دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان | arya-cctv

به لطف براکت 3 محوره در اکثر دوربین های امنیتی گلوله، تنظیم دستی جهت دوربین پس از نصب آسان است. قابلیت تطبیق دید آن را برای استفاده در فضای باز و مشاهده در فواصل طولانی ایده آل می کند. در مقایسه با دوربین‌های گنبدی، دوربین‌های گلوله با زوم اپتیکال و دید در شب بالاتر در دسترس هستند. مقایسه لنز ثابت و متغیر دوربین مداربستهدوربین های مداربسته لنز ثابت نمی توانند زوم اپتیکال انجام دهند زیرا لنز قابل جابجایی نیست. دوربین های مداربسته دارای زوم اپتیکال معمولا به عنوان دوربین های وریفوکال شناخته می شوند.

  • پیش از شروع باید اعلام نماییم که نصب دوربین مدار بسته مخفی از نظر اخلاقی صحیح نیست و بهتر است در اماکنی که دوربین مدار بسته نصب میگردد بر چسبی با متن ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است” نصب گردد تا افراد در جریان ضبط تصویرشان قرار گیرند.
  • فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند.
  • همچنین با توجه به اسمی که برای ان گذاشتند، از آن ها بیشتر در صنعت استفاده می کنند.
  • Chu در این باره توصیه کرد از پاورها و منبع تغذیه ای با جریان الکتریکی 3 آمپر استفاده کنید تا مطمئن باشید می تواند توان الکتریکی کافی برای هارددیسکها را نیز تامین نماید.
  • این دوربین طرفداران خاص خود را دارد و به خاطر شکل ظاهری متفاوتی که دارد جزو محصولات پرفروش برخی از شرکت های تولیدکننده دوربین محسوب می شود.

اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع نصب دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد. دسته بندی دوربین های مدار بسته براساس آپشن های موجود نوع دیگری از تقسیم بندی است. مانند میکروفن و قابلیت ضبط صدا در دوربین که می توانید دوربین ها را به دو گروه عمده با قابلیت ضبط صدا و بدون این قابلیت تقسیم بندی کنید. همچنین پشتیبانی دوربین از کارت حافظه , Wifi و قابلیت هایی مانند ضد نور بودن، WDR، HLC، تشخیص چهره، قابلیت پلاک خوان، ضد نفوذ و یا خرابکاری و… می تواند مورد نظر باشد.

دوربین مداربسته داهوا B2A21P

این دوربین‌ها کاملاً قابل مشاهده هستند و به دلیل عامل بازدارندگی از بهترین نوع دوربین‌ها به شمار می‌آیند. عامل مهم دیگری که هنگام خرید لازم است مدنظر قرار دهید، این است که آیا شرکت مورد نظر شما برای محصولات خود ضمانت و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد یا خیر. هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید.

دوربین مدار بسته آی پی4 مگاپیکسل TVT IP-Cam

همچنین در پک های مختلف می توانید برای مقرون بصرفه بودن و اقتصادی بودن این پکیج ها را تهیه کنید . انتظار داشته باشید هر چند وقت یکبار دوربین خود را تمیز کنید تا از انسداد عنکبوت ها، پروانه ها یا مگس ها جلوگیری کنید. استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد دارد.

تجهیزات و متعلقات دوربین مداربسته

با تنظیم میزان حساسیت می­توان هشدارهای بی­موردی را کاهش داد که نتیجه ورود اجسام کوچک و غیرضروری هستند. منظور از این زمان(واحد ثانیه) زمانی است که پس از ورود جسم به محدوده باید سپری شود تا هشدار فعال گردد. مجله خبری دوربین مداربسته آریا HLC یا همان Higher Learning Commission تکنولوژی فیلتر نور زیاد است. تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است.

http://66toolkit.ir