دوربین مدار بسته فروش و خرید دوربین مداربسته با قیمت مناسب ایمن شبکه هوشمند

سپس سیستم های ضبط تصاویر اریا سی سی تی وی در برخی پایگاه های فضایی بزرگ جهت ضبط تصاویر پرتاب موشک بکار گرفته شد و خیلی سریع روی موشک ها نصب گردید تا جایی که تصاویر را همراه با صدا به زمین ارسال می کردند. برای محیط های اوتدور وسیع که مسطح و بدون مانع باشند اگر بخواهید از دوربین های معمولی استفاده کنید نیاز به تعداد زیادی دوربین مدار بسته و همچنین حجم زیادی از کابل و تجهیزات می‌باشد. از اینرو دوربین اسپید دام (دوربین گردان یا دوربین PTZ) برای چنین محیط هایی طراحی و تولید می گردند.

دوربین مداربسته 4 مگا پیکسل دید در شب رنگی 3 تایی با متعلقات

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است. تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند. سیستم های نظارت تصویری برای اینکه به بهترین نحو راه اندازی شده و مورد استفاده قرار بگیرند، علاوه بر دوربین مداربسته به لوازم جانبی دوربین نیازمندند.

  • همچنین شما میتوانید قبل از ثبت سفارشتان در محل دفتر شرکت نمونه کیفیت تمامی دوربین مدار بسته های شرکت را مشاهده نموده و از کیفیت محصولات اطمینان حاصل نمایید.
  • در دوربین هایی که از این نوع لنزها استفاده شده است، امکان زوم اوپتیکال (زوم به وسیله تغییر فاصله کانونی) وجود ندارد.
  • کارایی دوربین مدار بسته و نحوه کاربری و استفاده از آن ها از دیگر موارد مورد بررسی برای انتخاب دوربین می باشد که بین برند های برتر دوربین مداربسته رقابت بوجود آورده است.
  • جدای از این در صورت وقوع نیز می‌توان از تصاویر ضبط شده به عنوان مدرک در دادگاه استفاده کرد.

همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد. نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است. چشم انسان به طور طبیعی این توانایی را دارد که در منابع نوری مختلف با محیط خودش را تطابق داده و بالانس نور سفید را تنظیم نماید. اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند. این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود.

دستگاه داهوا DAHUA HCVR 5108 HS S3

برای نصب دوربین مداربسته در محوطه آزاد بهتر است یک کاور دوربین یا قاب محافظ تهیه کنیم و روی آن قرار دهیم. نصب دوربین مداربسته چه تاثیری در احساس امنیت دارد؟ بحث امنیت در زندگی مدرن بیش از پیش اهمیت یافته و ساختمان‌های امروزی مجهز به امکانات مدرنی هستند که شرایط را برای سرقت و جرایم این چنینی دشوار می‌کنند. اقداماتی مانند نصب دوربین مدار بسته در منزل، نصب دزدگیرها و آژیرهای خطر و قفل‌های ایمنی از جمله این موارد محسوب می‌شوند. یکی از مهم ترین موضوعات مورد نیاز برای ورود به شغل دوربین مداربسته همچنین خرید و نصب آن آشنایی با انواع دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهری است. این دوربین ها برای فضاهای خارجی طراحی شده اند و پوشش ضد آب آنها، دوربین مداربسته بولت را برای کارکرد در شرایطِ بدِ محیطی نیز فراهم می کند. به علاوه انواع بولت با استفاده از نور مادون قرمز قابلیت تصویربرداری در شرایط بد نوری و تاریکی را نیز دارند.

علاوه بر این، به دلیل تفاوت در قیمت دوربین‌های مدار بسته شما با هر بودجه مالی می‌توانید اقدام به خرید دوربین مدار بسته متناسب با نیاز خود فرمایید. دوربین های مداربسته از لحاظ ظاهری با همدیگر متفاوت هستند که نسبت به شرایط و نیاز کاربر مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع دوربین یکی از کلیدی ترین لوازمی است که می‌توانید برای امنیت محیط کار یا منزل خود از آن استفاده کنید. وجود این دوربین‌ها در کنار نصب دزدگیر در مغازه‌ها، مراکز کسب و مراکز اداری یا صنعتی هم می‌تواند امنیت بیشتری هم برای کارکنان و هم مراجعه‌کنندگان فراهم کند.

کیفیت تصویر در هر یک از این دوربین ها به صورت جداگانه تعریف می شود. در دوربین مدار بسته آنالوگ، رزولوشن تصویر با پارامتر “TV Line” بیان می شود. در دوربین مدار بسته دیجیتال، از پیکسل های تصویری دیجیتال برای بیان کیفیت تصویر استفاده می شود. اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین حالت به پیشنهاد کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است. اینکه کیفیت تصویر HD یا full hd باشد روی قیمت تاثیر می گذارد.از دیگر قابلیت هایی که روی قیمت تاثیر می گذارد کوچک و مخفی بودن دوربین هاست. اگر شما نیاز به دوربین مداربسته کوچک یا مخفی دارید باید پول بیشتری هزینه کنید .