دوربین مدار بسته خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته با قیمت ارزان فرابین دوربین | arya-cctv

به این معنا که تمامی تجهیزات مورد استفاده در این دو سیستم مداربسته با هم متفاوت است. دوربین های مداربسته آنالوگ عموما دارای کیفیت تصویر ضعیفی هستند و برای کاربری های بسیار اولیه مناسب هستند. دوربین های مداربسته شبکه از کیفیت و قابلیت های به مراتب بالاتری نسبت به سیستم آنالوگ برخوردارند.

دوربین کوچک شارژی Tuya smart s2

در شبکه های بی سیم، برای فواصل کم تا سطح صد متر شما می توانید از شبکه های بی سیم وای فای (wi-fi) استفاده کنید. همانطور که گفته شد دیدن تصاویر دوربین های شما بر روی هر وسیله به جز دستگاه ضبط تصاویر انتقال تصویر محسوب می شود. از طریق ایجاد یک شبکه داخلی بین تجهیزات و دستگاه ضبط شما خواهید توانست یک انتقال تصویر بدون اینترنت را ایجاد کنید. نصب مجله خبری دوربین مداربسته آریا به صورت مخفیانه جرم است و باید از آن اجتباب شود. تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود. اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود.

  • کیفیت این نوع دوربین های مداربسته همانطور که از نامشان پیداست از امواج انالوگ طبعیت می کنند و لازم به ذکر است که امواج دوربین های مداربسته آنالوگ همواره در معرض نویز قرار دارد.
  • سیستم های نظارت تصویری برای اینکه به بهترین نحو راه اندازی شده و مورد استفاده قرار بگیرند، علاوه بر دوربین مداربسته به لوازم جانبی دوربین نیازمندند.
  • اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IP برای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات استفاده می‌کرد.
  • دوربین مداربسته بولت ضد آبدوربین Bullet به راحتی نصب می شود و نیازی به باز کردن دوربین در هنگام نصب آن نیست.
  • این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد.
  • این تکنولوژی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد.

با دوربین های IP PoE، سیم CAT5e یا CAT6 از نوع CCA را می توان برای سیم های تا 150 فوت استفاده کرد. دوربین‌های HDCVI – در رزولوشن‌های حداکثر 4K موجود هستند و کنترل‌های ویدئو/صوت/PTZ را با استفاده از فناوری سیگنال HDCVI که با همه DVR‌ها سازگار است، از طریق کابل کواکسی انتقال می‌دهند. دوربین های زوم موتوری – لنز را می توان به صورت الکترونیکی از ضبط، نرم افزار رایانه یا برنامه تلفن کنترل کرد.

دوربین مداربسته داهوا B2A21P

برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و . اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند. از نظر نوع سیگنال دوربین و نحوه ثبت تصاویر دوربین‌ها در دو دسته اصلی آنالوگ و تحت شبکه یا دیجیتال قرار می‌گیرند. همچنین از نظر ظاهری می‌توان دوربین‌های مداربسته را در دسته‌های دام، اسپیددام، دوربین‌های صنعتی و … دسته بندی کرد. در این مقاله از مجله ماد طلایی قصد داریم تا شما را با انواع دوربین مداربسته بر اساس تکنولوژی و کاربرد آنها آشنا کنیم.

در دو سال اخیر در زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز فعالیت داشته است. می توان گفت هایک ویژن تنها برندی در ایران است که به صورت مشترک در پروژه ها کوچک (خانه ها، واحد های اداری و تجاری کوچک و …) و پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و …) مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن و مشاوره خرید دوربین مدار بسته رایگان تماس بگیرید. مورد بعدی که بر قیمت دوربین مداربسته اثر می گذارد به این شرح است که عموماً دوربین‌های مداربسته با دو نوع تکنولوژی آنالوگ و دیجیتال عرضه می‌شوند. نوع آنالوگ از قدیمی‌ترین انواع دوربین مداربسته است که با و سیم‌کشی به یک دستگاه ضبط‌کننده ویدئویی متصل می‌شود.

http://66toolkit.ir