دوربین مدار بسته مجهز ترین مرکز فروشگاه انواع دوربین مداربسته

کیفیت پایین تر نسبت به دوربین های دیجیتال ، هزینه ی بالای سیم کشی ،ارتباط بی سیم با کفیت پایین و نا امن. دوربین های مدار بسته ای با ابعاد کوچک که به دوربین های مخفی شهرت دارند. 1- فیبری، 2- پین هل ،3- نیمه صنعتی ،4- صنعتی ، 5- دید در شب ، 6- اسپید دام. شرکت تجهیزات شبکه ارغوان، با بیش از ده سال سابقه فعالیت در حوزه آیتی و شبکه، اقدام به راه اندازی مجله شبکه ارغوان کرده است تا بتواند خلاء محتوای آموزشی و مطالب مرتبط با شبکه به زبان فارسی را در توان خود جبران کند. این نوع دوربین ها از طریق دریافت اشعه مادون قرمز و گاها فرابنفش کار میکنند.

کاربرد دوربین های مداربسته ip آنجا نمود روشنی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز محسوب می شود. اینکه چگونه تصاویر با حداقل کابل ارتباطی و با بالاترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید. امروزه یکی از دغدغه های مردم، عدم تمایل به وجود هرگونه سیم ارتباطیست. به همین دلیل است که شرکت های جهان تمام تلاش خود را بر ارتباطات بیسیم متمرکز می کنند.

دوربین های آنالوگ

در واقع تنها نیاز است که در پشت دستگاه ضبط کننده شما یک خروجی LAN وجود داشته باشد که اکثر دوربین ها این مورد را دارند و بعد شما باید اپلیکیشن مرتبط با دوربین مورد نظرتان را روی گوشی خود نصب کرده و تصاویر را مشاهده نمایید. دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400MP – دارای لنز 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد IP67 – دارای منوی OSD چند زبانه – مجهز به خروجی HD و SD… دوربین های مداربسته بولت دوربین هایی استوانه ای هستند که دارای تنوع زیاد و ویژگی های گسترده هستند. مزیت این دوربین ها در مقایسه با دوربین های دام در این است که دوربین بولت از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است و در مناطق مختلفی از جمله روی سقف و دیوار قابل نصب است درحالی که دوربین دام با هدف پوشش فضاهای وسیع طراحی و تولید شده است. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که امروزه دوربین های تولید شده ترکیبی از موارد مختلف هستند و بهتر از قبل می توانند تمامی نیازهای کاربران را پوشش دهند.

پچ پنل فیبر نوری 24 پورت ریلی fc

از نظر مال جایگزینی یک هزینه قیمت دوربین مدار بسته که به عنوان یک نگهبان 24 ساعته عمل می کند بسیار منطقی تر از به کار گیری نیروی انسانی می باشد. در ادامه بعضی از دلایلی که افراد را به خرید دوربین مداربسته تشویق کرده است عنوان می کنیم. انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته وجود دارد که متناسب با موقعیت‌ها یا مکان‌های مختلف دارای عملکرد متفاوت هستند و انتخاب دوربین متناسب با نیاز شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای آشنائی با تفاوت انواع دوربین مداربسته از نظر نوع تکنولوژی، مزایا و معایب هر کدام و همچنین انتخاب بهترین نوع متناسب با محیط خود، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

روزنامه‌های اقتصادی یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱

بتدریج برخی از حرفه ها و مشاغل بخصوص آنهایی که بیشتر در معرض سرقت قرار داشتند نیز به دوربین مداربسته روی آوردند. در سال 1990 دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها تنها با قابلیت ” ضبط بعد از شناسایی حرکت” وارد بازار شدند که استفاده از دوربین مداربسته را در این کشور بسیار بیشتر کرد. تا قبل از آن، دستگاه های ضبط تصاویر تا حد زیادی از نظر میزان حجم ذخیره و قابلیت ها بسیار محدود بود. از نیمه دوم سال 1990 پلیس دوربین های زیادی را در سطح شهرها بخصوص مراکز عمومی ، مدارس و پروژه های ساختمانی نصب کرد.

  • آموزشگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جملهآموزش نصب دوربین مدار بستهمی باشد .
  • سیستم جمع آوری نور این نوع دوربین ها قالبا با افزایش سطح دیافراگم نور ورودی و استفاده از لنز محدب در دریچه ورودی نور بهینه سازی می‌شود.
  • امروزه یکی از کاربردهای دوربین مداربسته استفاده نامحسوس از دوربین‌های مخفی می‌باشد، که بسیار رواج پیدا کرده است.
  • این امر امکان دریافت اطلاعیه در مورد هر چیز خاصی که دوربین مداربسته شما ثبت می ‌کند – مانند حرکت در کسب‌ و کار شما در آدرس www .
  • اکثر دوربین های دام دارای قابلیت دید در شب هستند که این امر به واسطه LED های مادون قرمزی که در مجاورت لنز قرار دارد، حاصل می شود.
  • دی وی آر ها دستگاه های مخصوص ضبط و کنترل تصاویر دوربین های آنالوگ هستند.

انواع دوربین مداربسته با توجه به نیاز بازار و نوع کاربری طراحی و عرضه می شوند. عملکرد اصلی دوربین های مداربسته علاوه بر جلوگیری از جرم، حفظ امنیت و حریم افراد و اموال آن ها است. در این مقاله از اریا سی سی تی وی مجله شبکه ارغوان به بررسی انواع دوربین مداربسته و سیستم های نصب آن ها می پردازیم. در این مقاله یاد می گیریم کهچند نوع دوربین مداربسته داریم و اساسا چند مدل دوربین مداربسته در بازار موجود است.

محصولات تولیدی شرکت داهوا علاوه بر داشتن گواهینامه ISO 9001 سیستم ‌های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه ‌های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارد که این نشانی از کیفیت بالای این محصولات دارد. با توجه به برند و نوع دوربین، کیفیت تصویر، جنس بدنه و سنسورهای مختلف آن، دارای قیمت‌های مختلفی می‌باشد. در نتیجه به دلیل تنوع مختلف دوربین‌های مدار بسته قیمت آن‌ها ثابت و یکسان نمی‌باشد.