دوربین مدار بسته فروش دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته

با این حال به دلیل مشابهت بستر انتقال تصاویر آن با انواع دوربین مدار بسته آنالوگ ، در این دسته بندی قرار می گیرد. با این حال امکان انتقال تصاویر در مسافت زیاد از طریق این سیستم وجود ندارد. به طور کلی انواع دوربین مداربسته را از نظر سیستم تکنولوژی ساخت به انواع دوربین های آنالوگ (با کیفیت کم) و توربو اچ دی (با سیگنال آنالوگ و کیفیت بالا) و دوربین های تحت شبکه (با سیگنال دیجیتال) تقسیم می کنند.

شما در دوربین‌های Varifocal می‌توانید طول و زاویه کانونی را تغییر داده و روی منظره مورد نظر زوم کنید. این دوربین‌ها برای نظارت روی نقاط کور موجود در یک اتاق، یعنی نقاطی که توسط دیگر دوربین‌های ثابت پوشش داده نمی شوند، طراحی شده‌اند. دوربین های مداربسته تحت شبکه از قیمت بسیار زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ و توربو اچ دی بهره می برد.

  • در این متن قصد داریم شما را با انواع دوربین های مداربسته به صورت کلی آشنا سازیم.
  • ارتباط بین چند دستگاه بدون نیاز به سیم نیز از دیگر ویژگی های این پکیج است.
  • امروزه دوربین مداربسته دام داهوا و دوربین مداربسته دام هایک ویژن جزو پرفروش ترین دوربین های دام موجود در بازار محسوب می شوند.
  • دوربین های مخفی بیسیم اندازه ای کوچک دارند تا شما آن را در هرجایی قرار دهید .

با مراجعه به لینک هر محصول، می‌توانید مشخصات و نقد و بررسی کامل این محصولات را به راحتی مشاهده کنید. ضمناً امکان مقایسه محصولات با یکدیگر نیز در وب‌سایت ایده آل گستر وجود دارد. به این صورت که در تاریکی و نور کم، تصاویر شفاف و واضحی را فراهم می‌کنند. حتی در مواقعی که نور زیاد به لنز برخورد می‌کند، دوربین با استفاده از تنظیم نور دریافتی، سوژه مورد نظر را به طور شفاف نمایش می‌دهد. در این مواقع باید انتظار این را داشته باشیم که سوژه را به طور واضح نبینیم. بدنه این دوربین ها از فلز یا پلاستیک ساخته می شود که طبیعتا نوع فلزی آن مقاومت بیشتری دارد و ممکن است برای فضاهای باز بیرونی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

موارد استفاده از دوربین های نظارتی

قیمت دوربین مداربسته برند هایک ویژن نیز با توجه به امکانات و کیفیت که در اختیار کاربر قرار می دهد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. دوربین مداربسته تحت شبکه IP یکی از بهترین انواع دوربین های مدار بسته است که به واسطه کیفیت تصویر بی نظیری که ارائه می دهد محبوبیت بالایی نزد کاربران پیدا کرده اند. در بین این دوربین ها می توانید مواردی با کیفیت 1 مگاپیکسل تا 12 مگاپیکسل 4K مشاهده کنید. برای انتخاب بهترین نوع دوربین مداربسته برای منازل مسکونی، مجتمع های آپارتمانی و یا شرکت ها و کارخانجات، باید توجه داشته باشیم که از نصب دوربین مدار بسته چه انتظاری داریم زیرا هر کدام کارایی خاصی برای محیط‌های باز یا بسته دارند. برای آشنایی با ، برای خرید مطمئن تر دوربین های امنیتی، arya-cctv.ir را به شما معرفی می‌کنیم. اکنون با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن و به ثمر رساندن حدود 2500 پروژه موفق، مفتخریم که با اولویت قرار دادن رضایت مشتری، همواره با‌کیفیت‌ترین کالاها را تقدیم شما کرده‌ایم.

با این حال، دوربین مداربسته پایه دار در فضای باز همچنان می‌توانند با قرار دادن آن‌ها دور از دسترس متجاوزان یا پوشاندن آنها با محفظه اضافی در برابر تخریب محافظت شوند. CMOS از آنجا که روی این تکنولوژی کار زیادی صورت گرفته و تولید آن در حجم انبوه می باشد ، ساخت چیپ های CMOS نسبت به CCD ارزانتر در می آید . دیگر مزیت این سنسورها نسبت به CCD اینست که توان مصرفی آنها پایینتر می باشد .

این دسته معمولا برای محیط هایی استفاده می‌شود که قرار است فاصله طولانی تحت پوشش باشد که به شکل استوانه‌‌ ای و مخروطی است. عموما از این نوع دوربین‌ها بیشتر در محیط هایی استفاده می‌شود که امنیت خیلی ضروری و مهم است، مثل بانک ها و مراکز مهم دولتی. مثلا دوربین تحت شبکه گنبدی که پوشش ویدیویی ۳۶۰ درجه ای را از یک دوربین با یک آدرس IP اختصاصی ارائه می دهد. نکته قابل توجه در مورد دوربین های آنالوگ کیفیت پایین آنها است همچنین سیگنال آنالوگ ارسالی از دوربین مستعد تاثیر پذیرفتن از نویزهای محیط می باشد که یکی از معایب دوربین های آنالوگ محسوب می شود. کیفیت بالای دیجیتال ، امکان استفاده بهینه از کابل های ارتباطی ،امکان ارتباط بی سیم با امنیت و کیفیت فوق الاده . دوربین های بی سیم آی پی تحت شبکه ارتباط امن و عالی نسبت به دوربین های بی سیم آنالوگ را دارا هستنند.

دوربین دید در شب مداربسته روی آینه مدل MAK