دوربین های بالت آنالوگ الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | arya-cctv

دوربین‌های HDCVI می‌توانند ویدئو، صدا و کنترل‌های داده PTZ را روی یک هادی کواکسی که در سیم‌کشی RG59U یافت می‌شود ارسال کنند. اگر می‌خواهید دوربینی غیرقابل چشم پوشی و مقاوم در برابر خرابکاری داشته باشید با انعطاف‌پذیری زاویه دادن دوربین به هر جهت مانند دوربین گلوله، به دوربین برجک نگاه کنید. دوربین‌های امنیتی 4 در 1 با وضوح حداکثر 2K موجود هستند و مجله خبری دوربین مداربسته آریا در حالت HDCVI، HDTVI یا AHD، کنترل‌های ویدیویی/PTZ را از طریق کواکس ارسال می‌کنند. اولین رونمایی از دوربین مدار بسته در اماکن عمومی آمریکا در سال ۱۹۱۳ بود. شرکت ایده آل گستر با بیش از 2 دهه تجربه در امر تعمیرات محصولات اداری و ارتباطی پاناسونیک، مفتخر است تا به وسیله کارشناسان مجرب خود، تعمیرات تخصصی دوربین مدار بسته را در مجموعه خود داشته باشد.

دوربین مداربسته داهوا مدل HAC-HFW1200CMP

بسیاری از خانه ها و کسب و کارها از دوربین مداربسته برای حفظ امنیت مکان مورد نظر و محیط اطراف آن استفاده می کنند. با ما در ادامه همراه باشید تا انواع دوربین مدار بسته را بر اساس معیارهای مختلف مورد بررسی قرار دهیم. البته بسیاری از افراد براین باور هستند که خرید و استفاده از دوربین‌های آی‌پی مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود؛ چرا که این مدل از دوربین‌ها از طول عمر بالایی برخوردار هستند. همچنین هزینه نصب و راه‌اندازی دوربین های مداربسته تحت شبکه بسیار ارزان‌تر از دوربین‌های آنالوگ است. از مهم‌ترین این فاکتورها می‌توان به نوع دوربین، مشخصات دوربین، نحوه نصب آن، برند و مدل دوربین‌های مداربسته تحت شبکه اشاره کرد. با نصب دوربین مداربسته بیسیم بدون نیاز به اتصال هیچ کابلی، با امواج اینترنت می توانید به صورت آنلاین محیط کار یا محل زندگی خود را زیر نظر داشته باشید.

پکیج 4 دوربین مداربسته Dahua

تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند. برای 4 دوربین مداربسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت. برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS یو پی اس با توان 600VA استفاده کنید.

این امر باعث شد که دوربین های تحت شبکه در پردازش اطلاعات سرعت بیشتری داشته باشند و با مجهز نمودن این دوربین ها به سنسورهای پیشرفته بتوان بهترین عملکرد را از یک دوربین مداربسته پیشرفته دریافت نمود. دوربین های تحت شبکه به وصیله کابل Lan به دستگاه ضبط تصاویر NVR متصل می شود. این برق رسانی به این دوربین ها از طریق مبدل PoE از بستر کابل شبکه انجام می شود و نیازی به سیم کشی برق نخواهد بود که این امر منجر به کاهش هزینه های جانبی شما خواهد شد. در طراحی و ساخت انواع دوربین مدار بسته فناوری های مختلفی به کار می رود. تشخیص چهره، شمارش افراد، تشخیص نفوذ و… از جمله تکنولوژی های پر کاربردیست که در تولید دوربین مداربسته استفاده می شود.

http://66toolkit.ir

مقایسه کیفیت دوربین مداربستههمانطور که تصویر دوربین بالا را می بینید، میزان جزئیات صورت به وضوح دوربین بستگی دارد که در مگاپیکسل اندازه گیری می شود. دوربین مدار بسته یکی از محصولات حساس الکترونیکی در دنیای ما محسوب می‌شود. بنابراین در زمانیکه دوربین نیاز به سرویس یا تعمیرات خاصی داشته باشد، باید آن را به یک مرکز مجاز با تعمیرکاران حرفه‌ای بسپارید.

  • اخیرا، بیشتر تولیدکنندگان به تولید و عرضه انواع دوربین‌های تحت شبکه مینی‌دام و یا تورت‌ تمایل بیشتری پیدا کرده‌اند.
  • ضمن اینکه قیمت پکیج های دوربین مداربسته نیز بسیار مقرون به صرفه است.
  • 3D-DNR نوعی پیشرفته‌تر از این تکنولوژی است که نویزها را بطور خیلی موثرتر حتی در شرایطی که نور محیط کم است، از تصویر فیلتر می‌کند.
  • برند یونی آرک تازه وارد قدرتمند بازار دوربین مدار بسته محسوب می شود.
  • امروزه سازندگان دوربین مداربسته قابلیت های متفاوت و پرکاربردی را به دوربین های مدربسته اضافه می کنند .شما با توجه به نیاز خود و اینکه چه دوربینی را با چه قابلیت هایی می خواهید ،دوربین مداربسته مورد نظر خود را انتخاب می کنید .