دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان | arya-cctv

توجه داشته باشید که خرید دوربین مداربسته آنالوگ و استفاده از آن به‌شدت امکان ربوده شدن اطلاعات شما را افزایش می‌دهد، این در حالی است که انتقال داده‌ها از طریق دوربین‌های آی‌پی بسیار امن است. همچنین برای نصب دوربین‌های آنالوگ به کابل‌کشی‌های زیادی نیاز خواهد بود. شما می‌توانید تمام تجهیزات را به‌صورت جدا خریداری کنید، اما خرید پک آماده و کامل دوربین مداربسته که شامل تمام تجهیزات مورد نیاز می‌باشد، ارزان تر و آسان تر است. سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد. پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید.

  • در گذشته رزولوشن دوربین مداربسته را با واحدی به نام تی وی لاین می شناختند که بعد از ورود تکنولوژی های جدید و تغییر نیاز مصرف کنندگان، رزولوشن ها با واحدی به نام مگا پیکسل شناخته می شوند.
  • این برق رسانی به این دوربین ها از طریق مبدل PoE از بستر کابل شبکه انجام می شود و نیازی به سیم کشی برق نخواهد بود که این امر منجر به کاهش هزینه های جانبی شما خواهد شد.
  • تحت نظارت قرار دادن تصادفات توسط دوربین های مداربسته از حداقل کاربردهای دوربین مداربسته در کنترل وسایل نقلیه و شناسایی جرایم رانندگی می باشد.
  • این نوع دوربین قیمت بالاتری نسبت به دوربین‌های مداربسته تحت شبکه دیگر دارد.

فروشگاه اینترنتی دوربین فرزاد با بیش از 5 سال سابقه تولید و پخش دوربین های مداربسته در خدمت تمامی هموطنان گرامی ست. در گذشته رزولوشن دوربین مداربسته را با واحدی به نام تی وی لاین می شناختند که بعد از ورود تکنولوژی های جدید و تغییر نیاز مصرف کنندگان، رزولوشن ها با واحدی به نام مگا پیکسل شناخته می شوند. این دوربین ها با توجه به نحوه ارسال تصویر و فیلم به دستگاه ضبط کننده، به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند.

دوربین مداربسته دیجیتال بر حسب کیفیت تصویر مگاپیکسل یا AHD

در ادامه با چند برند معتبر و با کیفیت عالی و قیمت مناسب شما را آشنا می کنیم. به یاد داشته باشید، تصویری که در شب می بینید معمولا رنگی نیست، بلکه یک ویدیوی سیاه و سفید است. این به دلیل دید در شب دوربین است که توسط LED های مادون قرمز ارائه می شود که به آن اجازه می دهد در شرایط تاریک ببیند.

پکیج یک دوربین مداربسته Full Hd کیفیت رنگی

دوربین‌ های امنیتی در قیمت­‌های متفاوت، کارایی‌ متفاوتی ارائه می دهند. یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید. اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید.

پکیج 4 دوربین مدار بسته بی سیم wifi

هنگام خرید مجله خبری دوربین مداربسته آریا، انتخاب و خریداری دوربین تحت شبکه ارزان‌قیمت یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران بوده است. افراد دوست دارند بهترین دوربین مداربسته را با قیمت مناسبی تهیه کنند. برای این منظور نیز قبل از خرید، ابتدا لیست قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه را بررسی می‌کنند.

http://66toolkit.ir