دوربین مداربسته منزل خرید دوربین مداربسته با تخفیف و ارسال رایگان از ایران دزدگیر | arya-cctv

همچنین کیفیت تصاویر، تحت تاثیر امواج تداخل یافته با فرکانس دوربین قرار می‌گیرد. دوربین‌های آنالوگ برای نگهداری و آرشیو کردن تصاویر باید از یک حافظه برای ذخیره کردن تصاویر استفاده کنند. بدنه این دوربین ها از فلز یا پلاستیک ساخته می شود که طبیعتا نوع فلزی آن مقاومت بیشتری دارد و ممکن است برای فضاهای باز بیرونی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این دوربین ها با توجه به ابعاد کوچک و جمع و جورشان جزو پرکاربردترین دوربین ها هستند. از نظر نوع لنز این دوربین ها به دو نوع وریفوکال و ثابت Fix)) تقسیم می شوند که نوع اول امکان تنظیم فوکوس و بزرگنمایی محدود دارند اما در نوع دوم این امکان وجود ندارد.

  • ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد.
  • برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته مهم است که از خود بپرسید چرا به دوربین مداربسته نیاز دارید.
  • دوربین های آنالوگ یا همان دوربین های غیر دیجیتال اولین مدل از دوربین های مداربسته بودند که پا به عرصه ظهور گذاشتند.
  • حتما تا به حال دیده اید پارکینگ هایی که برای ورود به آن با خودرو توسط دوربین مدار بسته از پلاک شما عکسبرداری میشود ، از شما خواسته میشود که چراغ های ماشین را خاموش کنید یا این موضوع روی تابلویی در گوشه کنار حتما نصب شده .
  • دوربین های مداربسته صنعتی می توانند در کنار تجهیزات و ماشین های خطرناک و حساس نصب شده و به صورت اتوماتیک وسایل امنیتی را کنترل نمایند.

در ابتدا تنها دوربین های مداربسته آنالوگ (غیر دیجیتال) ساخته شده بودند که کیفیت پایین تصاویر و عدم دسترسی به شبکه از معایب آن به شمار می رفت. تا اینکه در سال 1996 شرکت AXIS ایالات متحده آمریکا اقدام به ساخت دوربین های مداربسته تحت شبکه با استاندارد HTTPS بر بستر سیستم عامل Linux نمود. امروزه در سرتاسر دنیا نیاز به امنیت بیش از پبش احساس می شود به همین علت از کارخانه های بزرگ صنعتی تا منازل مسکونی، مشتاق به نصب مجله خبری دوربین مداربسته آریا جهت حفظ و برقراری امنیت در محیط کار و یا محل زندگی خود هستند.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا HD-CVI مدل DH-HAC-HFW1200RP-Z-IRE6

شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد. در تمام مکان های مجاز که دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد. در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را می بینید.

زمینه فعالیت گروه امنیتی آریانا

چرا که هر فروشنده ای ممکن است در هنگام فروش دوربین مداربسته نتواند تمام این اطلاعات را در اختیار شما بگذارد. برای آگاهی از این اطلاعات و تحلیل آنها قطعاً زمان نسبتاً بیشتری نیاز است بنابراین اگر علاقمندید بیشتر بدانید تا بهتر خرید کنید می توانید علاوه بر مطالعه مقالات مرتبط، با کارشناسان مجرب این حوزه نیز مشورت نمائید. در دی وی ار یا NVR با فعال نمودن مکانیزم تشخیص حرکت می توان زمان ضبط تصاویر را کاهش داد. دوربین های مداربسته HD یا رزولیشن بالا مطابق با نیازهای صنایع طراحی شده و این نوع دوربین های مداربسته قادر است تصاویر یا فیلم های غیر فشرده دیجیتال با رزولیشنو کیفیت بالا را از طریق کابل کواکسیال یا تصویر نقطه به نقطه انتقال دهد. معمولا دوربین های مداربست دارای رزولیشن 1080P را با نام دوربین مداربسته FULL HD می شناسند. داشتن رزولیشن یا کیفیت دوربین های مئداربسته HD و همچنین تعداد پیکسل های زیاد از مهمترین مزایای دوربین های مداربسته HD و دیجیتال می باشد.

دارای باتری داخلی و شارژر خورشیدی نصب و راه اندازی بسیار ساده توسط کاربر زاویه چرخش 355درجه افقی ، 120 درجه عمودی ساپورت کارت حافظه تا ظرفیت 128گیگابایت قابل… با توجه به مقاومت بسیار بالای دوربین های مداربسته بولت نسبت به شرایط نامناسب جوی مانند رطوبت و گرد و غبار، این نوع از دوربین های مداربسته را دوربین های مداربسته صنعتی می نامند. دوربین های مداربسته دام دارای تنوع کیفی بسیاری به بازار عرضه می شوند.

http://66toolkit.ir