دوربین مداربسته منزل خرید دوربین مداربسته با تخفیف و ارسال رایگان از ایران دزدگیر | arya-cctv

اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند. بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد. نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد .

  • تقاضای فزاینده‌ای برای شرکت‌های دوربین‌های مداربسته وجود دارد که ویژگی‌هایی را در نظر بگیرند که به آنها اجازه می‌دهد یک امضای دیجیتالی را در حین ضبط فیلم، فریم به فریم، به فیلم اضافه کنند.
  • هایک ویژن و داهوا به عنوان پرفروش ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته همواره محصولات خود را با کیفیت و تنوع بالا تولید می کنند.
  • با نصب نرم افزار رایگان P2P برروی ویندوز یا موبایل و ست کردن شماره سریال دستگاه و کد P2P می توانیم از راه دور به تصاویردوربینهای مداربسته دسترسی داشته باشیم.
  • در نتیجه، جنبه‌های بهداشتی در راه‌حل‌های مشتری شامل ارتقای مکرر نرم‌افزار، راه‌اندازی ایمن، سیستم‌افزار امضاشده رمزگذاری‌شده و هویت امن خواهد بود.

برای نظارت بر مکان هایی مانند خیابان ها از دوربین مداربسته ترافیکی از نوع بولت استفاده می شود. مثلا در یک کارخانه که دستگاه ها به صورت اتوماتیک کار می کنند نصب دوربین مداربسته برای چک کردن کارکرد درست دستگاه ها لازم است. دوربین ها به طور استراتژیک در جای خود قرار می گیرند، بنابراین شما می توانید مناطق خاصی از خانه و شرکت که اهمیت بیشتری دارند را به این سیستم مجهز کنید. پس‌ چه بهتر که از امکانات در دسترس استفاده کرد و از این قابلیت‌ها حداکثر سود را برد. اگر‌ شما نیز قصد خرید انواع دوربین آی‌پی را دارید بهتر است حتما با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

تجهیزات جانبی دوربین AHD,TVI,CVI

نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است. با توجه به محدودیت زیاد سرعت اینترنت در ایران استفاده از شبکه های داخلی برای ایجاد انتقال تصویر بسیار مناسب خواهد بود. از طرفی شما با وجود هزینه های اولیه بالا هزینه های دوره ای خود را به شدت کاهش داده و همچنین سرعت انتقال تصاویر هم برای شما به شدت زیاد خواهد شد. قبل از آنکه دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید شرایط آب و هوایی و میزان دمای منطقه مورد نظر را بسنجید. NVR تمامی وظایف دی وی ار را در سیستم های مداربسته تحت شبکه بر عهده دارد. شناسایی اتوماتیک پلاک خودروها از جمله دستاوردهای دوربین مداربسته می باشد.

گواهینامه دوربین مداربسته فرزاد

برای اولین بار مجله خبری دوربین مداربسته آریا در سال 1942 میلادی بابت مشاهده عملکرد پر… علاوه بر این، برای تطبیق با گسترش دوربین های امنیتی IP در صنعت نظارت، همه مدل های جدید DVR از تعداد کمی از دوربین های IP در شبکه پشتیبانی می کنند. این پشتیبانی هیبریدی برای انواع سیگنال های مختلف مانند دوربین های آنالوگ، دوربین های HD-over-coax و دوربین های IP با عباراتی مانند Tribrid یا Pentabrid مشخص می شود. دوربین‌های IP از نوع PoE می‌توانند ویدیو، صدا و کنترل‌های PTZ را به عنوان سیگنال داده ارسال کنند که امکان انتقال تا 100 متر را فراهم می‌کند، مگر اینکه از یک سوییچ شبکه PoE برای تکرار سیگنال داده استفاده شود.

یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است. فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند. اینکه کیفیت تصویر HD یا full hd باشد روی قیمت تاثیر می گذارد.از دیگر قابلیت هایی که روی قیمت تاثیر می گذارد کوچک و مخفی بودن دوربین هاست. اگر شما نیاز به دوربین مداربسته کوچک یا مخفی دارید باید پول بیشتری هزینه کنید . اینها از قابلیت های پر طرفدار دوربین ها هستند که باعث می شود تا افراد هزینه بیشتری کنند .

http://66toolkit.ir