دوره آموزش اکسل از کاربردی تا پیشرفته مؤسسه آموزش عالی ارژنگ | آموزشگاه کاسپین تبریز

برای این کار کافی است کلید Ctrl را پایین نگه داشته و روی خانه های مورد نظر کلیک کنیم . همچنین میتوانید از سری آموزش های ویدیویی اکسل قرار داده شده در این صفحه بهره ببرید اما مزایای آموزش حضوری اکسل میتوانید در صورت بهره مندی از اساتید باتجربه بیشتر از آموزش های مجازی و ویدیویی باشد. این دوره به صورتی تهیه شده است که اگر شما تا بحال اسمی از این نرم افزار را نشنیده باشید هیچ مشکلی در طول دوره نخواهید داشت. فعالیت اصلی ما اجرا و برگزاری دوره‌های آموزش اکسل می‌باشد. آموزش اکسل یک تخصص است و با ارایه تجربیات خود می‌توانیم کارشناسان سازمان‌ها را در انجام وظایفشان یاری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره آموزش اکسل از کاربردی تا پیشرفته مؤسسه آموزش عالی ارژنگ | آموزشگاه کاسپین تبریز

برای غیر فعال شدن انتخاب می توانید مجددا روی زبانه یک کاربرگ کلیک راست کنید. علاوه بر تغییر نام شیت‌ها و کپی و ….، اکسل به شما این امکان را می‌دهد که آنها را رنگ کنید تا از بقیه شیت‌ها متمایز شوند. بعد از تعیین دسترسی های مورد نظر در کاربرگ بهتر است یک رمز عبور در بالای پنجره Protect Sheet تعریف کنیم و مجددا آن را تایید کنیم.

در قسمت 25 از آموزش اکسل که لینک ورود به آن را در ابتدای صفحه ملاحظه می کنید ؛ می توانید وارد این بخش شده و مطالب کاملی را در این خصوص مطالعه کنید. در ادامه بحث قالب بندی نوبت به روش ترسیم قاب یا همان Border می رسد ؛ برای انجام اینکار از تب Home و بخش Font مطابق تصویر زیر باید روی قسمت Borders کلیک کنیم. لیستی از گزینه های موجود در این لیست به نمایش در می آیند که در زیر به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد. در آموزش اکسل مقدماتی قسمت 15 بطور مفصل به آموزش این قسمت پرداخته شده است. چراکه اکسل جزء اولین و درعین حال ساده ترین نرم‌افزارهای حسابداری می باشد، که تسلط در آن لازمه کار حسابداری می باشد. اگرشما هم به تازگی شروع به اموزش اکسل کرده اید و هیچ آشنایی نسبت به محیط اکسل ندارید ، نگران نباشید .

  • سلولی که می‌خواهید مرجع داده باشد را انتخاب کنید، ابزار پر کردن را در گوشه پایین سمت راست سلول بیابید و یا آن را روی سلول‌هایی که می‌خواهید پر شوند بکشید یا خیلی ساده روی آن دو بار کلیک کنید.
  • پیش از هر چیز، با کلیک روی مثلثی که در گوشه بالا سمت چپ و میان A و 1 به نمایش درآمده، تمام صفحه گسترده خود را انتخاب کنید.
  • از این دکمه می‌توان برای ساخت کاربرگ جدید، باز کردن کاربرگ‌های از پیش ساخته شده، ذخیره‌سازی، پرینت گرفتن و اشتراک‌گذاری برگه‌ها و صفحات استفاده کرد.
  • همینطور که ماوس خود را روی حروف مربوط به ستون‌ها و اعداد مربوط به ردیف‌ها می‌برید، متوجه می‌شوید که یک نماد فلش کوچک به نمایش درمی‌آید.
اگر می‌خواهید ستون‌ها، ردیف‌ها و سلول‌هایی را انتخاب کنید که در مجاورت یکدیگر قرار ندارند، لازم است ابتدا به کلیک روی مورد نخست مشغول شوید. سپس دکمه Ctrl را روی کیبورد خود نگه دارید و به صورت همزمان، روی سایر موارد کلیک کنید. درست مثل زبانه‌ها و ریبان، اگر از هر یک از اپلیکیشن‌های دیگر مجموعه آفیس استفاده کرده باشید، با نوار ابزاری Quick Access نیز آشنایی دارید. اما اگر چنین تجربه‌ای ندارید باید گفت که این همان نوار ابزاری است در گوشه بالا سمت چپ پنجره اکسل یافت می‌شود. این ابزار از آن جهت اهمیت فراوان دارد که اجازه می‌دهد به شکلی سریع به گام‌ قبلی بازگردید یا گام قبلی را دوباره تکرار کنید و همینطور به ذخیره‌سازی فایل خود مشغول شوید. در سراسر این مقاله اصطلاحاتی را مکررا مشاهده خواهید کرد که اگر قرار باشد تمام نکات ارائه شده را به خوبی فرا بگیرید، باید با آن‌ها آشنا باشید.

توابع اکسل

برخی از کاربرد های رایج این نرم افزار عبارت اند از انواع گزارش های مالی و حسابداری ، تهیه انواع لیست ها و انواع پروژه های مختلف. در این دوره آموزش کامل excel به شما ارائه میشود و علاوه بر تدریس سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای تلاش اساتید در آموزش کامل excel مطابق با نیاز های بازار کار است. شما برای آموزش کامل اکسل رایگان چند روش پیش رو دارید تا بتوانید اکسل را به صورت کامل یاد بگیرید روش اول آموزش حضوری، روش دوم آموزش به صورت آنلاین و روش سوم آموزش excel رایگان به صورت فیلم و تصویری میباشد. + روش آموزشی ما بر اصل “آنچه فراگیران باید بدانند” بنا شده است و برای رسیدن به این اصل- به صورت تمام وقت 💡 – به تحقیق، بازنگری و اصلاح سرفصل‌ها،مثال‌ها و روش تدریس دوره‌های اکسل اهتمام می‌ورزیم. تنها کافیست اراده و تصمیم جدی برای یادگیری اکسل داشته باشید.