دوربین مدار بسته فروش و خرید دوربین مداربسته با قیمت مناسب ایمن شبکه هوشمند

به دوربین های مدار بسته گفته می شود که از اشعه مادون قرمز برای تشخیص تصویر بهره میگیرند و از آنها برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می‌شود. Indoor همعنای محیط داخلی (مسقف) و Outdoor به معنای محیط بیرونی (فضای آزاد) است. دوربین‌هایی که در فضای خارجی یا Outdoor نصب می‌شوند، باید شرایط ویژه‌ای از جمله نوع بدنه و کاور آن (جهت جلوگیری از نفوذ گرد اریا سی سی تی وی و غبار، رطوبت و … به داخل دوربین) و قابلیت تنظیم نور مناسب در فضاهای مختلف را داشته باشند. لنز دوربین‌ مداربسته به سه دسته ثابت، متغیر تنظیم دستی و اتوماتیک دسته بندی می‌شود. اما در مدل‌های تنظیم دستی که با نام وریفوکال مشهور هستند، امکان تغییر زوم و فوکوس وجود دارد. همچنین در سری اتوماتیک، می‌توان به راحتی روی تصویر زوم اتومات انجام داد.

از دیگر بهترین مدل های دوربین مداربسته می توان به دوربین های چشم ماهی اشاره کرد که زاویه مربوط به دید این تجهیزات، بسیار گسترده بوده و از کاربرد بالایی برخوردار می باشد. این دوربین ها دارای زاویه دید 360 درجه هستند و میتوانند در کار چند دوربین را باهم انجام دهند. این مدل از دوربین ها به شکل گنبد بوده و می توانید به راحتی در زیر سقف مورد نصب قرار داد. از مهمترین کاربردهای مربوط به این دوربین مداربسته، می توان به استفاده در فروشگاه ها، منزل، اداره ها و مترو اشاره کرد. این دوربین ها قابلیت چرخش دارند و توسط اپراتور میتوان زاویه دید آنها را تغییر داد. دوربین مداربسته یکی از متداول‌ترین تجهیزات نظارتی است که انواع مختلفی دارد و بسته به اولولیت‌ها و نیازهای افراد در مکان‌های مسکونی و تجاری به کار گرفته می‌شود.

به جای استفاده از دستگاه ضبط dvr نیاز به استفاده از دستگاه NVR بوده و این دستگاه قادر به ایجاد ارتباط شبکه ای بوده و به صورت دیجیتال داده های موجود را ضبط می نماید. با توجه به کد گذاری که در دوربین های تحت شبکه انجام می شود امنیت تصاویر دریافتی توسط این دوربین ها بسیار بیشتر از دوربین های آنالوگ می باشد. به همین علت گفته می شود که در دوربین های آنالوگ از کابل هایی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند استفاده گردد.

دوربین های مداربسته باسیم نیاز به کابل کشی و سیم کشی های گسترده ای دارند که سیستم های دوربین مداربسته بی سیم تا حد زیادی شما را از این شلوغی های سیم ها و کابل های دوربین مداربسته سیمی راحت می کند . دوربین های بیسیم همچنین چون کابل کشی کمتری دارند ،خیلی راحت تر می توان برای آن ها فضا برای نصب انتخاب کرد .این دوربین ها در بیشتر موارد نیازی به نصاب ندارند . شما حتی خودتان میتوانید دوربین های بیسیم را به آسانی نصب و راه اندازی نمایید.

دوربین ها به طور استراتژیک در جای خود قرار می گیرند، بنابراین شما می توانید مناطق خاصی از خانه و شرکت که اهمیت بیشتری دارند را به این سیستم مجهز کنید. این دوربین‌ها برای اتصال به دستگاه دی وی ار نیازی به سیم و کابل ندارند و از طریق فناوری وای فای این کار را انجام می‌دهند. این نوع دوربین مدار بسته برای استفاده در یک محیط داخلی مناسب میباشد.

آشنایی با انواع دوربین های مداربسته

دستگاه NVR تصاویر را دریافت نموده و پس از فشرده سازی ذخیره می‌ کند. همچنین امکان اتصال روتر یا مودم به دستگاه NVR وجود داشته و به این وسیله می ‌توان تصاویر را بر روی بستر اینترنت یا شبکه داخلی ارسال نمود. لازم به ذکر است که استفاده از این دستگاه بهترین روش برای کنترل، مدیریت و ذخیره تصاویر ارسالی انواع دوربین مدار بسته IP می باشد. همان طور که گفته شد با توجه به بستر انتقال اطلاعات انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ ، سرعت انتقال و کیفیت تصاویر در این سیستم پایین است. علاوه بر آن با توجه به سرعت پایین، امکان استفاده از آن در مکان های شلوغ و زوم کردن وجود ندارد.

دوربین مداربسته HD بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-WL5

نصب اصولی دوربین مدار بسته و توجه به نکات قانونی و امنیتی اهمیت زیادی دارد. اگر بهترین دوربین مدار بسته موجود در بازار را خریداری کتید اما نصب آن درست انجام نشود نتیجه مطلوبی بدست نخواهید آورد. دوربین مداربسته دارای انواع گوناگونی همچون با سیم یا بی‌سیم، پروتکل ارتباطی شبکه آنالوگ، مقدار دید در شب، کیفیت تصویر، جنس بدنه، درجه حفاظت محیطی و غیره می‌باشد. کاربردهای نظارتی و امنیتی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد دوربین‌های مداربسته است و موجب جلوگیری از سرقت می‌شود.

انواع دوربین مداربسته بر اساس نحوه اتصال

این نویز باعث می‌شود رنگ پیکسل‌های تصویر ضبط شده کمی با رنگ تصویر محیط واقعی فرق کند و باعث می‌شود تصویر ضبط شده تار و کدر بنظر برسد. دوربین های پایه دار و یا دوربین بولت از متداول ترین انواع دوربین های مداربسته بشمار میرود. دوربین مداربسته می تواند از جرم جلوگیری کند به عنوان مدرک مورد استفاده قرار گیرد و بنابراین به عنوان یک نیروی اجرای قانون عمل می کند،با جلوگیری از سرقت می تواند هزینه ها را کاهش دهد، این می تواند برای ایمنی دیگران استفاده شود.

پوشش محل با دوربین های PTZ با کیفیت تصویر Full HD و قدرت بزرگ نمایی زیاد. با دوربین های مینی دام گنبدی سونی از دفاتر، کارخانه ها و اماکن عمومی نظارت و محافظت کنید. شما همراهان الرت ایران می توایند بعد از بررسی و انتخاب محصول مورد نظر آن را به سبد خود افزوده و پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز ارسال ، پرداخت خود را از طریق درگاه پرداخت وبسایت انجام دهید . ۱۰- تنها شرکتی هستیم که تمامی برندهای معتبر جهانی را فعالیت داریم و بعد از مشاوره نظر کارشناسی خودمان را ارائه میدهیم. اما در حالت موتورایز تنظیم زوایه دید و فوکوس دوربین، توسط سیستم نرم افزاری انجام می شود. گروه ما با تمام مشکلات در زمینه کیفیت و رقابت قیمتی با رقیب های معتبر توانسته جوابگوی نیازهای مشتریان محترم باشد.

  • علاوه بر این، در طول سال‌ها، قیمت دوربین‌های مدار بسته کاهش یافته است و تقریباً برای همه خانواده‌ها مقرون به صرفه‌تر شده است.
  • این دوربین در محیط های خرده فروشی بزرگ واقعاً محبوب است و به عنوان بهترین دوربین مدار بسته برای مکان های تجاری که دارای یک شی با ارزش خاص برای محافظت هستند در نظر گرفته می شود.
  • جهت دریافت پشتیبانی فنی تلفنی لازم است کد اشتراک خود را هنگام برقراری تماس وارد کنید.
  • نسل قبلی سیگیت اسکای سری ویدئو Seagate video میباشند که در حال حاضر در بازار با گارانتی شرکتی با قیمت مناسب تر در دسترس می باشد.
  • از جمله معروف ترین برند های تولید کننده دوربین های مدار بسته می توان به دوربین های هایک ویژن، دوربین های برند های لوک، دوربین های برند داهوا، دوربین های یونی ویو، دوربین های برند سونی، پاناسونیک، سامسونگ و … اشاره کرد.
  • از آن جمله می توان به یکی از آخرین پیشرفت های شبکه یعنی power ove ethernet یا به اختصار poe اشاره کرد که این قابلیت دوربین های آی پی را نیز شامل شده است.