دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | arya-cctv

دوربین مداربسته برای انباری ها و پارکینگ هایکی از فضاهایی که در هنگام جانمایی دوربین مداربسته باید در نظر داشته باشید پوشش دهی فضای پارکینگ ها و انباری می باشد. دوربین مدار بسته برای راه رو ها، راه پله ها، آسانسورهااولویت بعدی برای پوشش دهی به وسیله دوربین مدار بسته راه های ارتباطی ساختمان از جمله راه پله ها و آسانسور و کریدور ها می باشد. البته در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه دوربین مداربسته حالت های هوشمند مثل تشخیص چهره نیز به این حالت ها اضافه شده است. زیرا هر چه مگاپیکسل دوربین مداربسته بالاتر رود مقدار فضای اشغال شده توسط دوربین بر روی هارد بیشتر است. و در صورت لزوم از کانال دوربین مدار بسته مورد نظر بر روی یک فلش مموری یک نسخه بکاپ تهیه نمایید. معمولا دوربین مداربسته بالت از طریق پایه دوربین نصب می شود که این پایه در دوربین دارای بازوهای حرکتی گوناگون می باشد.

  • راهروها و سالن های مجتمع به دلیل رفت و آمد و گاهاً ازدحام جمعیت مراجعه کنندگان از نقاط حساس یک اداره به شمار می آیند.
  • بسته به نوع ساخت و مدل دوربین مداربسته دام، کیفیت و وضوح تصویر نیز متفاوت است.
  • دوربین‌های امنیتی داخلی برای خانه یا محل کار طراحی شده‌اند و می‌توانند برای نظارت بر ورودی‌ها، مانند درها و پنجره‌ها، و همچنین برای نظارت عمومی مناطق نشیمن، راهروها، راه پله‌ها و زیرزمین‌ها استفاده شوند.
  • دوربین های آنالوگ برای استفاده نیاز به کابل کشی دارند اما دوربین های تحت شبکه برای استفاده به هیچ نوع کابل و سیمی نیاز ندارند و با استفاده از شبکه های وای فای کار می کنند.
  • شکل ظاهری دوربین مداربستهاز لحاظ ظاهری و ساختار فیزیکی می توان دوربین های امنیتی را به دو دسته کلی دوربین مدار بسته دامو دوربین مداربسته بالت تقسیم بندی کرد.

به عنوان مثال دوربین مداربسته‌ای که برای محیط بیرونی و صنعتی استفاده می‌شود با دوربینی که در محیط داخلی اتاق یک شرکت یا پارکینگ مسکونی قرار گرفته است، باید با هم فرق داشته باشند زیرا هر محیطی ابعاد و نوع دوربین خاصی را می‌طلبد. لذا پیشنهاد کیانام ارتباط این است که اگر نمی‌دانید چه دوربینی برای شما مناسب است حتما با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید. دوربین مدار بسته را به مانند تمام وسایل دیگر، به راحتی از طریق اینترنت میتوان خریداری کرد. باخرید آنلاین دوربین مداربسته از سایت های معتبر و مطمئن از ایمنی هر محیطی آرامش خاطر خواهید یافت. برای خرید دوربین مداربسته بدون واسطه می توانید از سراسر کشور در فروشگاه اینترنتی کارپیما اقدام به خرید نمایید. همچنین در این مورد باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر دستگاه دی وی آر DVR شما فقط از یک هارد پشتیبانی می کند این آینده نگری را مد نظر داشته باشید که شاید به سیستم دوربین مدار بسته فعلی یک یا چند دوربین اضافه شود.

دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مدار بسته این قابلیت را دارد تا امنیت محیط را به طور کامل برقرار کند و به شما کمک نماید حتی زمانی که در خانه و یا محل کار خود نیستید بر آن محیط احاطه کاملی داشته باشید. این موضوع ارزش بسیار زیادی دارد و باعث می شود تا افراد بتوانند با خیال راحت محیط را ترک کنند و دیگر نیاز نیست نگران بروز جرم و یا اتفاق ناگواری در آن محیط باشند. اما چگونگی انتخاب بهترین دوربین مدار بسته یکی از مهمترین مواردی است که تمامی افراد باید مد نظر قرار دهند. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد چگونگی انتخاب بهترین دوربین مدار بسته در اختیار شما قرار دهیم. یکی از پرتکرارترین سوالاتی که همواره پرسیده می شود در این باره است که دوربین مدار بسته چیست. در پاسخ به این سوال باید بگوییم دوربینی که با استفاده از کابل و یا بدون کابل در محیط مورد نظر نصب می شود می شود و قابلیت ضبط تصاویر متعدد از محیط را دارد.

دوربین مداربسته CVI داهوا مدل HAC-HFW1400CMP

آنها را برای برنامه های امنیتی که می خواهید سیم کشی های زیادی را نادیده بگیرید مناسب می بینید. کیفیت ساخت به اندازه کافی خوب است که شرایط آب و هوایی در فضای باز را تحمل کند. علاوه بر این، با اتصال سخت به دستگاه ضبط ، می توانید کاملاً به سیستم تکیه کنید. دوربین های امنیتی در فضای باز برای استفاده در خارج از خانه شما طراحی شده اند. متوجه خواهید شد که آنها در برابر آب و هوا مقاوم هستند تا در برابر باران، آفتاب، گرد و غبار و برف مقاومت کنند. علاوه بر این، این نوع دوربین‌ها معمولا وضوح بهتری دارند تا بتوانید جزئیات ویدیو را ببینید.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-HFW1200TP

کیفیت تصویر 1080N در واقع کیفیت تصویر کمتر از 2 مگاپیکسل و تقریباً 1.3 مگاپیکسل می باشد. معمولاً دستگاه DVR برای اینکه بتواند تصاویر با کیفیت بالا را ذخیره سازی نماید نیازمند سخت افزار قوی است و این دستگاه DVR یک دستگاه گران قیمت خواهد بود. لذا امروزه مجله خبری دوربین مداربسته آریا بسیاری از برندهای چینی برای اینکه قیمت تمام شده محصولات آنها کمتر باشد ، دستگاه های DVR خود را با رزولوشن 1080N ارائه می دهند. در هنگام خرید و نصب دوربین مدار بسته ، علاو بر دوربین و DVR/NVR یکسری تجهیزات دیگر لازم است که خریداری و نصب شود.

http://66toolkit.ir