دوربین های مداربسته و انواع آن موسسه حفاظتی و مراقبتی نور سماء امین

شرکت HIKVISION حدود 8000 کارمند دارد و تعداد 2000 نفر در قسمت تحقیق و توسعه آن مشغول به کار هستند.دوربین هایک ویژن از بهترین برند های موجود در ایران می‌باشد. دوربین مداربسته با توجه به نوع دوربین، برند، کیفیت تصویر، جنس بدنه و سنسور های مختلف آن قیمت های مختلفی دارد در نتیجه نمیتوان گفت قیمت دوربین مداربسته مقداری ثابت یا بازه ای ثابت دارد. ابتدا باید نوع دوربین مداربسته مشخص شود تا بتوان بازه قیمت دوربین مداربسته را مشخص کرد. شما میتوانید برای بدست آوردن قیمت دوربین مدار بسته مورد نیاز خود با ما تماس یگیرید. با وجود انواع دوربین مداربسته در بازار، اکنون راه حل های متنوعی برای هر صنعتی وجود دارد.

  • محل نصب این نوع دوربین ها روی دیوار است به همین علت به آن ها دوربین های دیواری نیز می گویند.
  • شاید زمانی که توضیحات دوربین مداربسته آی پی را مطالعه می کردید، متوجه محدودیت این نوع از دوربین ها به واسطه استفاده از اینترنت شده باشید.
  • دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود.

هر چند معایبی مانند نویز پذیری از محیط، محدودیت فاصله دوربین و دستگاه رکوردر همچنان در آنها وجود دارد. در واقع در دوربین های توربو اچ دی کیفیت بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ قابل دست یابی است اما تمام معایب دوربین های آنالوگ به جز کیفیت آنها در این دوربین ها نیز وجود دارد. این دوربین ها علاوه بر وظایف امنیتی و حفاظتی معمولا برای ویدیوکنفرانس ها هم می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. البته به جز کارگذاری درمکان و فضاهای محدود و یا سربسته، در مشاغلی همچون راهنمایی و رانندگی و کنترل ترافیک، کنترل های پلیسی و امنیتی، نظامی و صنعتی و….هم کاربرد دارند.

برای خرید بهترین دوربین مدار بسته، یکی از اصلی ترین مواردی که مشتریان عزیز باید به آن توجه کنند تا بتوانند بهترین دوربین مدار بسته را تهیه نمایند انتخاب به یک شرکت معتبر می باشد. حتماً در هنگام خرید دوربین مداربسته و استعلام قیمت دوربین مدار بسته قبل از هرگونه اقدام حتماً از اصالت محصولات شرکت مورد نظر و رزومه اجرایی آن شرکت در حوزه دوربین مداربسته اطلاعات لازم را به دست بیاورید. دوربین مداربسته دید در شب یا مادون قرمز (فروسرخ) یکی از پر کاربردترین انواع دوربین مدار بسته است. این چراغ ها در زمان تاریکی روشن میشوند و با انتشار نور مادون قرمز و دریافت و آشکارسازی این نور، از محیط اطراف خود تصویر برداری میکنند. این نوع دوربین ها برای مکان های کم نور بسیار مناسب هستند و میتوانند فواصلی تا 18 متر را تصویر برداری کنند.

دوربین مداربسته با کیفیت HD یکی از انواع دوربین مداربسته

شما می توانید تصاویر دوربین مداربسته خود را بر روی گوشی تلفن همراه تان نیز مشاهده کنید، به این ترتیب کنترل فوق العاده ای بر محیط و شرایط خواهید داشت. تنها نکته مهم و مورد نیاز برای این فرایند، وجود خروجی LAN در پشت دستگاه ضبط کننده شما است که اکثر دوربین اریا سی سی تی وی های امروزی این ویژگی را دارند. با نصب اپلیکیشن دوربین خود بر روی تلفن همراه، می توانید تصاویر آن را از راه دور مشاهده و کنترل کنید . از زمان تولید دوربین مدار بسته تا به امروز شرکت های بزرگ رقابت زیادی را در تولید زمینه دوربین مدار بسته آغاز نمودند.

انواع دوربین مدار بسته – دوربین های مدار بسته تحت شبکه/IP

به دلیل اینکه نیاز به نگهداری کمتر و قطعات متحرک کمتری دارند ارزانتر از دوربین های چرخشی هستند. در حالت رنگی، سنسور دوربین قابلیت جذب طیف نور رنگی در تاریکی مطلق را دارد و میتواند تصاویر را به شما رنگی نشان دهد. این دوربین ها بسیار هزینه بالایی دارند و در بازار قابلیت خرید و فروش ندارند. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

دوربین مداربسته Wi-Fi

دوربین مدار بسته مکعبی معمولا زاویه دید مناسبی دارد و می تواند برای نظارت بر فضاهای کوچک مورد استفاده قرار گیرد. دوربین مدار بسته از لحاظ شکل ظاهری و کیفیت تصویری که انتقال می دهد به چند نوع تقسیم می شود، که برای خرید دوربین مداربسته مناسب باید با کاربرد انواع دوربین های مدار بسته آشنا باشید. برای مثال دوربین مداربسته های اماکن سر بسته با دوربین مدار بسته فضای باز متفاوت است. شاید برند ها مدل مشابهی با هزینه های متفاوت داشته باشند و شما با تحقیق می توانید مناسب ترین دوربین مدار بسته برای خود را بیابید.