صحنه های زورگیری وحشیانه در مقابل دوربین های مداربسته + فیلم ساناپرس

برخی به اشتباه تصور می‌کنند، دوربین مداربسته بیسیم، لزوما سیم ندارد. دوربین مدار بسته بر اساس شکل و ظاهر می تواند قیمت های متنوعی داشته باشد. اگر بخواهیم انواعی از شکل ظاهری دوربین های مداربسته را نام ببریم می توانیم به دوربین های دام (سقفی)، دوربین های بالت (دیواری)، دوربین های فیش آی (چشم ماهی)، دوربین های اسپیددام و ….

گسترش استفاده از سیستم‌های امنیتی و حفاظتی در منزل، محل کار، ساختمان و غیره باعث شده است که افراد به منظور تأمین امنیت مالی و جانی به دنبال خرید دوربین مدار بسته با قیمت مناسب باشند. همچنین به دلیل تنوع شرکت‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات دوربین مدار بسته باید دقت کنید تا از مراکز دارای پشتیبانی و گارانتی تجهیزات خود را خریداری فرمایید. دوربین های مدار بسته دیجیتال وضوح بسیار بالاتری نسبت به دوربین های مدار بسته آنالوگ ارائه می دهند.

  • مشخص نبودن مکان لنز از ویژگی های خاص این دوربین است همچنین ظاهر زیبا و تنوع بالای مدل در این نوع دوربین محبوبیت آن را بالا برده است.
  • در فیلم IP معمولاًً به میزان کمی از دوربین مداربسته تحت شبکه اشاره دارد.
  • ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد.
  • امروزه از انواع مختلف دوربین مدار بسته با هدف نظارت و حفاظت استفاده می گردد.

صرف نظر از انواع دی وی آر از نظر تعداد کانال که می توانند 4 کانال ، 8 کانال ، 16 کانال ، 32 کانال و یا… باشند ، dvr های موجود در بازار در دو دسته کلی نیز تقسیم بندی می شوند. استفاده از این دوربین ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست. این دوربین ها که نام اصلیشان دوربین های بادی body camera می باشد دوربین های مکعب مستطیل شکلی هستند که معمولا قابلیت نصب لنز بصورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است.

مشکلات فنی در دوربین مداربسته

در این مقاله می خواهیم تا شما با قیمت دوربین مداربسته دایناتک آشنا شوید. شرکت پرند سیستم یک شرکت بسیار حرفه ای است که ارائه دهنده انواع دوربین های تخصصی با قابلیت های متنوع به شمار می رود. نظارت بر عملکرد کارمندان، کنترل و نظارت بر تردد ارباب رجوع و حفظ امنیت تجهیزات و دارایی‌های دولت از جمله دلایل نصب دوربین مداربسته اماکن دولتی است. در عصر تکنولوژی، افراد به دنبال راه‌کارهای امنیتی بهتر و کارآمدتر برای حفظ امنیت و جلوگیری از اقدامات مجرمانه هستند. دوربین‌های مداربسته در مقایسه با سایر اقدامات نظارتی و امنیتی (مانند به کارگیری نیروی انسانی)، ظرفیت عملیاتی بالا و هزینه پائین‌تری دارند.

شما باید مطمئن شوید که نصاب اقدامات احتیاطی برای ضد آب شدن دوربین را انجام می دهد. درجه بندی دوربین هایIP، میزان محافظت ارائه شده توسط محفظه دوربین را نشان می دهد. اگر دوربین های امنیتی شما در داخل باشد، به احتمال زیاد نیازی به دوربین با درجه IP بالا نخواهید داشت. اگر دوربین های شما الزاما باید در برابر شرایط شدید آب و هوایی باشند به دوربین هایی با درجه IP بالاتر نیاز خواهید داشت.

انواع دوربین مداربسته و کاربرد آن‌ها

برای تضمین زاویه دید بهتر می توان لنزهای مورد استفاده در یک دوربین باکس را تنظیم کرد ، بنابراین یک دوربین مانند این بسیار متنوع است. دوربین مدار بسته، یک دستگاه الکترونیکی است که تصاویر را دریافت کرده و آن ها را به اطلاعات دیجیتالی تبدیل می کند. دوربین مدار بسته معمولا برای کنترل و نظارت بر اماکن و ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با بازبینی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته می‌توانید روابط کاری را کنترل کرده و در صورت بروز هرگونه نزاع و اختلاف میان کارکنان، بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید. نقاط قوت arya-cctv.ir اکسیس ( قابلیت دسترسی به سیستم از راه دور ، کیفیت بالای تصاویر در شب ، رمزگذاری ویدیویی قوی ، سازگاری و امکان اتصال به شبکه‌های متنوع IP ، استفاده از فناوری zip stream برای نخستین بار ) می باشد.

انواع دزدگیر منزل و چشمی

وبسایت ما مسئولیتی در خصوص استفاده ناشیانه از اطلاعات منتشر شده و عواقب ناشی از آن‌ها را ندارد. امکان تصویربرداری از اماکن، وقایع و آزمایش‌هایی که شرایط مناسب برای حضور انسان در آن‌ها وجود ندارد. افزایش دقت و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های نظارت بر اماکن، مشاغل، معابر و کارهای صنعتی با استفاده از سیستم‌های نظارت ویدئویی. کاهش چشمگیر جرایم در مکان‌هایی که دارای سیستم نظارت ویدئویی هستند. در اکثر آپارتمان ها به خاطر وجود آنتن مرکزی، می‌توان از آن به‌عنوان کمکی برای انتقال تصویر بر روی تلویزیون خانه هم استفاده کرد. زیرا حتی خود دوربین‌ها هم احتمال اینکه دزدیده شوند بسیار زیاد هست.

که دوربین های مداربسته کابلی از فروش بالاییی برخوردار هستند.و روز به روز نسل جدیدی از این دوربین مداربسته را شاهد هستیم.که در بازار ایران وارد می شوند.و بخشی از این نوع بصورت ممتاژ داخل ایران تهیه می شوند. دوربین های چرخشی یا speed dome و یا ptz به کلیه دوربین های مداربسته گفته می شود که قابلیت چرخش دوربین در جای خود بوسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد. از این دوربین ها بیشتر در مواقعی استفاده می شود که نیاز است که فرد تصاویر دوربین مداربسته را همزمان نظارت کند. از اینرو فرد می تواند با استفاده از قابلیت ptz سیستم های مداربسته ، دوربین را به هر جهت که می خواهد بچرخاند و در هر جا که می خواهد زوم کند.