شارژرها، کابل ها و پایه تلفن خود را با یک ایستگاه شارژ بی سیم 45 دلاری تعویض کنید

MagStack فوق قابل حمل با MagSafe سازگار است. بنابراین می توانید آیفون های سری 12 خود را به صورت بی سیم با استفاده از تراز خودکار مغناطیسی شارژ کنید. در صورتی که نیاز به تطبیق MagStack برای تلفن‌های غیر MagSafe یا قاب‌های گوشی داشته باشید، یک حلقه فلزی MagSafe گنجانده شده است.

دوباره آن موقع از سال است که همه سعی می کنند حداقل برای مدت کوتاهی از آنجا فرار کنند، چه سفرهای جاده ای و چه استفاده از بلیط های ارزان هواپیما. در هر صورت، هیچ کس دوست ندارد حتی یک شارژر بیشتر از آنچه که باید برای وسایل الکترونیکی خود حمل کند. به همین دلیل است که یک ایستگاه شارژ همه کاره مناسب سفر ایده بسیار خوبی است

MagStack نه تنها به هم ریختگی سیم را کاهش می دهد و فضا را با ردپای کوچک خود که عملاً در هر مکانی قرار می گیرد، آزاد می کند، بلکه MagStack به یک پایه شناور کاربردی تبدیل می شود که به شما امکان می دهد در حین شارژ از تلفن هوشمند خود برای چت تصویری استفاده کنید.

می‌تواند به شکل مثلثی جمع شود و بتواند اپل واچ سری یک تا شش را شارژ کند و در عین حال مکانی را برای قرار دادن گوشی در حالت افقی برای تماشای ویدیوها فراهم می‌کند. طبیعتاً می‌تواند آیفون‌ها و ایرپاد پرو و ​​همچنین ایرپادهای دارای قاب‌های شارژ بی‌سیم را نیز شارژ کند.

ایستگاه شارژ بی سیم 3 در 1 تاشو MagStack با پایه شناور دارای سه نقطه مختلف برای شارژ بی سیم است، بنابراین می توانید حداکثر سه دستگاه خود را همزمان شارژ کنید. همچنین به خوبی در یک پشته 1 اینچی به اندازه کیف پول جمع می شود که می تواند به عنوان یک شارژر صرفه جویی در فضا برای یک دستگاه منفرد مانند هدفون یا تلفن شما عمل کند.

گرفتن یک ایستگاه شارژ بی‌سیم 3 در 1 تاشو MagStack با پایه شناور امروز در حالی که فقط 44.99 دلار است، 35 درصد تخفیف از قیمت خرده فروشی 69 دلار.


منبع: https://www.zdnet.com/article/replace-your-chargers-cables-and-phone-stand-with-a-45-wireless-charging-station/#ftag=RSSbaffb68

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

MagStack همچنین با شارژ Qi کار می کند و به شما این امکان را می دهد که به صورت بی سیم هر تلفن سازگار با Android و Apple Qi و همچنین هدفون بلوتوث تا 15 وات را شارژ کنید. کاربران واقعاً این پایه شارژ را دوست دارند. همانطور که دیگر بازبینان، خریدار تایید شده استیون هامفری به MagStack امتیاز 5 ستاره داد و گفت:

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

محصول عالی. منتظر بودم تا تشک برقی سیب بیرون بیاید. این خیلی خوب است که من 2 تا خریدم. یکی برای سفر یکی برای دفترم.”