دوربین های بالت آنالوگ الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | arya-cctv

بنابراین، دوربین‌ مداربسته با وات مورد نیاز بالا (بیشتر از 12 وات) نمی‌توانند از PoE در سیم‌های بیش از 100 متر استفاده کنند، زیرا به دلیل کاهش توان در نتیجه توسعه‌دهنده PoE است. فن‌آوری‌های جدید مانند فناوری PoE توسعه یافته در برخی از دوربین‌های شبکه ما طول سیم تا 300 متر را امکان‌پذیر می‌سازد، با این حال این امکان محدود به دوربین‌های کم وات مانند دوربین‌های لنز ثابت است که کمتر از 12 وات نیاز دارند. در حالی که دوربین مداربسته تحت شبکه ip مزایای فناوری PoE را دارند که کابل کشی و برق رسانی به دوربین ها را ساده می کند و از وضوح تقریباً نامحدودی در آینده پشتیبانی می کند، اما یک محدودیت دارند. زوم دیجیتال به کاربر این امکان را می دهد که تصویر را به صورت دیجیتالی بزرگ کند.

دوربین مداربسته LESO مدل  D22 HD

این نوع نویزها بطور تصادفی رخ داده و هیچ رابطه‌ای با پیکسل‌های تصویر اطرافش ندارد و بطور پیوسته به‌شکل نقاط سیاه و سفید در تصویر ضبط شده ظاهر می‌شوند. به علت کوچک بودن بدنه آنها و قابلیت مخفی شدن به دوربین های مخفی شهرت دارند. در این میان برخی از انواع آن به صورت دوربین های مینیاتوری یا پینهول در بازار وجود دارند.

سبد خرید

به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند. به کارگیری مجله خبری دوربین مداربسته آریا در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد. برند یونی آرک تازه وارد قدرتمند بازار دوربین مدار بسته محسوب می شود.

پکیج چهار دوربین مداربسته Full Hd

دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود. از نظر قیمت می توان گفت AHD از ارزان قیمت های بازار است و دوربین های fULL HD 1080P در بازار ایران بین 20 تا 50 دلار فروحته می شوند. مشتریان عزیز می توانند قبل از خرید با کارشناسان ما مشاوره انجام دهند . با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . یک نوع کارت ضبط و پخش تحت سیستم عامل است که بر روی رایانه نصب می شود.

http://66toolkit.ir

همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند. سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است. دوربین های دید در شب با استفاده از فناوری مادون قرمز برای مناطقی که نور ضعیف دارند و برای ضبط فیلم در شب مناسب می‌‌باشند، ضمن اینکه برد دید در شب در دوربینهای مداربسته مختلف متفاوت است. عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند. شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید.

  • در این برند از هر دو نوع تکنولوژی آنالوگ و تحت شبکه می توانید دوربین داهوا مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • اگر میخواهید برای مجموعه ای دوربین های مداربسته تحت شبکه نصب کنید باید از دستگاه ضبط nvr استفاده کنید .
  • از این نوع دوربین برای کنترل تردد در عوارضی ها، کنترل ترافیک و در نهایت مدیریت آسان بر سطح شهر استفاده می شود.
  • دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند.
  • برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود.