دوربین های بالت آنالوگ الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | arya-cctv

حال برای اطمینان از قیمت داده شده از سمت مجری حتما انتخاب محصولات را از روی لیست قیمت انجام دهید. تحقیق در مورد برند پیشنهادی برای آگاهی از سطح کیفیت محصولات آن و… شدیدا توصیه می شود. ارائه خدمات مشاوره و کیفیت سنجی پروژه‌های مداربسته، زمینه‌ دیگری از فعالیت های موفق گروه تاتن دژ آریانا است. مشاوره خرید دوربین مداربسته و کارشناسی در زمینه اجرای پروژه نصب دوربین مداربسته با هدف افزایش کیفیت اجرا و تسهیل در عیب‌یابی سیستم های مداربسته صورت می گیرد.

  • قابلیت PoE این امکان را فراهم می‌کند که دوربین تحت شبکه، از طریق کابل اترنت نیز تغذیه شده و برق خود را تامین کند.
  • در دوربین‌های آنالوگ با توجه به اینکه امواج همیشه در معرض نویز هستند اگر از کابل و تجهیزات کیفیت پایین استفاده شود کیفیت تصاویر بسیار پایین خواهد بود.
  • این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است.
  • این مورد می‌تواند امکان دسترسی به تصاویر را برای هر کسی که در محدوده فرکانس امواج آنالوگ قرار دارد، فراهم کند.

در ادامه مقاله سعی داریم در مورد لیست قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه و راهنمای خریدوفروش دوربین مداربسته آی‌پی بیشتر صحبت کنیم. با استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه شما می توانید به راحتی با استفاده از اینترنت از راه دور نیز محیط کار خود را زیر نظرداشته باشید تا رفتار کارمندان خود را کنترل نموده و از تعهد کاری آنها نسبت به مجموعه خود مطلع شوید. همچنین می توانید فیلم های دوربین مداربسته را به صورت آفلاین که بر روی حافظه دستگاه ضبط تصاویر ذخیره شده است مشاهده نمایید. یکی از قابلیت هایی که قیمت دوربین مداربسته بسیار افزایش می دهد سیم کارت خوربودن دوربین می باشد . این قابلیت چون کار را برای شما آسان می کند و دیگر نیازی به وای فای برای انتقال تصویر ندارید قیمت را افزایش میدهد. همچنین دوربین هایی که بیسیم هستند نیز نسب به دوربین های باسیم دارای قیمت نسبتا بالایی هستند که دوربین های مداربسته وای فای از قابلیت های بیشتری هم برخوردار هستند.

دوربین بولت بیسیم آیمو مدل Imou Bullet 2C IPC-F22P

مجله خبری دوربین مداربسته آریا دامدوربین های مداربسته گنبدی و یا دام در هنگام نصب نیاز به تلاش بیشتری دارند اما طراحی محتاطانه ای دارند و برای نصب در رستوران یا خانه ایده آل هستند. اگرچه ممکن است تصور شود که دوربین های دام معمولاً در داخل خانه قرار می گیرند، در واقع اکثر دوربین های گنبدی در برابر آب و هوا مقاوم هستند و همچنین در برابر خرابکاری مقاوم هستند. در بین دوربین‌های لنز ثابت، دوربین‌های امنیتی Dome معمولاً با لنزهای زاویه باز در دسترس هستند تا میدان دید بیشتری ایجاد کنند.

پکیج دوربین مداربسته 2 دوربین دام Zvision

هدف از نصب این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است. یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است. تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند.

دوربین های اسپید دام یا چرخشی چگونه کنترل می شوند؟

مزیت استفاده از یو پی اس برای دوربینهای امنیتی داخل منازل این است که این یو پی اس ها را میتوان برای دیگر وسایل الکتریکی نیز استفاده کرد. در مورد دوربینهای مانیتورینگ و کنترلی فروشگاه ها و سایت های کارخانجات نیز یو پی اس از همین مقدار اهمیت برخوردار است. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد.

http://66toolkit.ir