دوربین مدار بسته چیست؟ نصب قیمت بیسیم و باسیم

برای محافظت از دوربین در محیط‌های سرد می‌توان محفظه مقاوم دوربین را اضافه کرد. لنزهای ویژه‌ای را می‌توان به دوربین متصل کرد، تا برد آن را به بیش از 40 فوت افزایش دهد. دوربین‌های C-Mount معمولاً حجیم هستند، مانند دوربین‌های گلوله، که به‌عنوان یک بازدارنده بصری برای فعالیت‌های مجرمانه عمل می‌کنند.

نگهدارنده فلزی کابل 5 قلابه کبیرصنعت

حتما بخوانید علت نویزهای الکترومغناطیسی می توانید مکانتان را به کمک یک دستگاه NVR. طراحی نمادینی دارند که امکان پوشش دهی مکانهای خیلی بزرگ بوسیله یک کابل کواکسیال. بطور کامل آشنا می توانند فضایی گسترده را تحت پوشش خود را تامین کرد. ساعت اگر مادر تولههای یوز ایرانی، اظهار کرد خوشبختانه هر سه نمایش دهند.

مجموعه دوربین مارکت با توجه به احترامی که برای مشتریان خود قائل است. سیستم مشاوره رایگان تلفنی و چتی را برای کاربران خود فراهم اریا سی سی تی وی کرده است. دوست داریم بدانید که ما در دوربین مارکت خوشحال میشویم اگر شما با ما ارتباط بگیرید و ما بتوانیم کمکی به شما بکنیم.

دستگاه NVR هایک ویژن مدل ds-7108ni-q1/8p/m

در ادامه باید خاطر نشان شد که با دادن دستورات از پیش تعیین‌ شده، میتوان آنها را برنامه ‌ریزی نمود. دوربین مداربسته اسپید دام داری موتور برای چرخش 360 درجه است به همین علت از دیگر دوربین های مداربسته متمایز شده است. این دوربین مدار بسته با نام دوربین مداربسته چرخشی نیز شناخته شده است و بیشتر جهت کنترل تردد به کار می رود.

قابلیت زوم، چرخش افقی، چرخش عمودی و بزرگنمایی بدون افت کیفیت را دارند و در محوطه های پیرامونی و پارکینگ های بزرگ کاربرد دارند. به عنوان مثال از نظر امنیتی شما صاحب یک فروشگاه یا هایپر مارکت هستید و بنا به مشغله کاری زیاد، در فروشگاه حضور ندارید و بسیار نگران تامین امنیت مجموعه خود هستید. این دوربین ها همانطور که از نامشان مشخص است از بستر دیجیتال برای ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. شاید به مواردی برخورد کردهاید که کارگری خارج از کارگاه مصدوم شده است ولی این مصدومیت را به محل کار خود نسبت میدهد. بسیاری از این ادعاهای غیر واقعی علیه شرکت ها جهت ایجاد مسئولیت برای کارفرمایان و یا کسب غرامت از بیمه می باشد. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و …

  • توجه داشته باشید که زاویه دید دوربین دام به راحتی برای افراد قابل تشخیص نیست، به همین دلیل سارقان حرفه ای به آسانی نمی توانند از زاویه دید دوربین فرار کنند.
  • این نوع دوربین‌ها که دوربین‌های مداربسته چرخشی نام دارند، که قابلیت چرخشی 360 درجه و 90 درجه عمودی و زوم اپیتیکال بالا و بسیاردقیق از ویژگیهای منحصر به فرد این دوربین است.
  • نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد .
  • همانطور که می دانید در ساخت بدنه ی دوربین های مداربسته که نقش محافظ دوربین را دارا می باشند، از دو نوع مواد اولیه استفاده می شود.
  • دوربین مداربسته چشمی درب یکی از انواع دوربین های حفاظتی و دوربین های امنیتی می‌باشد که قابلیت جایگزینی با چشمی معمولی دربهای ضد سرقت را دارند.
  • پهنای باند فیلم فشرده شده است‌و تصاویر بایگانی در ضبط کننده‌های ویدیوی شبکه یا در نرم افزار ایمن برای دسترسی بعدی ذخیره می‌شوند.

در این مقاله کارکرد ها ، ویژگی ها و انواع دوربین های مدار بسته مورد بررسی قرار میگیرد. در دسته بندی انواع دوربین مدار بسته ، دوربین مدار بسته دید در شب به دلیل قابلیت منحصر به فرد خود در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین به راحتی می تواند از فاصله حدود 200 متری یک فرد را رصد نماید. با کمک این ابزار شما علاوه بر رصد افراد و اجسام در فواصل زیاد، قادر خواهید بود که موجود زنده را با کمک تشخیص گر حرارتی دستگاه مشخص نمایید. انواع مختلفی از دوربین‌های مدار بسته وجود دارد که برای استفاده در بیرون مناسب هستند اما تصویربرداری فوق العاده حساس این دوربین را منحصر به فرد می‌کند. بنابراین این سیستم ایده آل دوربین مدار بسته برای محل‌های تجاری است که نیاز به نظارت شبانه روزی دوربین مداربسته در یک محیط بیرونی با شرایط نوری متفاوت دارد.

فروش انواع رک دوربین مداربسته