دوربین های مداربسته اطلاعات کامل درباره دوربین‌های مداربسته شرکت پیشرو گستر رایانه پارسیان

برای مثال نصب دوربین های مدار بسته کوچک و مخفی برای محیط بیرونی ساختمان ها اصلا مناسب نیست چرا که دوربین هایی با اندازه ی بزرگ تر سارقان را از محل دور می کنند و باعث رعب و وحشت آن ها می گردند. آمار ها نشان می دهد که در مکان هایی که تحت پوشش دوربین مداربسته هستند، نرخ جرم و جنایت ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته و به همین دلیل دوربین های مدار بسته به عنوان بهترین سیستم های بازدارنده و تشخیص، شناخته شده اند. امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته اهمیت فراوانی پیدا کرده است و در واقع یکی از دلایل استفاده از سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته افزایش امنیت و آرامش هر فضاست. کسب و کارها همچنین در حال نصب دوربین مداربسته صوتی به عنوان بخشی از سیستم های درجه تجاری خود هستند. در حالی که ضبط صدا در شرایط خاص می تواند غیرقانونی باشد، راه های خاصی برای دور زدن این موضوع وجود دارد. مهم است که به وضوح نشان داده شود که دوربین در واقع یک دوربین صوتی است.

این دوربین‌ها تصاویر زنده را از طریق اینترنت به اشتراک می‌گذارند و بنابراین از هرجای کره زمین که باشید می‌توانید به‌راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. پهنای باند ویدئوهای آن فشرده شده است تا تصاویری قابل‌اطمینان داشته باشید. تصاویر ضبط‌شده این دوربین روی رکوردرهای ویدئویی شبکه (ان‌وی‌آر) یا روی نرم‌افزار ایمن برای دسترسی‌های بعدی ذخیره می‌شوند.

دوربین تحت شبکه هایک ویژن IP DS-2CD2720F-IZ

البته نقطه ضعف این دوربین‌ها، ضعیف بودن آنها در نویز پذیری و محدودیت در برد ارسال سیگنال‌های تصویر نسبت به مدل‌های آنالوگ دوربین مداربسته هست. به طور قطع بهترین نوع دوربین‌ها برای منازل دوربین های مداربسته توربو و دوربین های مداربسته تحت شبکه هستند. متأسفانه خیلی از این افراد بدون آگاهی و بدون مشورت گرفتن به سمت خرید دوربین مداربسته می‌روند که این کار پیشنهاد نمی‌شود.

اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید. در اماکنی خاص نصب دوربین های مداربسته حرارتی کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر مجاز و افراد خرابکار و سارقین می‌کند. آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد. دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد. این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است.

دستگاه ضبط تصاویر

استفاده از کابل ‌ها، سوییچ‌ ها و تقویت‌ کننده‌ های مناسب می ‌توانند به غلبه بر این مشکل کمک کنند. دوربین مدار بسته متعددی می ‌توانند به یک نمایشگر واحد در یک اتاق امنیتی متصل شوند. آنالوگ – از اتصالات Bayonet Neill-Concelman arya-cctv.ir روی کابل های کواکسیال ( هم محور ) برای انتقال سیگنال های ویدئویی مداوم استفاده می کند. وسایل جانبی بیشتری در یک سیستم آنالوگ وجود دارد ، به عنوان مثال کابل های کواکسیال استاندارد معمولا صدا را انتقال نمی دهند.

  • همچنین دوربین هایی که بیسیم هستند نیز نسب به دوربین های باسیم دارای قیمت نسبتا بالایی هستند که دوربین های مداربسته وای فای از قابلیت های بیشتری هم برخوردار هستند.
  • این دوربین ها همچنین به دوربین های مخفی، دوربین های پرستار بچه و دوربین های پنهان گفته می‌شوند.
  • تکنولوژی دوربین مداربسته ی TVI موسوم به HDTVI همانند دوربین AHD یک تکنولوژی دیجیتال بر بستر آنالوگ می باشد.
  • هر زمان احساس کردید که برای تأمین امنیت احتیاج به نصب دوربین مخفی در منزل دارید، کافی است به شرکت‌ها یا نمایندگی‌های فعال در این زمینه مراجعه کرده یا از طریق سایت سنجاق شماره نصاب دوربین مداربسته را تهیه کرده و با آن متخصص تماس بگیرید.
  • از ورودی های هشدار دهنده بر روی DVR ، XVR یا NVR می توان برای اتصال دستگاه‌های اضافی استفاده کرد.
  • این دوربین ها اولین نسل دوربین های مدار بسته و همچنین رایج ترین آن ها به حساب می آیند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری فرتاک نیوز در وب منتشر خواهد شد. مدتی گذشت تا این که مرد تنها تصمیم گرفت برای انجام کاری از تهران خارج شود و با توجه به اعتمادی که به شیما داشت با او تماس گرفت و با دادن کلیدهای خانه خواست تا در نبودش به خانه سرکشی کند تا هم کار نظافت را انجام دهد و هم از خانه مراقبت کند. مدتی گذشت تا این که یک نوعروس با پیرمرد تنها تماس گرفت و خواست تا به عنوان پرستار و برای انجام کارهای نظافت منزل مشغول کار شود که مرد عتیقه فروش با توجه به شرایط زندگی نوعروس جوان پذیرفت.