دوربین مدار بسته ارزان قیمت دوربین مداربسته چیست و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته خانگی

برای مثال، در موزه می‌توان این دوربین را طوری تنظیم کرد که درصورت تشخیص یک حرکت، روی نقطه ورود و خروج خاصی متمرکز شود. این دوربین می‌تواند مساحت بسیار بیشتری را پوشش دهد و همان کاری را انجام دهد که چندین دوربین استاتیک با هم انجام می‌دهند. بنابراین افراد می‌توانند به‌راحتی آن را مشاهده کنند و شاید حتی بی‌خیال ارتکاب جرم شوند.

دوربین های پلاپ خوان معمولا برای پارکنگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ ) نصب می شوند . دوربین های اتاق کودک ، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید ، طراحی و ساخته شده اند . دوربین های کودک دارای قابلیت مکالمه دو طرفه ، پخش لالایی یا داستان ، دید در شب ، دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند . برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد .

در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است. ضمن اینکه لنز بکار برده شده در این دوربین لنز ثابت است و قابلیت تعویض ندارد. علاوه بر نصب آسان و بدون نیاز به کابل کشی، این دوربین های مداربسته از امکاناتی نظیر دید در شب و انتقال صدای دو طرفه نیز برخوردارند. دوربین بیبی کم یا پرستار کودک برای مکان هایی مانند اتاق خواب یا دفتر کار که به تعداد دوربین کمی نیاز دارند مناسب است. دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند. قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم.

عیادت نمایندگان آیت الله اعرافی از طلبه مدافع امنیت

این کار در سال 1903 در آزمایشگاه ادیسون طراحی و اجرا شد و این کار آغازگر تصویر متحرک بود. در سال 1817 با کشف عنصر سلنیوم و فتوالکتریک توسط شیمیدان سوئدی جانز برزلیوس بر این باور رسیده اند که سلنیوم وقتی در معرض نور قرار می گیرد، جریان الکتریکی بستگی به شدت نور دارد. در سال 1875 کری، یک مخترع آمریکایی اولین تلویزیون ساده را ساخت که شاید بتوان آن را اولین جرقه در شکل گیری زیر ساخت دوربین مداربسته آنالوگ ، دانست. اولین نسل از سیستم های مدار بسته آنالوگ به کمک نوارهای ویدیویی یا کاست‌های ویدیویی صورت می‌پذیرفت. نسل بعدی دوربین مداربسته آنالوگ از دستگاه ذخیره ساز دیجیتالی بهره می‌گرفت که آن را با نام DVR می شناسید. با وجود تعداد بی‌شماری از سیستم‌های دوربین مداربسته در بازاردر کنار دوربین مداربسته آنالوگ، تصمیم‌گیری در مورد این‌که کدام راهکار برای امن سازی سیستم نظارتی بهتر است، تقریباً غیرممکن است.

اظهارات بی‌شرمانه یک سارق حرفه‌ای در مقابل دوربین! + فیلم

انواع دوربین مدار بسته دام، بولت، صنعتی، پانوراما و …، از بخش های مختلفی تشکیل شده است. به طوری که شما می توانید در هرجایی که مدنظر دارید دوربین را نصب کرده و با خیالی آسوده به رختخواب بروید. اما مهم تر از همه این است که دوربین مداربسته را از چه فروشگاهی و با چه قیمت و برندی تهیه کنید؟ با ما همراه شوید تا به تمامی این سوالات پاسخ دهیم. کیفیت تصویر این دوربین مداربسته تحت شبکه بسیار بالاست و جنس بسیار مطلوبی است. واضحترین عکس‌ها فایده ای ندارند اگر بتوان تغذیه دوربین را با قطع کردن کابل قطع کرد. شما دوربین هایی می خواهید که می توانند فیلم ضبط شده را به صورت بی سیم بدون کاهش کیفیت آن ارسال کنند.

بانک ها از دیگر اماکنی هستند که استفاده از دوربین های مدار بسته و ضبط کننده ویدئویی برای آنها ضروری به حساب می آید و در حقیقت بهترین راه حل امنیتی برای این کاربری همین نصب دوربین مداربسته است. از آنجایی که آمار سرقت در باجه های خودپرداز بسیار بالاست، وجود دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره کمک شایانی به کاهش جرایم می کند. دوربین مداربسته های تحت شبکه اسپید دام هم دارای تکنولوژی WDR هستند که در پروژه هایی که منبع نور از پشت تصویر مورد نظر می تابد، خللی در تصویر برداری این دوربین مداربسته ایجاد نکند. پروسه تجمیع بین سیستم دوربینهای مداربسته تحت شبکه و VMS ها زمانبر و هزینه بر خواهد بود. در بخشی از بازار جزیره ای، مثل بازار سیستمهای نظارت تصویری با وجود صدها شرکت مشغول به کار، تمرکز منطقه ای برای کسب یک اشتراک اشتباه بنظر می آید.

تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های HD کاملاً واضح و متمایز هستند و به شما اجازه می‌دهند تا کوچکترین جزئیات را تشخیص دهید. علاوه بر این، می‌توانید دوربین‌های زاویه باز (Wide-Angle) را در نظر بگیرید. این دوربین‌ها مساحت بیشتری را پوشش می‌دهند و افراد را برای استفاده از چند دوربین بی‌نیاز می‌کنند.

این دوربین ها گرمای محیط، اجسام و افراد را تشخیص داده و هر دما را با یک رنگ نشان می دهند. این دوربین ها علاوه بر کارایی معمول برای امورات جنایی، شناسایی مجرمان و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. این رزولوشن بالای دوربین، امکان شناسایی چهره و پلاک خودروها را در برخی موارد نیز فراهم می کند که بسیار کاربردی است. کاربردهايی از قبيل کاربردهای پليسی ، نظامی، فضايی ،صنعتی ، کنترل ترافيک ، ارتباطات ويديويی، و نظارت نامحسوس و … کاربرد فراوانی دارند که در ادامه به ان اشاره شده است.

بسیاری از مشاغل در حال سرمایه گذاری در سیستم های امنیتی دوربین مداربسته درجه تجاری برای محل خود هستند. اینها نسبت به دوربین های مدار بسته استاندارد یا حتی سیستم های هوشمند پیشرفته تر هستند زیرا از هوش مصنوعی و فناوری تجزیه و تحلیل استفاده می کنند. با این حال، بسیاری از گرایش‌های دیگر وجود دارد که ممکن است در مورد سیستم‌های امنیتی تجاری از دست داده باشید، و ممکن است حتی هوشمندتر از آنچه در ابتدا فکر می‌کردید باشند. نصب میکروفن در دوربین مداربسته کار تقریبا ساده ای می باشد و با کمی تمرین و دقت می توان در آن مهارت پیدا کرد.

  • به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند.
  • به جرات می‌توان گفت اولین عامل مؤثر بر قیمت دوربین مدار بسته، برند آن می‌باشد.
  • دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1500THP-I8 – دارای سنسور 1/2.7 اینچیCMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل – مجهز به بدنه پلاستیکی با…

این نوع از دوربین ها که به دوربین های تحت شبکه یا IP معروف هستند در یک شبکه محلی کار کرده و امکان مشاهده تصاویر به صورت آنلاین با استفاده از یک شناسه مخصوص برای کاربران وجود خواهد داشت. ساختار دوربین مدار بسته دیجیتال به این صورت است که از یک دستگاه NVR و دوربین های IP تشکیل شده است و همچنین نیاز به تعدادی arya-cctv.ir کابل اترنت مخصوص نیز می باشد. با وجود تنوع بالا و وجود طیف گستره ای دوربین های مدار بسته در بازار، ممکن است در هنگام انتخاب دوربین مدار بسته مناسب ساختمان خود دچار مشکل شوید. به همین دلیل نیاز است تا در رابطه با انواع دوربین های مدار بسته و ویژگی هایی که هر یک دارند اطلاعات مفیدی را کسب نمایید.

تماس با کارشناسان ما