دوربین مدار بسته فروش و خرید دوربین مداربسته با قیمت مناسب ایمن شبکه هوشمند

شما در کارپیما می توانید با هر قیمت پک اریا سی سی تی وی تهیه کنید . حتی اگر داخل فروشگاه موجود نداشتیم می توانید با ما تماس بگیرید تا بهترین محصول را به شما معرفی کنیم . دوربین های مداربسته مخفی می توانند در هر شکل و اندازه وجود داشته باشند.

رزولوشن و کیفیت دوربین مداربسته چیست؟

این دوربین‌ها با استفاده از فناوری اینفرارد یا مادون قرمز این کار را انجام می‌دهند. قیمت آنها از دوربین‌های شبانه‌روزی گران‌تر است و افرادی از آن استفاده می‌کنند که ضبط تصاویر در تاریکی شب برای امنیت محیط آنها مخصوصا محیط تجاری حیاتی باشد. تمام سیستم‌های مدار بسته به کابل‌کشی نیاز دارند، حتی آنهایی که دوربین آنها وایرلس (بی‌سیم) است. کابل‌ها تجهیزات مختلفی از جمله صفحه‌نمایش، رکوردر یا ضبط‌کننده، مودم‌ها و دوربین‌های سیمی را به هم متصل می‌کنند. مارک ها هایک ویژن، سامسونگ، سی پی پلاس و Tekno Electro Solution برای دوربین های مدار بسته بسیار قابل اطمینان هستند. برای مشاهده بهتر آنچه در داخل و اطراف محل اتفاق می افتد، بهتر است دوربین را با زاویه بالاتر ثابت کنید.

دوربین مدار بسته IP Camera

از نور پس زمینه و شعله ور شدن لنز خودداری کنید؛ نور پس زمینه هنگامی رخ می دهد که نوری بسیار روشن وجود داشته باشد و فیلم را خاموش و در نتیجه یک تصویر کاملا کم رنگ و تقریبا سفید ایجاد کند. این نوع از دوربین های حفاظتی طراحی نمادین دارند که بسیار قابل‌ رویت است. آن ‌ها استوانه ‌ای هستند و قادرند مسافت‌ های طولانی را مشاهده کنند.

  • اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید دوربین مداربسته باید در ذهن داشته باشید، کیفیت تصویر است.
  • انواع دوربین مدار بسته دام، بولت، صنعتی، پانوراما و …، از بخش های مختلفی تشکیل شده است.
  • امروزه اکثر قریب به اتفاق دوربین های مدار بسته خانگی اپلیکیشن موبایل دارند و بسیاری از آن‌ها برای انجام هرکاری به همین اپلیکیشن‌ها متکی هستند.
  • برای نصب دوربین‌های مدار بسته باید دقت کنید در جایگاهی قرار بگیرد که دید وسیعی از محیط برای شما داشته باشد.
  • دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ تامین می کنند .

یکی از بزرگترین امتیازهای این دوربین مداربسته این است که جهت و زاویه قرارگیری در کاور شیشه ای یا همان دید تصویری این دوربین مداربسته مشخص نیست. دستیابی به آمار دقیقی از میزان تردد مشتریان و همچنین کارکنان مراکز اداری، تجاری و … پهنای باند فقط در دستگاه های تحت شبکه کاربرد دارد نکته مهمی که در مورد پهنای باند لازم است بدانید، این است که این مفهوم فقط در دستگاه های NVR به کار گرفته می شود و مربوط به دوربین های تحت شبکه می باشد. در دستگاه دی وی آر با مفاهیمی همچون تعداد کانال و سری محصولات، تعداد دوربین مداربسته و وضوح تصویر سر و کار داریم. به عنوان نمونه؛ اگر در دستگاه DVR، 32 کانال موجود باشد، می توانید به آن دستگاه 32 عدد دوربین مداربسته متصل کرد.

دوربین تحت شبکه هوشمند شیائومی مدل MJSXJ03HL ا Xiaomi Mi Camera 2K Magnetic Mount MJSXJ03HL

و همچنین این سیم و داکت کشی باید از دکور فضای خانه یا محل کار یا …. که مدل های باسیم در دو نوع دوربین های AHD و iP در بازار فروخته می شوند. دوربین های مداربسته لامپی برای ذخیره تصاویر وفیلم ها از مموری بهره می برند . دوربین مداربسته پلاک خوان ، دوربین هایی هستند که دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند . هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد ، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید . یکی از دوربی نهای پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است .