دوربین مدار بسته

به طور مثال دوربین تحت شبکه داهوا که یکی از بزرگترین تولید کننده های دوربین مدار بسته در جهان می باشد. مجهز به ویژگی Motion Detector است که سبب می شود دوربین زمانی روشن شود که حرکتی را تشخیص می دهد. دوربین مداربسته یکی از ادواتی است که برای برقراری امنیت و حفاظت مورد استفاده واقع شده و تنوع گسترده ای چه در شکل ظاهری و چه در عملکرد داخلی دارد.

  • ویژگی های مهم این برند کیفیت مناسب دوربین و قابل اطمینان و ثبات دوربین است که سبب محبوبیت آن در بازار جهانی شده است.
  • هایک ویژن تهران از هرگونه تلاشی برای بالاتربردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.
  • در حقیقت دلایل پرش تصویر دوربین مدار بسته به عوامل مختلفی مربوط می‌‌شود که می‌‌توان به نوسان ولتاژ، تابش نور به صورت مستقیم به دوربین …
  • ⚠️ نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ، تمام دوربین های مدار بسته فروشگاه دیده بان دارای دید در شب و انتقال تصویر روی گوشی موبایل هستند.
  • اگر می خواهید سیستم نظارتی خود را از راه دور کنترل کنید باید دوربین های دام تحت شبکه را انتخاب کنید.
  • برای ثبت نام در دوره های آموزشی باید با تلفن های شرکت تماس حاصل فرمائید و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمائید.

دوربین های مداربسته ، سطح امنیت زندگی انسان ها رو بالا بردن و در برندهای مختلفی تولید می شوند. برند داهوا و دوربین برایتون از برند های معروفی هستند که کیفیت بالایی دارند. هرازگاهی هم این دوربین ها صحنه هایی رو ثبت می کنند که احتمال تکرار کمی دارند. arya-cctv.ir چیست؟ برای انتخاب و خرید آن چه چیزهایی باید بدانیم؟ در این مقاله قصد داریم به سوالاتی از این دست پاسخ دهیم. به نحوی که در پایان مقاله شما با انواع مختلف دوربین مداربسته آشنا شوید، ضرورت آن را برای خود تشخیص دهید و در صورت نیاز برای خرید دوربین مداربسته­ خود اقدام کنید. حتی از دوربین های مدار بسته در بانک ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، مدارس، کالج ها و ایستگاه های پلیس برای نظارت مداوم استفاده می شود.

یک دوربین IP می تواند به تنهایی کار کند و لزوماً به ضبط کننده خارجی احتیاج ندارد زیرا می تواند روی کارت SD ضبط کند یا از یک سرور ضبط ابر استفاده کند. البته مدل هایی نیز وجود دارد که می توانند از یک دستگاه ضبط محلی استفاده کنند. انواع مختلفی از دوربین های امنیتی وجود دارد که از فناوری IP استفاده می کنند و برخی از آنها برای بازار حرفه ای طراحی شده اند.

دستگاه XVR چهار کانال آپتینا مدل Optina OHD-4104ZF-A1

تصاویر ثبت شده نشان میداد که مردی میانسال هر روز ساعت 6 صبح سر مزار مادر مایکل حاضر شده و این اقدام زشت را انجام تکرار میکرد. مایکل هرگز آن مرد را ندیده بود و کسی از اعضای خانواده اش او را نمیشناخت ولی اینطور که پیدا بود، مسئله ای بین مادر مایکل و آن مرد وجود داشته. از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید. در مجتمع فنی برق دوره های نصب و راه اندازی کاربردی از قبیل دربهای اتوماتیک، دوربین، برق ساختمان درجه 1 و 2، پکیج دیواری، کولر و … به طوری که این لوازم چوبی لوکس، انرژی منفی را دفع می کنند و ضمن زیبایی ظاهری و جذابیتی که دارند ، بسیار کارآمد بوده و به صورت روزمره مورد استفاده قرار می گیرند.

ارتباط رادیویی و همچنین تطبیق پذیری دوربین مداربسته شبکه در محیط های بزرگ و همچنین مستقل از هم بسیار عالی می‌باشد. باید روی دوربین‌های دید در شب یا حداقل دوربین‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که قادر به ضبط در شرایط کم نور هستند. اکثر دوربین ها فیلمی را ضبط می کنند که شبیه فیلم های سیاه و سفید معمولی است.

دوربین مدار بسته تحت شبکه دی لینک مدل DCS-2530L

شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است. برند دوربین مداربسته Dahua به واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند. دوربین مداربسته IP در برند های مختلف و قابلیت های فنی بسیار متفاوتی عرضه میشود، ما در زرین سیستم به عرضه انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با برند های خارجی، ایرانی و همچنین دوربین مداربسته اسمبل شده میپردازیم.

دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای DIS یا CCD تصاویر را شکار می کنند. دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود. در نتیجه سنسورهای با تراکم بیشتر، بهترین تصاویر را تولید می کنند . این نوع دوربین ها قدیمی تر هستند و شرکت ها خیلی بیشتر اقدام به تولید آن می کنند. دوربین های باسیم برای ارسال فیلم ها و تصاویر خود نیاز به کابل کشی های گسترده دارند که هزینه رانیز بالاتر می برد.

دوربین مداربسته داهوا Dahua HAC-B2A21P 2MP

در ابتدا می توانید بین فناوری های آنالوگ و دیجیتال تحت شبکه ، مناسب ترین نوع را برای نصب داخلی و خارجی استفاده کنید و سپس می توانید سایر ویژگی ها از قبیل ارتباط Wi-Fi ، دید در شب ، میکروفن دار ، صدا یکپارچه و غیره را انتخاب کنید. دوربین های دو منظوره همان دوربین های آنالوگی هستند که پرت خروجی شبکه در آنها تعبیه شده است ، کیفیت دوربین های دو منظوره همان آنالوگ است. استفاده از دوربین های دو منظوره زمانی توصیه می شود که سیستم مداربسته از نوع آنالوگ بوده ، اما اتصال یک یا چند دوربین به صورت مستقیم به شبکه مورد نیاز است. ۱- کشور چین ادعا میکند که تا سال ۲۰۲۲ تعداد ۶۲۶ میلیون عدد دوربین مدار بسته را در فضای عمومی نصب خواهد نمود.

این پورت به منظور ارتباط با شبکه داخلی یا اینترنت و انتفال تصویر روی اینترنت استفاده می‌شود. DVRهایی که ورودی صدا و پورت LAN داشته باشند در بازار ایران اصطلاحا فول آپشن نامیده می‌شوند. همان طور که از اسم آن پیداست دوربین چرخشی لامپی شبیه به یک لامپ است و این امکان را به شما میدهد تا بدون نیاز به نصاب و تنها با متصل کردن آن به سرپیچ لامپ بتوانید تصاویر محدوده ی مد نظر خود را به صورت 360 درجه دریافت کنید. در بیشتر موارد نیازی به داشتن صدا نیست، بااین‌حال در فروشگاه یا محل کار اگر به‌دنبال نظارت بر گفتگوها هستید قضیه متفاوت است. برخی دوربین‌ها صدادار هستند به این صورت که اصواتی را پخش می‌کنند به‌طوری‌که مجرمان ممکن است تصور کنند افرادی داخل ساختمان حضور دارند.

دوربین های اسپید دام با رزولوشن تصویر بالا، در این مورد بسیار کارآمدتر هستند. این دوربین ها قابلیت چرخش 360 درجه، زوم و بزرگنمایی تصویر را دارند و می توانند منطقه وسیع تری را تحت پوشش قرار دهند. شما تصور کنید با قیمت خیلی بالا یک پک کامل سیستم امنیتی خریداری کرده اید ولی کالا خراب شده است و شما به شرکت دوربین مداربسته ای که دوربین خریده اید مراجعه می کنید ولی اصلا پاسخگو نیستند و شما هم زمان و هم هزینتون رو از دست داده اید. یک دوربین مداربسته از هر نوع و با هر تکنولوژی، از یک سری اجزای اصلی ساخته شده است. این اجزا در کنار یکدیگر، وظیفه تولید تصویر مطلوب برای نظارت و کنترل بر مکان‌ها و سوژه‌ها را دارد.