امر حفظ امنیت و آرامش ساکنان و اهالی یک مجتمع می باشد. شما برای داشتن یک زندگی با آرامش نمی توانید از محیط پیرامون خود غافل باشید برای هم امر باید بتوانید بصورت 24 ساعته محل زندگی خود را تحت نظر داشته باشید تا از وقوع جرم و سرقت جلوگیری نمائید. بهترین راه حل برای پاسخ به این نیاز شما خرید دوربین مداربسته می باشد که بتوانید دائما محل زندگی خود را تحت مراقبت داشته باشید. امروزه با افزایش آمار سرقت از منازل بخصوص منازل ویلایی نصب دوربین مداربسته به جهت حفظ امنیت و نظارت بر محل زندگی پیشنهاد کارشناسان حوزه امنیت در سرتاسر دنیا می باشد.

معنی استاندارد و درجه IP65 مقاومت اریا سی سی تی وی دربرابر نفوذ آب باران است، یعنی این دوربین مداربسته قابلیت استفاده درمحیط های بیرونی را دارد. اما اگر بخواهید برای مکان هایی که بیشتر در معرض آب هستند استفاده کنید باید از استاندارد های بالاتر مانند ip67 و ip68 استفاده کنید . دوربین مداربسته ای که در فضای باز نصب می شود باید دارای ویژگی ها و شرایط خاصی باشد . دوربین های پلاک خوان دوربین هایی تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند .

یکی از دلایلی که هایک ویژن را تبدیل به بهترین برند دوربین مداربسته کرده است، سرمایه‌گذاری هنگفت این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه برای ادامه نوآوری محصولات خود است. سیستم دوربین مداربسته در مجتمع های مسکونی با هدف کنترل ورود و خروج افراد و خودرو ها و بالا بردن ضریب امنیتی ساختمان در برابر ورود افراد غریبه یا سارقین نصب می شود. همچنین با نظارت بر نوع تردد خودرو ها در پارکینگ چشم ناظری بسیار دقیق برای خودرو ساکنین محسوب می شود. کنترل تردد سرویس کار ها ع نظافت کار ها , مامورین قرائت کنتور و پیک ها از دیگر اهداف نصب دوربین مدار بسته در مجتمع های مسکونی است .

فقط مطمئن شوید که این نرم افزار با سیستم شما سازگار است و میزان رابط کاربرپسند را بررسی کنید – برخی از آنها قبل از اینکه شما یک کاربر با تجربه شوید باید آگاهی بیشتری درباره آن ها داشته باشید. دوربین مدار بسته داهوا با نام تجاری Dahua یکی از انواع خوش قیمت و اقتصادی دوربین مداربسته شرکت داهوا است. محصولات تولیدی شرکت داهوا علاوه بر داشتن گواهینامه ISO 9001 سیستم ‌های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه ‌های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارد که این نشانی از کیفیت بالای این محصولات دارد. Honeywell یک شرکت امنیتی آمریکایی است که در سال 1906 تاسیس شد و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین مدار بسته در ایالات متحده آمریکا است.