دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان | arya-cctv

در غیر این صورت، استفاده مجدد از کابل های کواکسی موجود و استفاده از دوربین های امنیتی HD خود را به کواکس توصیه می کنیم. برای دیدن دورتر از آنچه که توسط زوم دیجیتال ارائه می شود، به دوربینی نیاز دارید که دارای لنز زوم اپتیکال مجله خبری دوربین مداربسته آریا باشد. علاوه بر رزولوشن، میزان دید دوربین، توسط لنز و میزان دید در شب توسط مادون قرمز تعیین می‌شود. این مورد می‌تواند امکان دسترسی به تصاویر را برای هر کسی که در محدوده فرکانس امواج آنالوگ قرار دارد، فراهم کند.

  • یکی از ویژگی‌هایی که دوربین تحت شبکه را متمایز می‌کند، استفاده از قابلیت PoE است.
  • شرکت صنایع الکترونیک سیماران در سال 1350 تاسیس شد و پس از دریافت پروانه تولید از وزارت صنایع اقدام به تولید محصولات الکترونیکی نمود ، مدتی بعد شرکت سیماران با اخذ نمایندگی چندین برند مختلف از کشورهای اروپایی و آسیایی فعالیت خود را گسترش داد.
  • در ادامه با چند برند معتبر و با کیفیت عالی و قیمت مناسب شما را آشنا می کنیم.
  • برای مناطق مهمی که مستعد حرکت سریع هستند، فیلمبرداری 30 فریم در ثانیه را پیشنهاد می کنیم.

این دوربین ها، همان طور که از نامشان پیدا است، قابلیت چرخیدن دارند. این قابلیت، توجه بسیاری از خریداران دوربین مَداربسته را به خود جلب کرده است. فروشگاه ها، موزه ها، فرودگاه ها و بسیاری از اماکن بزرگ، اکثرا از این نوع دوربین ها استفاده می کنند.دوربینِ مداربسته اسپیددام یا گردان، این قابلیت را هم دارد که از طریق اپراتور قابل دسترسی باشد. در ادامه به معرفی و توضیحات کلی از انواع دوربین های مداربَسته خواهیم پرداخت تا اطلاعات شما کاربران گرامی را تکمیل نماییم و در خرید دوربین به شما کمک نماییم. دوربین های مداربسته علاوه بر اینکه به انواع مختلفی تبدیل می شوند و هر کدام قابلیت های خاص خودشان را دارند، به چهار جزء تبدیل می شوند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود. اگر با وجود تنوع دوربین های مداربسته در بازار می خواهید به راحتی انتخاب و خرید کنید این مطلب را بخوانید. در این مقاله سعی داریم دوربین ها را از لحاظ ظاهر، کیفیت، لنز و… دسته بندی کنیم.

تجهیزات و متعلقات دوربین مداربسته

چرا که در این صورت می‌تواند رضایت‌مندی کامل مشتریان خود را کسب کند. دوربین مداربسته در دنیای امروزی، از اهمیت خاصی برخوردار شده است و تا حدودی خیال انسان ها را در مقابله با دزدی ها راحت کرده است. دوربین های مداربسته تولید شده توسط برند DMS می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید مطمئن و با کیفیت باشد.این برند، یکی از معتبر ترین و باکیفیت ترین برند ها، در زمینه تولید و پخش قطعات دوربین مداربسته می باشد. برای دسترسی و کنترل دوربین های اسپید دام می توان از یک کامپیوتر استفاده کرد و با نرم افزار جانبی تمامی امکانات دوربین را به کار گرفت. همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد. دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود.

پکیج سه دوربین مداربسته ip کیفیت 4k رنگی

چرا که از این طریق می‌توانید با کمترین هزینه ممکن، باکیفیت‌ترین دوربین مداربسته را تهیه نمایید. دلیل استفاده از کابل‌های با فیت با دوربین‌های مداربسته آنالوگ همین است. سیستم‌های مداربسته آنالوگ از دستگاه‌هایی با عنوان DVR برای کنترل و ضبط تصاویر و صداها استفاده می‌شود. همچنین با استفاده از DVR می‌توان ارتباط دیجیتال را با شبکه برقرار کرد.

http://66toolkit.ir