دوربین مداربسته منزل خرید دوربین مداربسته با تخفیف و ارسال رایگان از ایران دزدگیر | arya-cctv

همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند. سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است. دوربین های دید در شب با استفاده از مجله خبری دوربین مداربسته آریا فناوری مادون قرمز برای مناطقی که نور ضعیف دارند و برای ضبط فیلم در شب مناسب می‌‌باشند، ضمن اینکه برد دید در شب در دوربینهای مداربسته مختلف متفاوت است. عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند. شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید.

  • باخرید آنلاین دوربین مداربسته از سایت های معتبر و مطمئن از ایمنی هر محیطی آرامش خاطر خواهید یافت.
  • دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای DIS یا CCD تصاویر را شکار می کنند.
  • راه حل های کنترل جریان هایک ویژن با قابلیت شمارش افراد در صف ها و شلوغی ها، کاربران را قادر می سازد تا به عنوان مثال با افزایش پرسنل در زمان اوج مصرف یا سایر اقداماتی که کارایی و کیفیت خدمات را بهبود می بخشد، پاسخ دهند.
  • ضمن اینکه لنز بکار برده شده در این دوربین لنز ثابت است و قابلیت تعویض ندارد.

ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که دوربین کیوب ضد آب و گردوغبار نیست و برای کاربری صنعتی استفاده از آن توصیه نمی شود. وضوح تصویر 720p تا 4K Ultra HD ایده آل است ، اما هزینه آنها بسیار بیشتر است و همچنین حافظه بیشتری مصرف می کنند. در نتیجه، مقررات و قوانین حاکم بر توسعه و استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی مبتنی باید در سطوح محلی، منطقه‌ای و جهانی تدوین شوند.

تکنولوژی DNR در دوربین مداربسته

به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند. به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد. برند یونی آرک تازه وارد قدرتمند بازار دوربین مدار بسته محسوب می شود.

سوالات متداول خرید دوربین مداربسته

این نوع نویزها بطور تصادفی رخ داده و هیچ رابطه‌ای با پیکسل‌های تصویر اطرافش ندارد و بطور پیوسته به‌شکل نقاط سیاه و سفید در تصویر ضبط شده ظاهر می‌شوند. به علت کوچک بودن بدنه آنها و قابلیت مخفی شدن به دوربین های مخفی شهرت دارند. در این میان برخی از انواع آن به صورت دوربین های مینیاتوری یا پینهول در بازار وجود دارند.

مزایا نصب تجهیزات امنیتی و نظارتی

بنابراین، دوربین‌ مداربسته با وات مورد نیاز بالا (بیشتر از 12 وات) نمی‌توانند از PoE در سیم‌های بیش از 100 متر استفاده کنند، زیرا به دلیل کاهش توان در نتیجه توسعه‌دهنده PoE است. فن‌آوری‌های جدید مانند فناوری PoE توسعه یافته در برخی از دوربین‌های شبکه ما طول سیم تا 300 متر را امکان‌پذیر می‌سازد، با این حال این امکان محدود به دوربین‌های کم وات مانند دوربین‌های لنز ثابت است که کمتر از 12 وات نیاز دارند. در حالی که دوربین مداربسته تحت شبکه ip مزایای فناوری PoE را دارند که کابل کشی و برق رسانی به دوربین ها را ساده می کند و از وضوح تقریباً نامحدودی در آینده پشتیبانی می کند، اما یک محدودیت دارند. زوم دیجیتال به کاربر این امکان را می دهد که تصویر را به صورت دیجیتالی بزرگ کند.

http://66toolkit.ir