دوربین های امنیتی انواع دوربین حفاظتی و دوربین نظارتی و دوربین امنیتی

دوربین چشم ماهی دارای لنز ثابتی است و باید بر روی مرکز سقفی با حداقل 3 متر ارتفاع نصب شود تا تصویر کلی از محیط تحت پوشش ارایه دهد. دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و معمولا جنس بدنه آنها فلزی می باشد ، بنابراین در برابر شرایط جوی نامساعد مقاوم هستند. دوربین های مدار بسته از نظر نوع بدنه به چهار نوع دام ، بولت ، اسپید دام و چشم ماهی تقسیم میشوند.

یکی از خصوصیاتی که به عقیده بسیاری برای انتخاب دوربین بسیار مهم است میزان حساسیت آن است. حساسیت یک دوربین نشان دهنده میزان نوری است که دوربین برای ایجاد تصویر دارد. هرچه میزان حساسیت دوربین بیشتر باشد به نور کمتری برای ایجاد تصویر نیاز دارد. سنسور تصویر استفاده شده ار این دوربین ساخت شرکت SONY می باشد و تصاویر شب این سنسور بسیار عالی می باشند.

دوربین مدار بسته بی سیم

حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته است. برند هایلوک یکی از قوی ترین و جدید ترین برند های دوربین مداربسته می باشد. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد.

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

بهمین علت تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته آنالوگ، کیفیت پایینی دارد. این نوع دوربین ها به دستگاه DVR و با استفاده از کابل کواکسیال متصل میشوند. انواع دوربین مداربسته که امروزه در اریا سی سی تی وی مدل ها و کاربردهای مختلف تولید می‌شوند باید بسته به نوع کاربری ما انتخاب و استفاده شوند. در صورتیکه قصد دارید با انواع دوربین های مداربسته آشنا شوید، با ما در این مقاله همراه باشید.

  • دوربین های مداربسته بر اساس نوع تکنولوژی بکار رفته در آنها، به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند.
  • شما نمی خواهید به راحتی به تجهیزات شما دسترسی پیدا کنید، زیرا یک متجاوز به راحتی می تواند آن را بشکند.
  • برخی از بهترین دوربین های مداربسته می توانند تا 355 درجه حرکت کنند و تا 90 درجه کج شوند.
  • دستگاه NVR تصاویر را دریافت نموده و پس از فشرده سازی ذخیره می‌ کند.
همانطور که می‌دانید در شرایط فعلی تضمین امنیت این نوع اماکن بدون این دوربین‌ها، امری غیر ممکن به نظر میرسد. اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید اما نمیدانید کدام مدل برای شما انتخاب بهتری است، پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتهاء دنبال کنید. چراکه در پایان به کلی با این دوربین‌ها آشنا خواهید شد و بهترین انتخاب را خواهید کرد. با مراجعه به بخش محصولات سایت دوربین مارکت می توانید از قیمت دوربین مداربسته مطلع شوید .

دو بی کا خرید و برسی آنلاین سیستم های حفاظتی نظارتی

با توجه به مطالب مهمی که گفته شد، اطلاعات شما عزیزان نسبت به دوربین های انالوگ و تحت شبکه، ارتقاء یافت و حالا انتخاب شما مقداری آسان تر خواهد بود. دوربین IP را با نام های دوربین دیجیتال و دوربین تحت شبکه نیز می‌شناسند. این دوربین ها همانطور که از نام آنها مشخص است از امواج کاملا دیجیتالی برای تحلیل و ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. در دنیای فناوری امروز، هوشمندی و نظارت هوشمند، لحظه به لحظه در حال پیشرفت است و تعطیلی در کار تجهیزات نظارتی، به معنی تعطیلی امنیت در زندگی ما است. اگر احساس می کنید که به چند نوع دوربین برای تامین امنیت منطقه یا افراد مورد نظر خود احتیاج دارید، مقرون به صرفه ترین گزینه برای شما تهیه‌ی دوربین به صورت پکیج می باشد. در ادامه پکیج های دوربین مارکت را با یکدیگر مورد بررسی قرار می دهیم.

تا ایتکه در سال 1980 دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بخصوص در مراکز عمومی بکار گرفته شد. بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد. دوربین بیسیم پانوراما علاوه بر امکان انتقال بدون سیم و اینترنتی تصاویر، قابلیت ضبط تصاویر به صورت ۳۶۰ درجه را دارا می باشد. برای این منظور این سیستم به لنز بسیار باز Ultra-Wide مجهز بوده و می ‌تواند تصاویر را به صورت پانوراما ضبط کند. به همین جهت این نوع دوربین ‌ها را Fish Eye یا چشم ماهی می نامند که تصاویر را مشابه زاویه چشم ماهی به صورت کاملا باز ضبط می‌ کنند.