دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان | arya-cctv

دیجی ویرا یک فروشگاه اینترنتی با بیش از 10 سال سابقه کاری حرفه ای در زمینه های کاری دوربین مدار بسته ،دزدگیر اماکن ،تجهیزات شبکه ، تلفن سانترال فعالیت دارد که دارای تیم نصاب حرفه ای و مجرب در زمینه کاری خود می باشد. قبل از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود کنید ابتدا لازم است تا دمای مکان مورد نظر را در زمستان بررسی کنید. زیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند.

  • در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند.
  • دوربین بولت به دو نوع دوربین بولت تحت شبکه و دوربین بولت آنالوگ تقسیم می شود.
  • از جمله پرفروش‌ترین انواع دوربین‌های آی‌پی می‌توان به دوربین‌های دام اشاره کرد.
  • در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد.
  • اولین دسته، دوربین‌ مدار بسته آنالوگ است و دسته دوم، دوربین مدار بسته تحت شبکه نام دارد.
  • بطور مثال در متروها از دوربین های مداربسته برای کنترل درب های ورود و خروج مسافران به منظور اطمینان از اینکه مسافر از در عبور کرده است و یا موارد مشابه آن در اتوبوس ها و یا قطارهای داخل شهری استفاده می شود.

با کابل کواکسیال مسی کامل RG59U، دوربین‌های HDCVI می‌توانند به مسافت‌هایی تا 1600 فوت برسند، و با کابل کامل مسی CAT5e یا CAT6 دوربین‌های IP را می‌توان تا 328 فوت قبل از نیاز به توسعه‌دهنده PoE اجرا کرد. محصولات تجهیزات شبکه، حفاظتی و امنیتی موردنیاز خود را به صورت آنلاین از هامین خریداری نمایید. نوع شکل ظاهری آن، توانایی تغییر فاصله کانونی لنزها و نوع دیافراگم و همچنین بر اساس بستر ارسال تصاویر آن دسته‌بندی می‌شوند.

دوربین داهوا DH HAC B2A41P

در 90 درصد مواقع، زمانی که دوربینی که به تازگی نصب شده به درستی کار نمی کند، پایانه های کابل ضعیف مقصر هستند. صرف نظر از اینکه از کابل کواکسیال یا شبکه استفاده می کنید، مهم است که بدانید همه سیم ها برابر نیستند. به راحتی می توان کابل ارزان قیمت را از هر نوع پیدا کرد و تفاوت بین آن و سیم هزینه بالاتر را درک نکرد. هنگامی که دوربین به حالت دید در شب تغییر می کند، تابش خیره کننده ایجاد می کند. اگر سیم CAT5e یا CAT6 در ساختمان خود دارید، دوربین های IP انتخاب معقولی هستند.

دستگاه k68

شما با استفاده از دوربین های مداربسته می توانید در هر کجای دنیا که باشید از اشخاص و یا اشیا باارزش خود حفاظت کنید تا دست سارقان نیوفتند . شما می توانید با دوربین های مدار بسته در هرجای دنیا کارخانه ، خانه ، فروشگاه و هر کجا را زیر نظر بگیرید . دوربین های مداربسته در اشکال و انواع مختلفی تولید شده اند که هر کدام ویژگی های خاصی را در بر دارند و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از اینها را در سایت دیجی ویرا انتخاب و خریداری بفرمایید . هر مجله خبری دوربین مداربسته آریا مجموعا دارای یک سری ویژگی ها یا شرایط کار است که معمولا در بخش مشخصات یا کاتالوگ دستگاه به آن اشاره می شود که دمای مناسب برای بهترین عملکرد دوربین نیز در آن ذکر شده است. دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است. برخی از دوربین های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند.

دوربین چرخشی خورشیدی 5 مگاپیکسل سیم کارتی

از آنجایی که پهنای باند زیادی از طریق کابل کشی شبکه در دسترس است، دوربین های IP می توانند رزولوشن های بالاتر از 4K را پشتیبانی کنند و از دوربین های امنیتی HD پیشی بگیرند. اکثر دوربین های مداربسته از دید در شب هوشمند استفاده می‌کنند تا شدت نور مادون قرمز که از دوربین ساطع می‌شود زمانی که یک شی در فوکوس از نزدیک است را کاهش دهند. این کار برای به حداقل رساندن نوردهی بیش از حد در جایی که جسم در نتیجه نور بیش از حد مادون قرمز کاملاً سفید به نظر می رسد انجام می شود. تصویر زیر نمونه ای از عملکرد هوشمند IR روی دوربینی با دید در شب مادون قرمز 300 فوت است. در حالی که کامیون تنها 30 فوت از دوربین فاصله دارد، ویژگی IR هوشمند شدت IR را کاهش می دهد تا از “تابش خیره کننده IR” در اشیاء نزدیک به دوربین جلوگیری کند.

http://66toolkit.ir